quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Gitanov het volgende:
Mooi mis Turken.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef Starzky het volgende:
Muur staat niet op 9.15m
Of PSV-Ajax.quote:
dat zekerquote:Op zondag 19 april 2009 00:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of PSV-Ajax.
In ieder geval genoeg actuele foto's voor de komende dagen denk ik.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Kentoet het volgende:
Stam legt eerste steen van nieuwe klaagmuur
ik zal alvast een nieuwe foto zoeken voor de volgende rondequote:
je vergeetquote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
"Toen deze baan op m'n pad kwam heb ik Ajax als een baksteen laten vallen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Isiolo het volgende:
[..]
je vergeetWas niet meer toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd, Jaap Stam
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Cuba-scf
Veel belangstelling bij uitvoering HALT straf Jaap S. uit K.
quote:SCH
Metselmoord op Alex Ferguson lijkt opgelost
quote:RayMania
Stam geeft uitleg waarom hij Metzelder een goede verdediger vindt: "Hij zet de muurtjes altijd goed neer".
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Jaap de Bikkel: ''Kijk, zo maak je een broodje frikandel.''
Lieverd, je bent tweedstquote:
Ik heb een postduif naar de Uithof verstuurd maar die is nog steeds niet terug, zeker verdwaald. Of ingezet bij scheikundeproefjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had al een Rayminder gezet vanochtend.
Het is daar ook te groot joh, al die gebouwen, wellicht is die duif van je ergens tegen aan gevlogenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een postduif naar de Uithof verstuurd maar die is nog steeds niet terug, zeker verdwaald. Of ingezet bij scheikundeproefjes.
Ik had speciaal een blauw exemplaar uitgezocht en hem een wit mutsje opgezocht, dan kan er toch niks mis gaan???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is daar ook te groot joh, al die gebouwen, wellicht is die duif van je ergens tegen aan gevlogen
Je zou zeggen van niet nee, maar goed, je kent die Utrechtenaren. Duiven komen van de Dam en als ze ergens een hekel aan hebben in Utrecht is het wel iets Amsterdamsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had speciaal een blauw exemplaar uitgezocht en hem een wit mutsje opgezocht, dan kan er toch niks mis gaan???
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet nee, maar goed, je kent die Utrechtenaren. Duiven komen van de Dam en als ze ergens een hekel aan hebben in Utrecht is het wel iets Amsterdams
Ja, laten we het maar doen dan hčquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Inhaken dan maar, we moeten toch iets tot Ray er is.
quote:SCH
De Graafschap blaast zichzelf op
quote:EnGCatjuh
Fränkel kan kinderfeestje niet uitstaan en hangt zichzelf op aan een slinger.
quote:Isiolo
Rode lantaarndragers feestelijk onthaald.
De opmaak is hier te vinden.quote:Ruud
Fränkel: "Grrrrr"
dan pas je 'm maar aanquote:Op woensdag 22 april 2009 08:00 schreef sjimz het volgende:
Ruud, ik vind hem wel erg op dit van mij lijken hoor
http://i211.photobucket.com/albums/bb11/Isiolo/truukvanaz.jpg?t=1240337048quote:
quote:-Ruud-
-Wazige Scheringa komt met geld over de brug-
quote:-Engcatjuh-
-AZ begint met import Chinese jeugdspelertjes-
quote:Sjimz
-Van Gaal laat zijn nieuwste truc zien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Ben je eindelijk de beste van Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam. Verlies je van Arnhem.....-
nu nog een op-tijd-foto en het feest is compleet,zal ik maar zeggen !quote:
Ach, wat dat betreft kun jij ook wel een potje breken.....quote:Op donderdag 23 april 2009 04:38 schreef Ruud het volgende:
aardige jury wel![]()
[..]
ik vond je onderschrift wel goed, maar paste absoluut niet bij deze foto
Succes en Gods zegen toegewenstquote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
Jury gaat zich inlezen!
quote:-Bjoro-
-Aha...hier is dus die hoek waar de klappen vallen !-
quote:-Ruud -
-Pepe past aparte Heimlich methode toe na inslikken Sneijder-
quote:FritsVanEgters
De Eredivisie heeft de play-offs, de Primera Division heeft het knock-out systeem.
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw
-Nee inderdaad. Die melkmuil heeft nog geen baardgroei.-
Ik vond die echt nog minder dan grappigquote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
Onterechte poedel.
Had speciaal een woordgrap gedaan om de jury te paaien![]()
Nieuwe foto, nieuwe kansen.
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Dhill0n het volgende:
Ik moest ook wel even lachen om die late inzending van ray![]()
Heerlijk toch, zo'n dag met verrassingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Beschouw het volgende:
Poedel had ik gisteren verwacht. Vandaag niet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n dag met verrassingen.
Humquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n dag met verrassingen.
Dat houdt hem jong!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan zo'n ouwe man gans niet handelen man.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Hand van God na 23 jaar eindelijk weer eens gespot.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook.![]()
Bedankt voor de suggestie, ik zoek nog even verder sjimz.Ik verwacht alleen maar melkmuilgrappen bij die foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Die rotschop van Pepe mag er ook best bijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/spoiler]
Slechter kan niet hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal ook in Kamer A opvliegend.
Nee, ik bedoel "bedoeld" schrijven als je "bedoelt" bedoelt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:48 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je bedoeld zoiets als eerst met 7-0 winnen en dan met 6-2 verliezen
Heb mijn eigen spellingquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel "bedoeld" schrijven als je "bedoelt" bedoelt.
quote:-Elfletterig-
-Louis van Gaal toont matige imitatie van FOK!-smilie-
quote:-Stew-
-Mijn ego past niet in het beeld? Wacht ik stel 'm zelf wel even scherp. -
-Vogeltje in camera wilde niet luisteren naar Meneer Van Gaal.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sjimz-
-Van Gaal ook in Kamer A opvliegend.-
Jeremain Lens was een goeie poging tho'.quote:
Gomes lacht als een boer met kiespijn.
quote:sjimz
Keeper!!! Keeper!!! Hoeveel staat het???
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
quote:kleinzusje
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
''Jan Reker? Zo'n peer.''
Gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeiken doe je maar via een topicreport [ afbeelding ].
Hoe moet datquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeiken doe je maar via een topicreport [ afbeelding ].
Niet podiumwaardig bij mij maar ook niet de poedel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Podium plek waardig dat onderschrift
Misschien die foto die al in het topic stond.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef SCH het volgende:
sjimz, zoek jij een foto of moet ik het doen? kz is vast naar stijldansen.
!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Poedel deze keer niet voor Beschouw
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Poedel deze keer niet voor Beschouw
quote:-EnGCatjuh -
-Melvin over de prestaties van Volendam: "Voor veel clubs zijn we een schaamluis in de pels."-
quote:-vrolijke-frits -
-Ouders:"Ook hier mag 'ie af en toe invallen"-
quote:Beschouw
-Poedel deze keer niet voor Beschouw-
De opmaak is hier te vinden.quote:Siniti
-"HANDS!!1" -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 26-04-2009 20:35:58 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kleinzusje is morgen jury, dus je hebt iig een podium plek
Net op tijd !quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Goed podiumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inkoppertjequote:Op maandag 27 april 2009 01:24 schreef showmelove het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez: "In dit kwartiertje oponthoud moet het toch mogelijk zijn stiekem te schijten"
Dat vind ik een raar onderschrift als ik heel eerlijk ben.quote:
quote:-Ruud-
-Suarez: "Gaat ie weer, met z'n schwalbes"-
quote:-De_Slagert-
-Suarez: "En dan zeggen ze dat ik overdrijf"-
-"Ach, dan drinkt hij zijn champagne vanavond toch door een rietje?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Suarez slacht Panenka; ¨Wat een kut idee van je!¨-
had KZ er ook wel in verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goede winnaar, twee en drie zijn wel erg makkelijk imo.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Geheel onbevooroordeeld en niet naar namen, doch slechts naar onderschriften kijkend deed jury vandaag zijn werk.
is primaquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
of het moet laat zijn (na 22:00/23:00).
was dat in die tijd dat jij nog wel leuke onderschriften verzon ?quote:
Toen ze nog beter waren dan nu bedoel je? Toen jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was dat in die tijd dat jij nog wel leuke onderschriften verzon ?
dus je ziet zelf ook wel in dat het kwalitatief minder wordt met je ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Toen ze nog beter waren dan nu bedoel je? Toen ja
Soort Federer met een mindere periode en tegenstanders die sterker worden en jury die hem steeds benadeelt. Hoe vaak win jij eigenlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus je ziet zelf ook wel in dat het kwalitatief minder wordt met je ?
Niet veel minder dan jij...denk ik !quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef SCH het volgende:
Soort Federer met een mindere periode en tegenstanders die sterker worden en jury die hem steeds benadeelt. Hoe vaak win jij eigenlijk
19.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Bjoro het volgende:
of hebben we een jonge jury deze keer ?
dan is mijn onderschrift zwaar kansloosquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
19.
Dat is ie sowieso maar ik sluit niet uit dat catjuh wel eens van het knaapje heeft gehoordquote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan is mijn onderschrift zwaar kansloos
betwijfel hetquote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Dat is ie sowieso maar ik sluit niet uit dat catjuh wel eens van het knaapje heeft gehoord
[ afbeelding ]
ja, de nummer 2 had de inspiratie van mij, ik had dus 2e moeten wordenquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef Bjoro het volgende:
Lijken de nrs 2 en 3 niet heeeeeel errug op elkaar ?
quote:
quote:
Ik heb inderdaad welgeteld drieënhalve maand jaren 80 meegemaakt... Dus dat gaat 'm niet wordenquote:
upst !quote:
Zal even jureren inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
catjuh is nog even balletten, komt later.
quote:FritsVanEgters
Wie niet springt is een veldspeler van Wigan!
quote:Ruud
Het werd de keeper even zwart voor de ogen
Het was weer keepen met de pet op
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Keepers dragen hoofdbescherming na ongeluk Didulica
Sorry, maar ik heb varkensgriep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Huh? Ik had serieus op winst gerekend. Is dit nog steeds een persoonlijke afrekening?
-edit-
en Cech danquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Huh? Ik had serieus op winst gerekend. Is dit nog steeds een persoonlijke afrekening?
-niet nodig SCH-
Blijkbaar welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
-niet nodig SCH-
ah toe, doe eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp! Dat daar nog niemand eerder melding van heeft gemaakt, we zitten nu al weer bijna in deel 167quote:
Normaal gesproken staat het er wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
Scherp! Dat daar nog niemand eerder melding van heeft gemaakt, we zitten nu al weer bijna in deel 167
quote:-Joesse-
-Mexicaans eerbetoon aan Michael Jackson.-
quote:-SCH-
-"Sorry, wij hebben een spreekverbod"-
quote:Starzky
-Kappa nieuwe hoofdsponsor Mexico -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Burakius-
-Mexicaanse elftal speelt alle wedstrijden thuis -
begrijptquote:Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef sezten het volgende:
Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Ok, bij je volgende poedel in Vbl een ban
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Isiolo het volgende:
Plaats 2 was net zo leuk als de 1e, echter met de onterechte kritiek van vorige week en vandaag moet deze deelnemer het met de 2e plaats doen.
Thanks. Ik vond jouw poedel gisteren ook onterecht.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben toch zeer tevreden. En complimenten voor de geweldige foto. Dat moeten we vasthouden, en niet allemaal van dat gedoe op het veld
Ik moest trouwens ook wel erg lachen om die van Frits, maar er waren veel leuke.
EenSCHquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben toch zeer tevreden. En complimenten voor de geweldige foto. Dat moeten we vasthouden, en niet allemaal van dat gedoe op het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |