Komt omdat hij niet zo zwaar is denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef Maruna het volgende:
wel leuk al die movement in de laatste paar dagen!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij word het een wedstrijd vandaag.![]()
Als die niet verder weg is dan 100 km toer ik wel even naar toe op mijn motor.[ afbeelding ]
Graag beetje richting het westen met die Fok stok, Gorinchem ofzo.![]()
denk het niet, het feit dat er een stok is werkt al heel erg mee namelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat hij niet zo zwaar is denk ik.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wedstrijd heb ik dus verloren.![]()
Was om half 5 in Batenburg, dus binnen anderhalf uur nadat de foto's gepost waren.
Maar toen was ie dus blijkbaar al een half uur weg.![]()
Heb van de terugweg maar een mooie toertocht gemaakt met mooie stukjes natuurschoon via Appeltern, Wamel, Lienden, Rhenen, Veenendaal, Ede, Otterlo, Hoenderloo, Apeldoorn, Beemte, Epe, Heerde en Hattem terug naar Zwolle.
Heb eerst nog ff via internet op mijn telefoon gekeken of ie in de buurt zou komen te liggen, maar aangezien sander89 aangaf dat ie richting kust ging ben ik maar terug naar huis gereden.
Nu zie ik net dat ie maar 30 km verplaatst is.![]()
Die 30 km hadden er ook nog wel bijgekund bij de 230 km die ik nu al voor de kat z'n k*t gereden heb...
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?
that sucks donkeyballsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wedstrijd heb ik dus verloren.![]()
Was om half 5 in Batenburg, dus binnen anderhalf uur nadat de foto's gepost waren.
Maar toen was ie dus blijkbaar al een half uur weg.![]()
Heb van de terugweg maar een mooie toertocht gemaakt met mooie stukjes natuurschoon via Appeltern, Wamel, Lienden, Rhenen, Veenendaal, Ede, Otterlo, Hoenderloo, Apeldoorn, Beemte, Epe, Heerde en Hattem terug naar Zwolle.
Heb eerst nog ff via internet op mijn telefoon gekeken of ie in de buurt zou komen te liggen, maar aangezien sander89 aangaf dat ie richting kust ging ben ik maar terug naar huis gereden.
Nu zie ik net dat ie maar 30 km verplaatst is.![]()
Die 30 km hadden er ook nog wel bijgekund bij de 230 km die ik nu al voor de kat z'n k*t gereden heb...
Misschien een idee, dat als iemand er op af gaat, dat ie dat eerst hier in het topic post?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk het niet, het feit dat er een stok is werkt al heel erg mee namelijk
Is ook altijd de bedoeling.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
Sorry mijn excusesquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
had jij ook niet gedaan trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef swollywood het volgende:
Dacht ook al heb ik iets over het hoofd gezien maar we hebben allebei de zelfde fout gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had jij ook niet gedaan trouwens
QFTquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
hij moet snel richting Randstad![]()
Anders kom ik 'm volgend weekend gewoon halen
Ach, ik had zelf ook niet gepost dat ik er heen ging.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses![]()
, had gedacht dat toch niemand binnen 1 uur op af zou gaan maar dat heb ik dus fout gedacht.
Ik heb ook al een keer in Winsum gestaan, toen zwartehand hem daar al weggehaald had en er mee naar Limburg was. Maar toen was ik toch al voor mijn werk in Groningen e.o.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Er was ook een keer, 1 iemand had hem gehaald en toen kwamen 10 minuten later 2 fokkers tegelijker tijd bij een bord zonder stok _o-
Euhm...nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Adelante het volgende:
230km voor Jan Lul rijden, hopelijk heb je een lease auto
super chillquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...nee.
Ach, kon ik direct ff mijn pas aangeschafte TomTom Go 930 met ipod-link testen. Die werkt iig goed.
Muziek en instructies over de luidsprekers van de auto en ipod bedienen via het scherm van de TomTom.
230km zou ik ook te veel vinden. Een km of 60 toeren voor de lol is dan weer geen probleem, is met de huidige brandstofprijzen ook nog wel te overzienquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Adelante het volgende:
230km voor Jan Lul rijden, hopelijk heb je een lease auto
Niet dat ik weet. Wel Willem en Saskia die ook instructies voor kunnen lezen, incl. straatnamen en wegnummers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super chill
zit op die tomtom een stem ''rens'' ?
Had net gisteren 50 euro verdient met 2 uurtjes PC fixen en was iets van 25 euro aan benzine kwijt, dus wat dat betreft boeit het me niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
230km zou ik ook te veel vinden. Een km of 60 toeren voor de lol is dan weer geen probleem, is met de huidige brandstofprijzen ook nog wel te overzien.
Jij rijdt met je motor denk ik wel wat zuiniger dan ik met mijn Fiat van bijna 1100 kg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef sander89 het volgende:
Ik heb vandaag 180 km gereden, waarvan maar 30 km met de Fokstok.![]()
Volgende keer ga ik het toch anders doen.
Rij tussen de 1/18 a 1/20, tankinhoud is 20 liter dus wel wat vaker tanken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij rijdt met je motor denk ik wel wat zuiniger dan ik met mijn Fiat van bijna 1100 kg.
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Maruna het volgende:
Planes, trains and automobiles --> That way
Dan had ik hem waarschijnlijk ergens richting Twente geplaatst, Holten of zo.quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Richfield het volgende:
Jammer dat swol em niet had, anders had ik wellicht weer verder kunnen gaan, maar we houden het gewoon in de gaten
Had dat maar gedaan, dan was ik hem wel komen halen!quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan had ik hem waarschijnlijk ergens richting Twente geplaatst, Holten of zo.
dan had hij er wel nog moeten liggenquote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Had dat maar gedaan, dan was ik hem wel komen halen!
En tijd is geld, of niet danquote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Kost ook veel te veel geld zo'n trein en ze rijden nooit op tijd.
Wijhequote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou 'm bijna straks gaan ophalen en op een plek leggen waar swollywood 'm op kan halen, nu 'ie de vorige keer zo sneu achter het net gevist heeft...
ff toeren?quote:Op maandag 20 april 2009 18:48 schreef rene90 het volgende:
Ik dacht nog hmm wellicht een optie, met lekker weertje stukje rijden, alleen is toch weer 250 km retourNet even tikkie te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |