iddquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ook gevonden, was niet zo moeilijk
Die stenen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb gelukkig het grootste detail weggelaten, als die erop stond was die al lang weg
Ik trek hem wel een keer weg en leg hem aan de andere kant van Nederland, als ik tijd hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Maruna het volgende:
kijk, beetje aanmoediging helpt een stok te verplaatsennu zien we hem weer een dorp verder schopt
Leg hem dan in Deventerquote:
maar er is maar 1 punt met ....quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
maakte niet uit of het bekend was of niet, de dijk bij wamel is 2,5 km lang
Waddeneiland waar auto's verbodenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik wou hem ergens neerleggen waar je niet met de auto kon komen, maar kon zo snel niets bedenken
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, bij jou voor de deur, moeilijk zoeken
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegdquote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik woon niet vlakbij een bord 'Deventer'
Haha dat is wel briljant jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan tijd terug dat ik hem dus echt bij een fokker bijna voor zijn deur had gelegd
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is wel briljant ja!
Ik weet alleen maar van 3 fokkers waar ze wonen (2 in Deventer), waarvan niemand dicht bij een bord
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, hij woonde 100 meter van het bord af ofzo
dit was meer per ongeluk haha,quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde bord voor deze mensen is toch al zeker een kilometer, nog wel meer denk ik
Doe ik ook niet. Of misschien een creatief eilandquote:
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dusquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
wist dat hij ergens in dat dorpje woonde maar niet waar.
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem hebquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :pquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Ja oke, ik zag ook wel andere provincies, maar het -holland viel mij zwaar opquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, stok komt overal. Heb zelfs al idee voor als ik hem heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |