Ja, hij lag net in leeuwen, nu in wamelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
nee, niet voor mensen met een baardjequote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Is het voor iedereen (mij?) mogelijk in te stappen wanneer ik de stok tegenkom ofzo?
Jeuj!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef nijnja het volgende:
Tof! Bewegingquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Jotcha het volgende:
De Fok!Stok ligt nu in Wamel, bij de schaapjes
De stok ligt aan het plaatsnaambord, de sleutel in het VEEROOSTERS bord![]()
Hier de foto's:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant inclusief het veeroosterbord:
[ afbeelding ]
De schaapjes
[ afbeelding ]
En op een klein afstandje:
[ afbeelding ]
Happy searching![]()
Ik heb me gister ochtend geschoren, want schaapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, niet voor mensen met een baardje
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Ja hoorGewoon stok oprapen, ergens neerleggen, foto's maken, je hoort erbij
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef iFries het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat aan heb, want het is veul te ver weg
Meer reden om naar leeuwen te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist leuk aan mij, ik tour nogal veel met de auto, dus als ik een keer ga toeren en dat ding tegen kom dan komtie dus op een hele andere plaats te liggen
Dan moet je haast wel uit de buurt komenquote:
nee maps.google.nl en een zeer kleine detail en wat logische nadenkenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel uit de buurt komenEn ga halen zou ik zeggen, op naar Dreumel
Rondje Maas en Waal doen
zie mijn pmquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Deventer, maar ik rijd zo 400 km op een dag voor 'niks', just 4 funquote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
waar woon je ook al weer nijnja?
Ook gevonden, was niet zo moeilijkquote:
iddquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ook gevonden, was niet zo moeilijk
Die stenen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Ik trek hem wel een keer weg en leg hem aan de andere kant van Nederland, als ik tijd hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Maruna het volgende:
kijk, beetje aanmoediging helpt een stok te verplaatsennu zien we hem weer een dorp verder schopt
Leg hem dan in Deventerquote:
maar er is maar 1 punt met ....quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
maakte niet uit of het bekend was of niet, de dijk bij wamel is 2,5 km lang
Waddeneiland waar auto's verbodenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik wou hem ergens neerleggen waar je niet met de auto kon komen, maar kon zo snel niets bedenken
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, bij jou voor de deur, moeilijk zoeken
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegdquote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'
Haha dat is wel briljant jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegd
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is wel briljant ja!
Ik weet alleen maar van 3 fokkers waar ze wonen (2 in Deventer), waarvan niemand dicht bij een bord
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzo
dit was meer per ongeluk haha,quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ik
Doe ik ook niet. Of misschien een creatief eilandquote:
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dusquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
wist dat hij ergens in dat dorpje woonde maar niet waar.
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :pquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Ja oke, ik zag ook wel andere provincies, maar het -holland viel mij zwaar opquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem heb
Bij welke plaats dan in de buurt voor jouquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef iFries het volgende:
[..]
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :p
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkersquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkers
indien de stok verloren raaktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Wanneer komt er eigenlijk een einde aan zo'n reeks, want ik zag dat er al 6 reeksen waren ofzo?
als we dan toch aan verzoekjes doenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij welke plaats dan in de buurt voor jou?
Ik kom overalquote:
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
hij stopt dus als die kapot, kwijt, gejat, verdwenen of verrot isdan maakt iemand n nieuwe en gaan we weer van start
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat was dat filmpje met die fiets toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
wist dat hij ergens in dat dorpje woonde maar niet waar.
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!Jup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dan doe ik het nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Oh dan doe ik het nietWACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!
1: Hoorn (Noord Holland)quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hij komt dus echt nooit in noord holland en als ie al in noordholland komt, niet boven alkmaar
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!
Wacht, dat klinkt eng
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef iFries het volgende:
[..]
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komen
Dat was niet deze stok.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
boeiendquote:
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etcquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Zonder de andere provincies houden we dit over...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
Dat dusquote:
Dat dus, en als ik tijd heb zal ik drvoor zorgen. Misschien dat ik er vrijdag of zaterdag achteraan ga, als ik een keertje wat tijd over hebquote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etc
Ja oke, maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
Jij ?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat een geouwehoer hier. Welke zak hooi gaat die stok nou ook daadwerkelijk halen
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zoquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Beneden-Leeuwen was 'tquote:
goddamned toetsenbord misstakes de hele timequote:
Ik doe het vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rottenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
Dat is dan voordat ik op FOK! zatquote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rotten
quote:
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenrondequote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef iFries het volgende:
Verstandig :p
Maar uhh, dit is ronde 7 al toch?
Ah tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenronde
laten we die gewoon ronde 6,5 noemen
omdat die zware stalen stok nog wel terugkomt ooit
Als hij dan nog op die plaats ligt zou ik drlangs kunnen ja, maar ik weet niet of zij dat goedkeurtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zeker nog snel even langs boven leeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Richting noorden graag, al is het 200 meterquote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmmmmm, Da's vlak bij tiel! Even het water over...
Hmmm.
WebHawk + Trein + Fiets = Transport.
Hmmm.
Wie weet ligt 'ie morgen spontaan ergens anders
Oostenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Richting noorden graag, al is het 200 meter![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zat te denken aan Bonaire of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |