SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
27: Nijmegen (Gelderland)
28: Oosterbeek (Gelderland)
29: Doornenburg (Gelderland)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Marum (Groningen)
32: Groningen (Groningen)
33: Klein Wetsinge (Groningen)
34: Holset(Limburg)
35: Banholt(Limburg)
36: Vught(Noord-Brabant)
37: Ewijk(Gelderland)
38: Leuth(Gelderland)
39: Oss(Noord-Brabant)
40: Wormer(Noord-Holland)
41: Zevenaar(Gelderland)
42: Zevenaar(Gelderland)
43: Wilsum(Overijssel)
44: Zwolle(Overijssel)
45: Arnhem(Gelderland)
46: Doornenburg(Gelderland)
47: Berg en Dal (Gelderland)
48: Batenburg (Gelderland)
49: Lith (Noord-Brabant)De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
27: swarmahoer
28: hooibaal
29: Dirk-Kuijt
30: fendt
31: swollywood
32: maok
33: Yeux
34: Houniet
35: SuperwormJim
36: zwarte_hand
37: Bill_E
38: swarmahoer
39: gers
40: kanovinnie
41: fathank
42: sander89
43: Richfield
44: swollywood
45: Richfield
46: Dirk-Kuijt
47: swarmahoer
48: Mikkie
49: sander89![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 12% gewijzigd door Maruna op 21-04-2009 10:42:51 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
dan die andere maar ff volgemaaktheb ik ook weer eens de OP
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
die overigens nog wel bijgewerkt dient te wordenquote:Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef Maruna het volgende:
dan die andere maar ff volgemaaktheb ik ook weer eens de OP
(tevens tvp)Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Hierquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef sander89 het volgende:
De fokstok is niet ver gekomen richting de kust.(is een lang verhaal)
Was al later dan ik dacht en ging toch maar thuis eten.![]()
De fokstok ligt in het mooie Lith![]()
De Fokstok ligt aan de rechter paal van het plaatsnaambord onder het gras.![]()
De sleutel ligt in het linker bord.(waar mijn motor staat.)
![]()
Achter kant van het bord waar de Fokstok aan ligt.
SuccesQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Whehehe, als je dat zou doen dan is Maruna denk ik de volgende die hem verplaatst, want dan gooi ik hem richting Twente. Binnen fietsafstand van Den Helder is me toch net even te ver, maar ff een stukkie Twente in moet kunnen, ook al heb ik daar geen visum voor.quote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou 'm bijna straks gaan ophalen en op een plek leggen waar swollywood 'm op kan halen, nu 'ie de vorige keer zo sneu achter het net gevist heeft...Zo dichtbij hoeft ook weer niet. Das ook een best eind rijden vanaf Lith.quote:
Zutphen of zo zou al leuk zijn.![]()
![]()
Ik kom anders ook met enige regelmaat in twentequote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Whehehe, als je dat zou doen dan is Maruna denk ik de volgende die hem verplaatst, want dan gooi ik hem richting Twente. Binnen fietsafstand van Den Helder is me toch net even te ver, maar ff een stukkie Twente in moet kunnen, ook al heb ik daar geen visum voor.Zutphen, dan zal ik me in moeten houden denk ik...quote:Zo dichtbij hoeft ook weer niet. Das ook een best eind rijden vanaf Lith.
Zutphen of zo zou al leuk zijn.![]()
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Volgens mij is het even handig de vorig OP over te nemen ivm nieuwe (tijdelijke) Fokstok en die was iets verder bijgewerkt.............................![]()
Dat zou een modje dan even moeten doen (en dan wel gelijk in de wiki aanpassen aan kunnen we dit truukje de volgende keer weer uithalen)quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is het even handig de vorig OP over te nemen ivm nieuwe (tijdelijke) Fokstok en die was iets verder bijgewerkt.
Trouwens iemand zin om de wiki's verder ook bij te werken qua personen en plaatsen? Ik heb geen tijd helaasNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Als Mikkie van Nijmegen naar Lith moet en dan naar Zutphen en weer terug naar Nijmegen is het ook al 180 km zie ik net, dus dat zal hem ook wel niet worden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Richfield het volgende:
[..]
Ik kom anders ook met enige regelmaat in twente
[..]
Zutphen, dan zal ik me in moeten houden denk ik...![]()
![]()
TVP voor als ie weer naar het noorden gaatIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
TerugVindStok|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ik Google Maps bekijk heb ik wel een idee waar dat ding ligt
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
OP van vorige topic gebruikt, ik zal morgen de wiki wel even proberen te updaten.quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Richfield het volgende:
[..]
die overigens nog wel bijgewerkt dient te worden
(tevens tvp)Grote kans iddquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef swollywood het volgende:
Whehehe, als je dat zou doen dan is Maruna denk ik de volgende die hem verplaatst, want dan gooi ik hem richting Twente. Binnen fietsafstand van Den Helder is me toch net even te ver, maar ff een stukkie Twente in moet kunnen, ook al heb ik daar geen visum voor.Als ik hem eerst heb en ik ben met de fiets, dan gaat ie toch niet bijzonder veel verderquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Richfield het volgende:
Ik kom anders ook met enige regelmaat in twenteals ik de auto heb gaat ie eerder naar het noorden dan het westen.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Vage plaatsnaam.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
wat een slechte TVP Houniet
Het is toch zo?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ben jij ook lid van FOK! nee, ik ben lith.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wil ook wel mee doen, maar dat zal pas na een rondje nederland zijn want ik zit tussen arnhem en nijmegenWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
TVPOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor jequote:Op dinsdag 21 april 2009 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, maar dat zal pas na een rondje nederland zijn want ik zit tussen arnhem en nijmegen
goede nieuws: daar komt hij best vaak in de buurt
slechte nieuws: Swarmahoer pakt hem dan altijd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
vergeet hem niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor je
slechte nieuws: Swarmahoer en/of mikkie pakt hem dan altijd
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Volgens mij valt dat mee
. Swarmahoer heeft dat kreng nu echt acht keer gehad ofzo, mijn recente verplaatsing naar Batenburg was pas m'n tweede
.
Zerg schreef:
goede nieuws: swarmahoer is een weekje op vakantie op dit moment.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor je
slechte nieuws: Swarmahoer pakt hem dan altijdZerg schreef:
quote:.
OP opnieuw aangepast na de Wiki te hebben ge-update.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
oh ja, wanneer is de ronde 'afgelopen'? Vorige rondes hadden veel minder plaatsen(behalve ronde 3 dan)
Als de Stok kwijt/gejat isquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Maruna het volgende:
oh ja, wanneer is de ronde 'afgelopen'? Vorige rondes hadden veel minder plaatsen(behalve ronde 3 dan)
Dus hopelijk nooit
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Maruna het volgende:
OP opnieuw aangepast na de Wiki te hebben ge-update.
![]()
En wat piles zei. Als hij kwijt/kapot is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Maruna het volgende:
OP opnieuw aangepast na de Wiki te hebben ge-update.
En wat kanovinnie zei, als hij kapot/gejat is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maruna.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
goede nieuws: swarmahoer is een weekje op vakantie op dit moment.
maar wel ff internet
hij ligt nog steeds stil? als die er zondagnog ligt rijd ik wel ff
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Met Internet alleen kom je er niet hčquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar wel ff internet
hij ligt nog steeds stil? als die er zondagnog ligt rijd ik wel ff.
Zerg schreef:
Stoer zou zijn om een stok met ingebouwde traceerbare GPS te fabriceren. Alleen wordt dat financieel en jattechnisch niet haalbaar
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Bestaat zoiets al voor huisdieren?
Ik zou het trouwens maar niets vinden. Laat je hem een nachtje overnachten in je huis weet iedereen precies waar je woont.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Mja oke da's waar. Maargoed, voor de mensen die me iets beter kennen is mijn adres makkelijk te achterhalen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef maok het volgende:
Ik zou het trouwens maar niets vinden. Laat je hem een nachtje overnachten in je huis weet iedereen precies waar je woont.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef maok het volgende:
Bestaat zoiets al voor huisdieren?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
In LITH.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zondag gaat ie sowieso niet halen op dié plek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar wel ff internet
hij ligt nog steeds stil? als die er zondagnog ligt rijd ik wel ffZie TT?quote:![]()
![]()
Dat mag niet hé.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef Paul het volgende:
Ik ga hem pakken hounietje en een Utreglogo er op vervenOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
De regels van de stok, mén.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Hij wil gewoon niet dat je er iets op verft
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Plus dat het spel dan wel heel makkelijk wordt. Met de GPS coordinaten heb je direct de exacte locatie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef maok het volgende:
Ik zou het trouwens maar niets vinden. Laat je hem een nachtje overnachten in je huis weet iedereen precies waar je woont.
Dan is er geen zoeken meer bij en is de lol er snel van af.![]()
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg isquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Plus dat het spel dan wel heel makkelijk wordt. Met de GPS coordinaten heb je direct de exacte locatie.
Dan is er geen zoeken meer bij en is de lol er snel van af....
Je kan beter foto's maken van de omgeving en dan bijv. de provincie ofzo of de regio vertellen hier
dan is het al meer zoeken...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben het zat !
Voor wie 2CV (FOK!Stok goeroe) nog een hart (leuke woordspeling hier) onder de riem wil steken.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Dat is meestal als er iemand lokaal bekend is. Zoals Mikkie en swarmahoer in de omgeving Nijmegen en Richfield, JJH en ik in de omgeving Zwolle. Hij wordt niet altijd op een simpele plek neergelegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg is...
Je kan beter foto's maken van de omgeving en dan bijv. de provincie ofzo of de regio vertellen hier
dan is het al meer zoeken...
Toen de stok in Leerdam lag ben ik toch zeker 2 ā 3 uur aan het puzzelen geweest om de lokatie te vinden, terwijl ik hem niet eens ging halen. Dat maakt het spel leuk.![]()
Ik probeer er bij het plaatsen van de stok ook rekening mee te houden qua foto's dat er niet te veel details op staan die direct de exacte lokatie verraden. Toen de stok in Zwolle lag had ik hem expres op een achterafweggetje neergelegd, waarvan een stad als Zwolle er vele heeft.
JJH riep direct dat ie wist waar het was, maarja, die is dan ook taxichauffeur in Zwolle.
Als ik niet gezegd had dat ie maar iets van 10 km verplaatst was, had Richfield hem denk ik niet zo snel gevonden want die zat in eerste instantie aan de andere kant van Zwolle te denken.![]()
Bij jou moet ie binnen fietsafstand liggen, dus dan is de kans dat je de omgeving kent uiteraard vrij groot.![]()
![]()
Ik ben dan ook meer bekend in de Regio Didam/Zevenaar/Arnhem waar ik opgegroeid benquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
Als ik niet gezegd had dat ie maar iets van 10 km verplaatst was, had Richfield hem denk ik niet zo snel gevonden want die zat in eerste instantie aan de andere kant van Zwolle te denken.![]()
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Je moet het denk ik ook niet té moeilijk maken, dan haken mensen af. Ik spreek voor mezelf nu, maar ik wil best een kwartiertje puzzelen en wat rondrijden, maar als de kans te groot is dat ik 'm niet vind, ga ik de rit niet maken. Ik ga geen 100 km retour rijden om misschien, wellicht een stok te vinden. Nu blijft het juist een beetje laagdrempelig, ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg is...
dan is het al meer zoeken...
Zerg schreef:
Die Fok!Stok gaat ie niet op korte termijn fixen iig. Die operatie wordt een flinke grote beurt voor zijn hart.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef Maruna het volgende:
Ik ben het zat !
Voor wie 2CV (FOK!Stok goeroe) nog een hart (leuke woordspeling hier) onder de riem wil steken.
Als ie daar doorheen komt zal ie nog regelmatig voor de APK moeten denk ik.![]()
Zolang onze 2cv maar niet op de sloop komt te liggen naast zijn BX-je Criezel.![]()
Bij een dorpje kun je nog een keer rondtoeren als je het niet helemaal zeker weet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook niet té moeilijk maken, dan haken mensen af. Ik spreek voor mezelf nu, maar ik wil best een kwartiertje puzzelen en wat rondrijden, maar als de kans te groot is dat ik 'm niet vind, ga ik de rit niet maken. Ik ga geen 100 km retour rijden om misschien, wellicht een stok te vinden. Nu blijft het juist een beetje laagdrempelig, ook.
Bij een stad wil ik toch wel 99% zeker zijn waar ie ligt voor ik in de auto stap.![]()
![]()
Ik fiets niet elke dag naar schagen etc... kom er eigenlijk bijna nooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
Bij jou moet ie binnen fietsafstand liggen, dus dan is de kans dat je de omgeving kent uiteraard vrij groot.
of den oever (hoewel die maar 2 of 3 borden heeft)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
*HAP*quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik fiets niet elke dag naar schagen etc... kom er eigenlijk bijna nooit
of den oever (hoewel die maar 2 of 3 borden heeft)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef Maruna het volgende:
Ik ben het zat !
Voor wie 2CV (FOK!Stok goeroe) nog een hart (leuke woordspeling hier) onder de riem wil steken..
and *bite* and *chew*quote:
Dat is waar, maar ik denk niet dat er mensen zijn die 2/3 uur rond willen rijden in [insert plaatsnaam]quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is meestal als er iemand lokaal bekend is. Zoals Mikkie en swarmahoer in de omgeving Nijmegen en Richfield, JJH en ik in de omgeving Zwolle. Hij wordt niet altijd op een simpele plek neergelegd.
Toen de stok in Leerdam lag ben ik toch zeker 2 ā 3 uur aan het puzzelen geweest om de lokatie te vinden, terwijl ik hem niet eens ging halen. Dat maakt het spel leuk.![]()
Ik probeer er bij het plaatsen van de stok ook rekening mee te houden qua foto's dat er niet te veel details op staan die direct de exacte lokatie verraden. Toen de stok in Zwolle lag had ik hem expres op een achterafweggetje neergelegd, waarvan een stad als Zwolle er vele heeft.
JJH riep direct dat ie wist waar het was, maarja, die is dan ook taxichauffeur in Zwolle.
Bij jou moet ie binnen fietsafstand liggen, dus dan is de kans dat je de omgeving kent uiteraard vrij groot.
stop talking, start finding!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
en daar ben jij zo zeker van omdatquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondag gaat ie sowieso niet halen op dié plek.
?
Kun je zelf ook wel verzinnen denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar ben jij zo zeker van omdat?
![]()
![]()
Neequote:
ik ook nietOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
![]()
Houdt de dief
Terug vind plank
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
eerst mijn kruik vol zeikenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hey ouwe kruikezeiker, Lith is maar 45-50 km vanaf Tilburg. Doe eens ophalen dat ding.
wordt wel pas zaterdag dan
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
Das ook nog maar een paar dagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerst mijn kruik vol zeiken
wordt wel pas zaterdag dan
Ik kan zelf ff niet meer meedoen, aangezien de radiateur van mijn auto lek is.![]()
Als ik nu afstanden ga rijden is de kans dat ik mijn koppakking verneuk vrij groot.
Met een beetje mazzel na het weekend nieuwe radiateur plaatsen als de leverancier op tijd levert.![]()
![]()
ik heb een vermoeden waar hij ligt maar weet niet zeker
zaterdag rijd ik erheen als hij er nog ligt
Ik luister NL-Talig![]()
JJH gaat hem misschien halen
of swarmahoer zondag maar dan heeft crazym hem al gepakt probabliblably|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik moet dus nog even goed dit topic lezen voordat ik van het weekend onderweg ga.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
JJH gaat hem misschien halen
of swarmahoer zondag maar dan heeft crazym hem al gepakt probabliblably![]()
niet alleen jij, iedereen denk. Zijn er veel die hem willen halenquote:Op donderdag 23 april 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet dus nog even goed dit topic lezen voordat ik van het weekend onderweg ga.
swarma is in elk geval uitgeschakeld
En zaterdag heb ik wel tijd
mits mijn date op zaterdag wil date
Ik luister NL-Talig![]()
Dat wordt druk zaterdag! Kudo's voor wie 'm dan op vrijdag weghaalt.
Zerg schreef:
zul je altijd zien hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt druk zaterdag! Kudo's voor wie 'm dan op vrijdag weghaalt.
Ik luister NL-Talig![]()
das stimtquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Nu begint Lith te irriteren.
Ik las ierieterrenquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik vlieg morgenavond om 9 uur naar nederland, ben ik rond 3 uur in roosendaal bij mn auto, ik denk dat ik m dan maar even ophaal dus
wordt het nu in de laatste momenten nog een race ook? na een week stilliggen staan er straks 2 mensen te laat op locatie.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Nee, 2 gaan hem zaterdag halen en swarmahoer gaat hem vrijdag op zaterdag nacht halen....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Swarma is goed bezig.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
goo swarma. Waar ben je nu?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hmm, denk dat ik vanavond maar ritje lith inplan dan![]()
Ik luister NL-Talig![]()
Ik zou zowat roepen dat ik hem dan vandaag nog oppak, maar na de 3 hele uren slaap van vannacht en de hele dag werken laat ik dat maar even achterwege.![]()
![]()
ja weet ook nog niet of het hem vanavond wordt, maar dan haal ik hem morgen wel op waar swarma hem neer legt
Ik luister NL-Talig![]()
whahahaquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef JJH het volgende:
Schrap mij maar voor morgen, moet onverwacht werken...
*Kuch.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
beetje minder in uithoeken neerleggen zorgt voor wat snellere verplaatsing... 't gaat wel erg traag zo...![]()
![]()
Ja, in Overijssel ging het wel snel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef elkravo het volgende:
beetje minder in uithoeken neerleggen zorgt voor wat snellere verplaatsing... 't gaat wel erg traag zo...![]()
Die Gelderlanders zijn niet zo vlot.![]()
![]()
Lith is toch geen uithoek? Ligt helemaal centraal, niet belachelijk ver van Utrecht!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef elkravo het volgende:
beetje minder in uithoeken neerleggen zorgt voor wat snellere verplaatsing... 't gaat wel erg traag zo...
Ik had overigens wel verwacht dat 'ie vandaag opgehaald zou zijn. Heb 'm bewust laten liggen, omdat ik vlak hiervoor ook al was geweest...
Zerg schreef:
nu in oudenbosch, ff naar breda iemand wegbrengen en dan ff de locatie opzoeken, hoop dat ik t herkenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
nu in breda, ff opzoekenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
kak, ik zie de locatie niet zo snel op google earthOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
zo, ik heb m na 3 borden bekeken te hebben dan toch gevonden
toen ik m pakte greep ik iets te overenthousiast, resultaat hand onder de brandnetels
leg hem morgen middag weg denk ik, ga nu echt slapenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
gelukkig ben jij wel een hoogstaande kwaliteitsuser, getuige al je notesquote:Op zaterdag 25 april 2009 05:26 schreef Rots het volgende:
swarmahoer dat jiij ooit mod ben geworden zeg, niet tegeloven. Daar word je toch niet goed vna.
![]()
sukkelOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
oh gossie een mod noemt me een sukkel. Ga spelen jongen.
En jouw notes zijn al helemaal om tejanken.![]()
![]()
Komen we met de huil smilie?
Waar ben je gweest vanavond? Of heb je een piepje als iemand op jouw reageert dat je dan weer wakker wordT?![]()
Hij was op vakantie, kneus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:47 schreef Rots het volgende:
Waar ben je gweest vanavond? Of heb je een piepje als iemand op jouw reageert dat je dan weer wakker wordT?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft je partner je weer niet bevredigd en reageer je dat nu in de Fok!Stok af?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:47 schreef Rots het volgende:
Waar ben je gweest vanavond? Of heb je een piepje als iemand op jouw reageert dat je dan weer wakker wordT?
Ga ff een ander topic verzieken man, daaaaag
gister avondje met vrienden geweestCongrats swarma
Ik luister NL-Talig![]()
rots ligt er een week af, over tot de orde van de dag
ik moet vanmiddag naar eindhoven, dus tussen nijmegen en eindhoven kan ik m droppen
suggesties?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
nee, watnee, want het is me niet dicht genoeg bijquote:
eindhoven ben ik bijna elke dag(werk)
Ik luister NL-Talig![]()
sint oedenrode, ff neerleggen, fotos maken, tot zo
tijdens mijn tochtje over de snelweg werd ik ingehaald door deze duive, en zelfs met 170 km/u kon ik hem nog niet eens bijhouden, hij liep telkens uit op me
hier de nieuwe rustplek van de stok
aan dit bord gelegen
de sleutel zit in de punt naar beneden, van dit bord
tevens gratis omgevingsfoto
succes ermee
oedenrode ... hmm ligt wel in de buurtYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
makkelijk te vinden de plek
Ik luister NL-Talig![]()
te ver voor mij, maar weer goede move swarma!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Dat zekerquote:. Misschien ga ik morgenavond wel even na m'n werk
.
Zerg schreef:
achteraf gezien jammer dat het bord op de foto stond iddmaar alsnog 2 mogelijkheden
![]()
.
heb je m gepakt danquote:
Zoiets dacht ik al...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
vanavond zal mikkie m wel weghalen denk ikOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Lol je bent gefaald voor de test.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
toen ik m pakte greep ik iets te overenthousiast, resultaat hand onder de brandnetels![]()
![]()
![]()
Maar mooi dat die weer een nieuw plekje heeft.
............................![]()
tja t was pikdonker, dus ik denk langs de paal maar ff t slot vastpakken, helaasquote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol je bent gefaald voor de test.![]()
![]()
![]()
Maar mooi dat die weer een nieuw plekje heeft.
Het is telepathie!quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond zal mikkie m wel weghalen denk ik
De nieuwe locatie, Beneden-Leeuwen
De stok ligt aan het plaatsnaambord, de sleutel ligt in het <- -> bord onder het fietspadbord.
Succes!Zerg schreef:
het prachtige beneden-leeuwen aan de waal![]()
waar vind je zo'n gat anders
Modje voor de TT?If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Swarma ligt denk te slapen, die moet straks weer modden
HeatWave, Klonk en BrandX zijn hier de modjes. Maar Swarma kan het natuurlijk ook doen als ie daar zin in heeft.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Ik dacht altijd dat jij een man wasquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef maok het volgende:
HeatWave, Klonk en BrandX zijn hier de modjes. Maar Swarma kan het natuurlijk ook doen als ie daar zin in heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja maar vorig jaar toen ik net op fok zat, was ie toch gekleurd>?quote:
En er bestaan ook homo's
Ik heb deze al een hele poos en daarvoor had ik deze:quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar toen ik net op fok zat, was ie toch gekleurd>?
En er bestaan ook homo's
Maar we dwalen wat af van het topic onderwerp. Voor mij ligt stokkie iig nog buiten bereik op het moment.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Ja, mooie stok...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ow ik zie trouwens dat het 'maar' 60km van Utrecht is. Als hij er volgende week nog ligt kan ik hem wellicht samen met 2cv verplaatsen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Het idee was inderdaad om 'm iets centraler te leggenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef maok het volgende:
Ow ik zie trouwens dat het 'maar' 60km van Utrecht is. Als hij er volgende week nog ligt kan ik hem wellicht samen met 2cv verplaatsen..
Zerg schreef:
Hoe gaat 't met 2cv dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik kan m weer pakken, niet zon heel moeilijke locatie mik
beneden-leeuwen nu dus
misschien voor vrijdag iets
Ik luister NL-Talig![]()
Dat zou tof zijn, dan kan 2cv het nieuwe meesterwerk aanschouwenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef maok het volgende:
Ow ik zie trouwens dat het 'maar' 60km van Utrecht is. Als hij er volgende week nog ligt kan ik hem wellicht samen met 2cv verplaatsen.
Het gaat nog niet zo heel goed met 2cv maar goed genoeg om in een auto te zitten (ik rij) en naar de citroën evenement te gaan (rolstoel gaat mee). Dan is een fok!stok ophalen ook nog wel te doen.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
wow, rolstoel?quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef maok het volgende:
Het gaat nog niet zo heel goed met 2cv maar goed genoeg om in een auto te zitten (ik rij) en naar de citroën evenement te gaan (rolstoel gaat mee). Dan is een fok!stok ophalen ook nog wel te doen.
Dat klinkt echt heel ernstig
Wens hem beterschap van ons
quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef maok het volgende:
Het gaat nog niet zo heel goed met 2cv maar goed genoeg om in een auto te zitten (ik rij) en naar de citroën evenement te gaan (rolstoel gaat mee). Dan is een fok!stok ophalen ook nog wel te doen.Kan hij er toch nog heen
Tja lopen gaat wel, maar kost erg veel energie en het terrein waar het evenenment is is best groot. Maar hij heeft de rolstoel nu nog niet trouwens.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Oja die was hij nog aan het zoeken
En weer ontopic...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pot verwijt de ketelquote:Op maandag 27 april 2009 02:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan m weer pakken, niet zon heel moeilijke locatie mik
Zerg schreef:
Swarma is toch een man, hoe kan hij dan een pot zijnquote:
t woordje ''ook'' had er natuurlijk tussen gemoetenquote:
Kon beter had ik begrepen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe gaat 't met 2cv dan?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Wie woont er dichtbij beneden leeuwen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh jeeh, het is weer een stil-lig-stok!
en ik kom er op koninginnendag ook niet langs
Ik woon erquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie woont er dichtbij beneden leeuwen![]()
![]()
Pak hem dan!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Pak hem dan!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat doe je dan nog op het forum!quote:
Go out, i know its a scary world, but its the FOK!Stok you are after!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog op het forum!
Go out, i know its a scary world, but its the FOK!Stok you are after!
Laat je even weten waar je hem neerlegt?quote:
Frysk bloed tsjoch op!![]()
en anders doe ik vrijdag poging
Ik luister NL-Talig![]()
1 dorp dichter bij tilburg ?
Ik luister NL-Talig![]()
Aan elke kant zit een dorp, kies maar. Klinkt waarschijnlijk ook dom om hem te verplaatsen van Beneden leeuwen naar Boven leeuwen
![]()
![]()
Dat is juist tofquote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
Aan elke kant zit een dorp, kies maar. Klinkt waarschijnlijk ook dom om hem te verplaatsen van Beneden leeuwen naar Boven leeuwen
Doe dan Wamelquote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
Ik luister NL-Talig![]()
National Treasure gezien, dus ik zal nog wel in de spirit zittenquote:
gewoon doen man! zelfs 1 dorp is ietsquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan hem hooguit 1 dorpje verplaatsen, dus denk niet dat dat hem gaat worden
Inderdaad.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Juist.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
eensYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Ja, hij lag net in leeuwen, nu in wamelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
![]()
![]()
nee, niet voor mensen met een baardjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
De Fok!Stok ligt nu in Wamel, bij de schaapjes
De stok ligt aan het plaatsnaambord, de sleutel in het VEEROOSTERS bord![]()
Hier de foto's:
Voorkant:
Achterkant inclusief het veeroosterbord:
De schaapjes
En op een klein afstandje:
Happy searching![]()
![]()
![]()
Jeuj!quote:Ja hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Gewoon stok oprapen, ergens neerleggen, foto's maken, je hoort erbij
Tof! Bewegingquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Jotcha het volgende:
De Fok!Stok ligt nu in Wamel, bij de schaapjes
De stok ligt aan het plaatsnaambord, de sleutel in het VEEROOSTERS bord![]()
Hier de foto's:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant inclusief het veeroosterbord:
[ afbeelding ]
De schaapjes
[ afbeelding ]
En op een klein afstandje:
[ afbeelding ]
Happy searching![]()
Niet dat ik er wat aan heb, want het is veul te ver weg
Ik heb me gister ochtend geschoren, want schaapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, niet voor mensen met een baardje
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Ja hoorGewoon stok oprapen, ergens neerleggen, foto's maken, je hoort erbij
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef iFries het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat aan heb, want het is veul te ver weg
welke tekst
Meer reden om naar leeuwen te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggen
![]()
![]()
waar woon je ook al weer nijnja?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ik weet al waar het is
Ik luister NL-Talig![]()
Dan moet je haast wel uit de buurt komenquote:En ga halen zou ik zeggen, op naar Dreumel
Rondje Maas en Waal doen
![]()
![]()
nee maps.google.nl en een zeer kleine detail en wat logische nadenkenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel uit de buurt komenEn ga halen zou ik zeggen, op naar Dreumel
Rondje Maas en Waal doen
Ik luister NL-Talig![]()
Wamel!
zie mijn pmquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Ik luister NL-Talig![]()
Ah, Wamel, daar liggen mijn familierootsIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Deventer, maar ik rijd zo 400 km op een dag voor 'niks', just 4 funquote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
waar woon je ook al weer nijnja?
Ook gevonden, was niet zo moeilijkquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
iddquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ook gevonden, was niet zo moeilijk
van mij is al bevestigd
zal vrijdag is kijken
misschien morgen zelfsYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Die stenen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Ik luister NL-Talig![]()
kijk, beetje aanmoediging helpt een stok te verplaatsennu zien we hem weer een dorp verder schopt
![]()
...
maakte niet uit of het bekend was of niet, de dijk bij wamel is 2,5 km lang
Ik trek hem wel een keer weg en leg hem aan de andere kant van Nederland, als ik tijd hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Maruna het volgende:
kijk, beetje aanmoediging helpt een stok te verplaatsennu zien we hem weer een dorp verder schopt
ik kán m natuurlijk ophalen
Leg hem dan in Deventerquote:
maar er is maar 1 punt met ....quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
maakte niet uit of het bekend was of niet, de dijk bij wamel is 2,5 km lang
![]()
![]()
Ik luister NL-Talig![]()
Waddeneiland waar auto's verbodenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik wou hem ergens neerleggen waar je niet met de auto kon komen, maar kon zo snel niets bedenken
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, bij jou voor de deur, moeilijk zoekenGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegdquote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'
Ik luister NL-Talig![]()
Haha dat is wel briljant jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegd!
Ik weet alleen maar van 3 fokkers waar ze wonen (2 in Deventer), waarvan niemand dicht bij een bordGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is wel briljant ja!
Ik weet alleen maar van 3 fokkers waar ze wonen (2 in Deventer), waarvan niemand dicht bij een bord
Ik luister NL-Talig![]()
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzoGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
dit was meer per ongeluk haha,quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ik
wist dat hij ergens in dat dorpje woonde maar niet waar.
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijnYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Doe ik ook niet. Of misschien een creatief eilandquote:
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dusquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Ik luister NL-Talig![]()
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :pquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dusFrysk bloed tsjoch op!![]()
Ja oke, ik zag ook wel andere provincies, maar het -holland viel mij zwaar opquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem heb
Bij welke plaats dan in de buurt voor jouquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef iFries het volgende:
[..]
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :p?
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkersquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkers. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Wanneer komt er eigenlijk een einde aan zo'n reeks, want ik zag dat er al 6 reeksen waren ofzo?
indien de stok verloren raaktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Wanneer komt er eigenlijk een einde aan zo'n reeks, want ik zag dat er al 6 reeksen waren ofzo?
Ik luister NL-Talig![]()
als we dan toch aan verzoekjes doenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij welke plaats dan in de buurt voor jou?
omgeving heerenveen is perfect
ik drop hem meer naar zuiden
Ik luister NL-Talig![]()
hij stopt dus als die kapot, kwijt, gejat, verdwenen of verrot isdan maakt iemand n nieuwe en gaan we weer van start
Ik kom overalquote:Alleen niet helemaal
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
hij stopt dus als die kapot, kwijt, gejat, verdwenen of verrot isdan maakt iemand n nieuwe en gaan we weer van start
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Dat was dat filmpje met die fiets toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!Jup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dan doe ik het nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Oh dan doe ik het nietWACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dusHij komt dus echt nooit in noord holland en als ie al in noordholland komt, niet boven alkmaar
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!
Wacht, dat klinkt eng
1: Hoorn (Noord Holland)quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hij komt dus echt nooit in noord holland en als ie al in noordholland komt, niet boven alkmaar
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!
Wacht, dat klinkt eng
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef iFries het volgende:
[..]
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komengeweldig dit
Dat was niet deze stok.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
boeiendquote:het ging om locaties
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etcquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Zonder de andere provincies houden we dit over...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
en het is btw, langer dan een jaar geleden...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat dusquote:Dat dus, en als ik tijd heb zal ik drvoor zorgen. Misschien dat ik er vrijdag of zaterdag achteraan ga, als ik een keertje wat tijd over hebquote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etcJa oke, maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
Maar je hebt misschien wel gelijk, wat ik had moeten zeggen: Het valt mij op dat er weinig plaatsen tussen staan die hier in de buurt liggen.
Wat een geouwehoer hier. Welke zak hooi gaat die stok nou ook daadwerkelijk halen
Zerg schreef:
Tara, dat klopte met dat filmpje
Ik luister NL-Talig![]()
Jij ?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat een geouwehoer hier. Welke zak hooi gaat die stok nou ook daadwerkelijk halen
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zoquote:.
Zerg schreef:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Benden leeuwen was 't
Beneden-Leeuwen was 'tquote:
goddamned toetsenbord misstakes de hele timequote:
Ik doe het vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rottenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
![]()
![]()
Dat is dan voordat ik op FOK! zatquote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rotten
Dat bedoelde ik dus
quote:
Neuh, ik geleuf 't tegenwoordig allemaal wel
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenrondequote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef iFries het volgende:
Verstandig :p
Maar uhh, dit is ronde 7 al toch?
laten we die gewoon ronde 6,5 noemen
omdat die zware stalen stok nog wel terugkomt ooit|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenronde
laten we die gewoon ronde 6,5 noemen
omdat die zware stalen stok nog wel terugkomt ooit
Dat heb ik dan gemist
Hoeveel verplaatsingen zijn er eigenlijk al geweest deze ronde? (ronde 6,5)
en is de OP en de WIKI al geupdate?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als hij dan nog op die plaats ligt zou ik drlangs kunnen ja, maar ik weet niet of zij dat goedkeurtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zeker nog snel even langs boven leeuwen
Hi, Ha, Hemel
De stok die licht in ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hmmmmm, Da's vlak bij tiel! Even het water over...
Hmmm.
WebHawk + Trein + Fiets = Transport.
Hmmm.
Wie weet ligt 'ie morgen spontaan ergens anders
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Richting noorden graag, al is het 200 meterquote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmmmmm, Da's vlak bij tiel! Even het water over...
Hmmm.
WebHawk + Trein + Fiets = Transport.
Hmmm.
Wie weet ligt 'ie morgen spontaan ergens anders![]()
Oostenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Richting noorden graag, al is het 200 meter![]()
![]()
![]()
Ik zat te denken aan Bonaire of zo...WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zat te denken aan Bonaire of zo...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frysk bloed tsjoch op!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: