Ja, hij lag net in leeuwen, nu in wamelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
nee, niet voor mensen met een baardjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
Jeuj!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Tof! Bewegingquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Jotcha het volgende:
De Fok!Stok ligt nu in Wamel, bij de schaapjes
De stok ligt aan het plaatsnaambord, de sleutel in het VEEROOSTERS bord![]()
Hier de foto's:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant inclusief het veeroosterbord:
[ afbeelding ]
De schaapjes
[ afbeelding ]
En op een klein afstandje:
[ afbeelding ]
Happy searching![]()
Ik heb me gister ochtend geschoren, want schaapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, niet voor mensen met een baardje
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Ja hoorGewoon stok oprapen, ergens neerleggen, foto's maken, je hoort erbij
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef iFries het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat aan heb, want het is veul te ver weg
Meer reden om naar leeuwen te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggen
Dan moet je haast wel uit de buurt komenquote:
nee maps.google.nl en een zeer kleine detail en wat logische nadenkenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel uit de buurt komenEn ga halen zou ik zeggen, op naar Dreumel
Rondje Maas en Waal doen
zie mijn pmquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Deventer, maar ik rijd zo 400 km op een dag voor 'niks', just 4 funquote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
waar woon je ook al weer nijnja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |