Bij welke plaats dan in de buurt voor jouquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef iFries het volgende:
[..]
jij snapt het! Lekker naar Friesland! :p
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkersquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar zijn blijkbaar niet zo veel fokkers
indien de stok verloren raaktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Wanneer komt er eigenlijk een einde aan zo'n reeks, want ik zag dat er al 6 reeksen waren ofzo?
als we dan toch aan verzoekjes doenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij welke plaats dan in de buurt voor jou?
Ik kom overalquote:
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
hij stopt dus als die kapot, kwijt, gejat, verdwenen of verrot isdan maakt iemand n nieuwe en gaan we weer van start
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat was dat filmpje met die fiets toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit was meer per ongeluk haha,
wist dat hij ergens in dat dorpje woonde maar niet waar.
Dus plaatste hem toen maar ergens en toen bleek het dus bij hem in de straat te zijn
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, dus gewoon zorgen dat hij niet gejat wordt ofzo!Jup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dan doe ik het nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Oh dan doe ik het nietWACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Waarschijnlijk ga ik (als ik eraan mee ga doen, wat ik wel denk) hem gewoon heel ergens anders neerleggen, niet bij mij in de buurt ofzo. Ik denk dat dat ook wel leuk is, dat die stok bijvoorbeeld niet alleen het westen ziet. Ik zag nl in die lijsten heel veel noord holland staan ofzo, dus
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WACHT MAAR JIJ STEELT MIJN FOKSTOK NIET MET JE KONIJNAVATAR!
1: Hoorn (Noord Holland)quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hij komt dus echt nooit in noord holland en als ie al in noordholland komt, niet boven alkmaar
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken allemaal holletjes waarin jij mij niet durft te/wil achtervolgen!!!
Wacht, dat klinkt eng
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef iFries het volgende:
[..]
Misschien moet er een gps unit in de fokstok komen
Dat was niet deze stok.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
boeiendquote:
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etcquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of niemand is zo gek als nijn, dat die er voor de grap zolang voor gaat rijden. Misschien als ik hem hier in het oosten drop dat hij wel een jaar lang rondjes in het oosten maakt
Zonder de andere provincies houden we dit over...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
Ik zal dan misschien geslapen hebben, maar dit soort lijstjes vielen mij gewoon op
Dat dusquote:
Dat dus, en als ik tijd heb zal ik drvoor zorgen. Misschien dat ik er vrijdag of zaterdag achteraan ga, als ik een keertje wat tijd over hebquote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik mee praten. Hij moet eens wat rondjes in het oosten doen, Twente - Salland etc
Ja oke, maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |