whahahaquote:
Whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef JJH het volgende:
Schrap mij maar voor morgen, moet onverwacht werken...
Ja, in Overijssel ging het wel snel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef elkravo het volgende:
beetje minder in uithoeken neerleggen zorgt voor wat snellere verplaatsing... 't gaat wel erg traag zo...
Lith is toch geen uithoek? Ligt helemaal centraal, niet belachelijk ver van Utrecht!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef elkravo het volgende:
beetje minder in uithoeken neerleggen zorgt voor wat snellere verplaatsing... 't gaat wel erg traag zo...
gelukkig ben jij wel een hoogstaande kwaliteitsuser, getuige al je notesquote:Op zaterdag 25 april 2009 05:26 schreef Rots het volgende:
swarmahoer dat jiij ooit mod ben geworden zeg, niet tegeloven. Daar word je toch niet goed vna.
Hij was op vakantie, kneus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:47 schreef Rots het volgende:
Komen we met de huil smilie?
Waar ben je gweest vanavond? Of heb je een piepje als iemand op jouw reageert dat je dan weer wakker wordT?
Heeft je partner je weer niet bevredigd en reageer je dat nu in de Fok!Stok af?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:47 schreef Rots het volgende:
Komen we met de huil smilie?
Waar ben je gweest vanavond? Of heb je een piepje als iemand op jouw reageert dat je dan weer wakker wordT?
nee, want het is me niet dicht genoeg bijquote:
Dat zekerquote:
heb je m gepakt danquote:
Zoiets dacht ik al...quote:
Lol je bent gefaald voor de test.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
toen ik m pakte greep ik iets te overenthousiast, resultaat hand onder de brandnetels
tja t was pikdonker, dus ik denk langs de paal maar ff t slot vastpakken, helaasquote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol je bent gefaald voor de test.![]()
![]()
![]()
Maar mooi dat die weer een nieuw plekje heeft.
Het is telepathie!quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond zal mikkie m wel weghalen denk ik
Ik dacht altijd dat jij een man wasquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef maok het volgende:
HeatWave, Klonk en BrandX zijn hier de modjes. Maar Swarma kan het natuurlijk ook doen als ie daar zin in heeft.
Ja maar vorig jaar toen ik net op fok zat, was ie toch gekleurd>?quote:
Ik heb deze al een hele poos en daarvoor had ik deze:quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar toen ik net op fok zat, was ie toch gekleurd>?
En er bestaan ook homo's
Het idee was inderdaad om 'm iets centraler te leggenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef maok het volgende:
Ow ik zie trouwens dat het 'maar' 60km van Utrecht is. Als hij er volgende week nog ligt kan ik hem wellicht samen met 2cv verplaatsen.
Dat zou tof zijn, dan kan 2cv het nieuwe meesterwerk aanschouwenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef maok het volgende:
Ow ik zie trouwens dat het 'maar' 60km van Utrecht is. Als hij er volgende week nog ligt kan ik hem wellicht samen met 2cv verplaatsen.
wow, rolstoel?quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef maok het volgende:
Het gaat nog niet zo heel goed met 2cv maar goed genoeg om in een auto te zitten (ik rij) en naar de citroën evenement te gaan (rolstoel gaat mee). Dan is een fok!stok ophalen ook nog wel te doen.
quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef maok het volgende:
Het gaat nog niet zo heel goed met 2cv maar goed genoeg om in een auto te zitten (ik rij) en naar de citroën evenement te gaan (rolstoel gaat mee). Dan is een fok!stok ophalen ook nog wel te doen.
Pot verwijt de ketelquote:Op maandag 27 april 2009 02:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan m weer pakken, niet zon heel moeilijke locatie mik
Swarma is toch een man, hoe kan hij dan een pot zijnquote:
t woordje ''ook'' had er natuurlijk tussen gemoetenquote:
Kon beter had ik begrepen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe gaat 't met 2cv dan?
Ik woon erquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie woont er dichtbij beneden leeuwen
Pak hem dan!quote:
Pak hem dan!quote:
Wat doe je dan nog op het forum!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog op het forum!
Go out, i know its a scary world, but its the FOK!Stok you are after!
Laat je even weten waar je hem neerlegt?quote:
Dat is juist tofquote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
Aan elke kant zit een dorp, kies maar. Klinkt waarschijnlijk ook dom om hem te verplaatsen van Beneden leeuwen naar Boven leeuwen
Doe dan Wamelquote:Op woensdag 29 april 2009 13:25 schreef Jotcha het volgende:
Aan elke kant zit een dorp, kies maar. Klinkt waarschijnlijk ook dom om hem te verplaatsen van Beneden leeuwen naar Boven leeuwen
National Treasure gezien, dus ik zal nog wel in de spirit zittenquote:
gewoon doen man! zelfs 1 dorp is ietsquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan hem hooguit 1 dorpje verplaatsen, dus denk niet dat dat hem gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |