Ja, het begin van de werkweek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tis Vrijdag People
Echt wel, mag straks om 2300 weer beginnen. Zo direct maar even voorslapen.quote:
Maar de rest heeft weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel, mag straks om 2300 weer beginnen. Zo direct maar even voorslapen.
Komt denk ik vooral omdat ik gewoon graag wil samenwonenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah dat klinkt heel schattig etc
Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Die plechtigheid of mijn tasquote:
Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is hequote:Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Of dat HBO doen geen studeren isquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die plechtigheid of mijn tas
[..]
Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is he
Ja echtquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Dat programma Lekker Slim zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Ik zie ze in ieder geval niets bakkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Is een bakfiets dan ook geen fiets? want hij heeft meer dan 2 wielen
Ja behoorlijk dieptepunt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat programma Lekker Slim zekerEcht, een dieptepunt op de Nederlandse tv
Heb er ook 1 gezien van een foto van Koningin Elizabeth, wie dat was. Ze vonden het goede antwoord te makkelijk en gingen daarom voor de ontwerpster van de barbiepop of zo [ afbeelding ]
Jaaa dan is het een slagerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie ze in ieder geval niets bakken
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt nog een heel weekend. Steeds stukjes doen en als je vastloopt want anders gaan doen
Mijn Fink-post nog gelezen?
En wellicht dat je vader nog wat nuttige suggesties heeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...
Zowel in Bitterzoet(Amsterdam) als in Rotown(Rotterdam). En een tientje kun je wel lijen toch?quote:Ja zag je Fink post. Waar treed ie op? Wil misschien wel meeLiefst gratis uiteraard
Oftewel als ie in Utrecht optreedt
Een slagfiets? met een knik in het wiel?quote:
Nou het is niet helemaal officieel, maar ik mis drie dagen in de tweede week van de basisschool vakantie als wij op vakntie zijn en school per ongeluk toch les bleek te geven (het probleempje met cijfers ondertekenen is opgelost). De officiėle laatste schooldag is examenstunt dag, dus dan heb ik ook niet les ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.
Je tasquote:
Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarquote:Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is he
Niet! Niet lief! Ik weiger!quote:
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarNo one is going to spoil my fun
![]()
En weer wakkerquote:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh en volgens mij verander ik in een meisje-meisje![]()
Blugh
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Straks naar een concert met mijn vader. Heb er zin an
Komt allemaal wel goed. Lekker badderen! grmblquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
Bleh word helemaal gek van die schijtopdracht![]()
Net weer er even aan gaan zitten en opeens lukte iets wat me eerder niet lukte
Maar loop nu weer helemaal vast
Mijn papoe is nu de artikelen aan het lezen, ik hoop dat hij er uitkomt... En ik heb ook nog eens barstende koppijn
Ik ga maar even in bad denk ik
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isquote:
Da's dan weer een meevaller.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isSoort van schoen
Met veters en een zool
Alleen maar uitstel.quote:
Hoop het nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien komt er een begrafenis russen
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo dom zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er echt smakelijk om lachen.
Lenin en Stalin IKEA-meublen.![]()
![]()
Mooie kleerkasten dan.
Zal inderdaad wel iets in scene zijn gezet ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo dom zijn
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel iets in scene zijn gezet ofzo
Jij het huisje, ik de berg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
Huh, wat waar hoe?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Interesse in Fink trouwens? Tientje gulden.
En/of Milow + The Infadels + Room Eleven + Voicst + De Staat + Rigby? 14.50
Delen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
Jij het huisje, ik de berg.
0wnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat moet je met een berg dan?
Ze gaat de herten die er lopen afschieten.quote:
op de een af andere manier zie ik wyccie niet zo snel hertjes neermaaienquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaat de herten die er lopen afschieten.
Die komt ze mij brengen in het huisje en ik maak er lekker eten van
Grizzlyberen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
op de een af andere manier zie ik wyccie niet zo snel hertjes neermaaien
quote:
Das 40km per uur. Lijkt me ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Het waait trouwens best wat. Ik fietste net gewoon 6 kilometer in 9 minuten op m'n gare fiets dankzij de wind
Yahoo heeft ooit $ 4 MILJARD voor geocities betaalt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wow...
[..]
GeoCities, Xoom, Angelfire. Dat waren nog eens tijden
Over vissen en vrouwen gesproken.. ooit een keer het volgende gelezen ergens:quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:Op een morgen komt een man terug van een vistochtje van verschillende uren en besluit om een dutje te doen.
Ondanks het feit dat ze niet vertrouwd is met het meer, besluit de vrouw toch om de boot van haar man eens te gebruiken. Ze vaart een eindje op het meer, gooit het anker uit en leest een boek.
Plots komt er een man, de terreinbeheerder langs met zijn boot.
Hij vaart tot naast de boot van de vrouw en zegt, 'Goede morgen mevrouw. Wat bent u aan het doen ?'
'Een boek aan het lezen' antwoordt ze, (denkend, 'Is dat niet duidelijk ?')
'U bent in een Verboden Te Vissen zone' informeert hij haar.
'Sorry vriend, maar ik ben niet aan het vissen. Ik ben aan het lezen'
'Ja, maar u hebt al het gereedschap. Voor zover ik weet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen.
Ik moet u een bekeuring geven en uw materiaal in beslag nemen'.
'Als u dat doet, zal ik u moeten aangeven voor seksuele intimidatie' zegt de vrouw.
'Maar ik heb u zelfs nog niet aangeraakt' zegt de man.
'Dat is waar, maar u hebt al het gereedschap om het te doen bij u. Voor zover ik weet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen ', zegt de vrouw.
'Nog een prettige dag verder mevrouw', en hij vertrok.
MORAAL: Discussieer nooit met een vrouw die aan het lezen is. Waarschijnlijk kan ze ook nadenken.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
Gaat nog een aardige duit kosten dus om daar glasvezel aan te laten leggen. Schraal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het plekje. De buurman woont meer dan 1200 meter verder op. Eerste dorpje op 6 mijl.
Ik ben met het groepje van mijn profielwerkstuk de kroeg in gedoken die dag van 14:00 tot 19:00. Goed zitten zuipen en de rekening was iets van 60 pp.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.
Ook zeker niet slechtquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben de laatste schooldag hier uiteindelijk toch nog met roze champagne gevierd
Met de tas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
De dag dat ik met zoiets thuiskom:
[ afbeelding ]
Mag Pitt me een dreun verkopen
www.rottepop.nl voor die bandjes. Is geen geld, me dunkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij het huisje, ik de berg.
[..]
Huh, wat waar hoe?
He?quote:
Die geruchten gaan al een tijdje in de wandelgangen. Onder de noemer: Bea besteeg de troon op 42-jarige leeftijd, en Alexander nu ook, enz enz. Zou dan ook de 100e verjaardag van haar moeder zijn.quote:
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.quote:
Hij gaat zeker een leuke tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zittenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zitten
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rondquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rond
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Tim, wat voor kat wil je adopteren?? Uit het asiel?
Heb je al een foto?
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuitquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.
Niks mis met samen met een kat slapenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater is
Overigens denk ik toch dat ik het maar niet doe, omdat ik basically een eenkamerappartement heb, wel met een aparte gang. Maar ik vind niet dat ik het die kat kan aandoen om hem 's nachts in de gang op te sluiten en ik er toch niet om zit te springen om in een kamer te slapen met een kat er bij
Of Charles moet de MI6 inhuren om Liz uit de weg te ruimen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuit
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef MaJo het volgende:
De opdracht komt eindelijk een beetje van de grondDankzij papoe
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Over vissen en vrouwen gesproken.. ooit een keer het volgende gelezen ergens:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Komt bij dat het hier niet overdreven groot is en ik nog wel es een heel weekend weg ben, vind ik dan ook zielig.quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:
I was listening to the radio the other day, and I heard one of the all-time best comeback lines in my life. Note: This is an exact replication of National Public Radio (NPR) interview between a female broadcaster, and US Army General Reinwald who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military installation.
FEMALE INTERVIEWER: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?"
GENERAL REINWALD: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting."
FEMALE INTERVIEWER: "Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?"
GENERAL REINWALD: "I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range."
FEMALE INTERVIEWER: "Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?"
GENERAL REINWALD: "I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm. "
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |