Jij ?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat een geouwehoer hier. Welke zak hooi gaat die stok nou ook daadwerkelijk halen
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zoquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Beneden-Leeuwen was 'tquote:
goddamned toetsenbord misstakes de hele timequote:
Ik doe het vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had dat ding al in Leeuwen gelegd, 't is wel weer even mooi zo.
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rottenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder de andere provincies houden we dit over...
en het is btw, langer dan een jaar geleden...
Dat is dan voordat ik op FOK! zatquote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeur niet jongen, stok voor dat ijzeren geval heb ik zelf nog opgepikt ergens boven in Noord Holland.. Daar lag hij toen al een week te rotten
quote:
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenrondequote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef iFries het volgende:
Verstandig :p
Maar uhh, dit is ronde 7 al toch?
Ah tofquote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds zonde 6, maar omdat het slot van die zware stalen stok stuk was, is er een tussenronde
laten we die gewoon ronde 6,5 noemen
omdat die zware stalen stok nog wel terugkomt ooit
Als hij dan nog op die plaats ligt zou ik drlangs kunnen ja, maar ik weet niet of zij dat goedkeurtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zeker nog snel even langs boven leeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Richting noorden graag, al is het 200 meterquote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmmmmm, Da's vlak bij tiel! Even het water over...
Hmmm.
WebHawk + Trein + Fiets = Transport.
Hmmm.
Wie weet ligt 'ie morgen spontaan ergens anders
Oostenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Richting noorden graag, al is het 200 meter![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zat te denken aan Bonaire of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |