Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef maok het volgende:
Bestaat zoiets al voor huisdieren?
Zondag gaat ie sowieso niet halen op dié plek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]maar wel ff internet
hij ligt nog steeds stil? als die er zondagnog ligt rijd ik wel ff
Zie TT?quote:
Dat mag niet hé.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef Paul het volgende:
Ik ga hem pakken hounietje en een Utreglogo er op verven
De regels van de stok, mén.quote:
Plus dat het spel dan wel heel makkelijk wordt. Met de GPS coordinaten heb je direct de exacte locatie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef maok het volgende:
Bestaat zoiets al voor huisdieren?
Ik zou het trouwens maar niets vinden. Laat je hem een nachtje overnachten in je huis weet iedereen precies waar je woont.
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg isquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Plus dat het spel dan wel heel makkelijk wordt. Met de GPS coordinaten heb je direct de exacte locatie.
Dan is er geen zoeken meer bij en is de lol er snel van af.
Dat is meestal als er iemand lokaal bekend is. Zoals Mikkie en swarmahoer in de omgeving Nijmegen en Richfield, JJH en ik in de omgeving Zwolle. Hij wordt niet altijd op een simpele plek neergelegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg is...
Je kan beter foto's maken van de omgeving en dan bijv. de provincie ofzo of de regio vertellen hier
dan is het al meer zoeken...
Ik ben dan ook meer bekend in de Regio Didam/Zevenaar/Arnhem waar ik opgegroeid benquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
Als ik niet gezegd had dat ie maar iets van 10 km verplaatst was, had Richfield hem denk ik niet zo snel gevonden want die zat in eerste instantie aan de andere kant van Zwolle te denken.![]()
Je moet het denk ik ook niet té moeilijk maken, dan haken mensen af. Ik spreek voor mezelf nu, maar ik wil best een kwartiertje puzzelen en wat rondrijden, maar als de kans te groot is dat ik 'm niet vind, ga ik de rit niet maken. Ik ga geen 100 km retour rijden om misschien, wellicht een stok te vinden. Nu blijft het juist een beetje laagdrempelig, ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook wel makkelijk, je hoeft bijna niet te zoeken.... behalve als hij al weg is...
Je kan beter foto's maken van de omgeving en dan bijv. de provincie ofzo of de regio vertellen hier
dan is het al meer zoeken...
Die Fok!Stok gaat ie niet op korte termijn fixen iig. Die operatie wordt een flinke grote beurt voor zijn hart.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef Maruna het volgende:
Ik ben het zat !
Voor wie 2CV (FOK!Stok goeroe) nog een hart (leuke woordspeling hier) onder de riem wil steken.
Bij een dorpje kun je nog een keer rondtoeren als je het niet helemaal zeker weet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook niet té moeilijk maken, dan haken mensen af. Ik spreek voor mezelf nu, maar ik wil best een kwartiertje puzzelen en wat rondrijden, maar als de kans te groot is dat ik 'm niet vind, ga ik de rit niet maken. Ik ga geen 100 km retour rijden om misschien, wellicht een stok te vinden. Nu blijft het juist een beetje laagdrempelig, ook.
Ik fiets niet elke dag naar schagen etc... kom er eigenlijk bijna nooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
Bij jou moet ie binnen fietsafstand liggen, dus dan is de kans dat je de omgeving kent uiteraard vrij groot.
*HAP*quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik fiets niet elke dag naar schagen etc... kom er eigenlijk bijna nooit
of den oever (hoewel die maar 2 of 3 borden heeft)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef Maruna het volgende:
Ik ben het zat !
Voor wie 2CV (FOK!Stok goeroe) nog een hart (leuke woordspeling hier) onder de riem wil steken.
and *bite* and *chew*quote:
Dat is waar, maar ik denk niet dat er mensen zijn die 2/3 uur rond willen rijden in [insert plaatsnaam]quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is meestal als er iemand lokaal bekend is. Zoals Mikkie en swarmahoer in de omgeving Nijmegen en Richfield, JJH en ik in de omgeving Zwolle. Hij wordt niet altijd op een simpele plek neergelegd.
Toen de stok in Leerdam lag ben ik toch zeker 2 à 3 uur aan het puzzelen geweest om de lokatie te vinden, terwijl ik hem niet eens ging halen. Dat maakt het spel leuk.![]()
Ik probeer er bij het plaatsen van de stok ook rekening mee te houden qua foto's dat er niet te veel details op staan die direct de exacte lokatie verraden. Toen de stok in Zwolle lag had ik hem expres op een achterafweggetje neergelegd, waarvan een stad als Zwolle er vele heeft.
JJH riep direct dat ie wist waar het was, maarja, die is dan ook taxichauffeur in Zwolle.
Als ik niet gezegd had dat ie maar iets van 10 km verplaatst was, had Richfield hem denk ik niet zo snel gevonden want die zat in eerste instantie aan de andere kant van Zwolle te denken.![]()
Bij jou moet ie binnen fietsafstand liggen, dus dan is de kans dat je de omgeving kent uiteraard vrij groot.
en daar ben jij zo zeker van omdatquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondag gaat ie sowieso niet halen op dié plek.
Kun je zelf ook wel verzinnen denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar ben jij zo zeker van omdat?
Neequote:
eerst mijn kruik vol zeikenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hey ouwe kruikezeiker, Lith is maar 45-50 km vanaf Tilburg. Doe eens ophalen dat ding.
Das ook nog maar een paar dagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerst mijn kruik vol zeiken
wordt wel pas zaterdag dan
Ik moet dus nog even goed dit topic lezen voordat ik van het weekend onderweg ga.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
JJH gaat hem misschien halen
of swarmahoer zondag maar dan heeft crazym hem al gepakt probabliblably
niet alleen jij, iedereen denk. Zijn er veel die hem willen halenquote:Op donderdag 23 april 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet dus nog even goed dit topic lezen voordat ik van het weekend onderweg ga.
zul je altijd zien hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt druk zaterdag! Kudo's voor wie 'm dan op vrijdag weghaalt.
das stimtquote:
Ik las ierieterrenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |