Hahahaha gastquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - isiolo heeft de pik in op mij en setzen. Laat ie in alles blijken.
ik denk dat 9 van de 10 jury's mij en setzen op het podium hadden gezet,e n isiolo ook als ie niet wist van wie de onderhcrijften waren. Nu gaat ie mensen maar een aanmoediingsprijs geven om ons niet op het podium te hoeven zetten.
Het wordt allemaal weer ontkend, en ik stel me aan. Maar na het slappe gezeik eerder deze week, waarin Isiolo zich van slechtste kans liet zien, geloof ik het wel.
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet - alleen de boel om zeep helpen, dat wel. Maar waarom jureer je op die manier. Het is zo doorzichtig.
Je had het van teovren ook kunnen schrijven: SCH en setzen voor de poedel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nee, hoewel..... Frits heeft nog kudo's maar die deed niet mee
Tuurlijk ontken je het, gebeurt altijd. Die van setzen was leuker dan de top 3, laat mij er dan even buiten al was die van mij ook leuker. Misschien moeten we dan een jury van buiten doen, als die persoonlijke dingen met users zo mee spelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Hahahaha gast![]()
Laat er een conspiracy theory op losOverigens is Sezten of heel slecht of heel erg goed.
En dat zeg ik ook wel. En niet te ver door draven straks voel ik me schuldig
Nee, maar het kan toch wel kloppen wat ik zeg. Ik snap je opmerking maar in dit geval is het zo duidelijk. En de discussie is niet iedere keer, meestal is de jury wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Het blijft nog altijd een juryspel en iedereen heeft een andere soort humor. Niet echt leuk voor deze topicreeks om elke keer een discussie te houden over de jury. Niet iedereen kan winnen hè.
Als SCH niet wint heeft hij altijd kritiek en ontken dat maar nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Het blijft nog altijd een juryspel en iedereen heeft een andere soort humor. Niet echt leuk voor deze topicreeks om elke keer een discussie te houden over de jury. Niet iedereen kan winnen hè.
Joh hou toch opquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar het kan toch wel kloppen wat ik zeg. Ik snap je opmerking maar in dit geval is het zo duidelijk. En de discussie is niet iedere keer, meestal is de jury wel te begrijpen.
Dan zou ik iedere avond kritiek hebben. Onzin. Het is al veelzeggend dat je er niet op ingaat. Lekker makkelijk afschuiven, leg die top 3 maar eens uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Als SCH niet wint heeft hij altijd kritiek en ontken dat maar niet
Nee hoor, ik stel het gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Joh hou toch opJe maakt jezelf zo belachelijk....
Maargoed
Stel je niet zo aan. Er komt een keertje een opmerking over een foto.. Jij bent degene die er een vete van maakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben bang dat ik afhaak, het wordt steeds minder leuk en die persoonlijke vetes, zoals isiolo die nu uitvecht, ben ik ook een beetje zat. Heb de hele tijd foto's gezocht en daar komt alleen maar gezeik op. Succes verder
Ik probeer er wat van te maken. De animo lijkt verder helemaal weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Er komt een keertje een opmerking over een foto.. Jij bent degene die er een vete van maakt.![]()
Je mag ook gewoon toegeven dat het een kutfoto was en dan gaan we over tot de orde van de dag.
Het is wel minder druk de laatste tijd. Maar wat ik wil zeggen is, vat dat niet gelijk persoonlijk op. Naar mijn bescheiden mening is een kutfoto een kutfoto los van wie hem heeft gepost. Maar de kans is wel groter dat ik dat hardop zeg als degene die hem gepost heeft er een gewoonte van maakt om een foto te zoeken. Als het de winnaar van de vorige ronde is rouleert het vanzelf wel. Ik heb er bij Isiolo zelf ook wel een iets van gezegd, na drie paints op rij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik probeer er wat van te maken. De animo lijkt verder helemaal weg.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Ruud het volgende:
het onderschrift van de winnaar was zeer matig (al verhoogt cuba het niveau vrij aardig met z'n vorige onderschriften)
leuk dat SCH weer een bitchfight organiseert en er wederom dreigt ermee te kappen![]()
hij zeikt vaak over kut()foto's, maar neemt iig de moeite om er een (en meerdere) op te zoeken
ja, onbegrijpelijk hoe hij het toch vol weet te houden...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zeg gemiddeld ook 10 x per week tegen mijn vriend dat ik bij hem wegga, daarom zijn we al 20 jaar bij elkaar. Dus jullie zijn echt nog neit van me af.
Waar is die slurf eigenlijk? Weer fietsen?
je was "te laat"quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Foto twee is verreweg het leukst, jammer dat die andere is gekozen.
Hé Ray, doe je nog mee met de wielerdraft?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Kan altijd nogquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Daarom zet jij vrolijke-frits altijd op het podium ja...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Beschouw het volgende:
SCH heeft gelijk. Jury is vaak vriendjespolitiek, kijken naar de naam van de inzender ipv naar het onderschriift etc. Maar dat is toch de bedoeling hier?
Valt dat zo op?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom zet jij vrolijke-frits altijd op het podium ja...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Ruud het volgende:
het onderschrift van de winnaar was zeer matig (al verhoogt cuba het niveau vrij aardig met z'n vorige onderschriften)
leuk dat SCH weer een bitchfight organiseert en er wederom dreigt ermee te kappen![]()
hij zeikt vaak over kut()foto's, maar neemt iig de moeite om er een (en meerdere) op te zoeken
quote:
Zou dat ook nog meespelen denk je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan altijd nog
SCH, klagen doe je maar in FBEn complottheorieën in TRU. Straks ga je nog zeggen dat het vanwege je geaardheid is. Of je clubvoorkeur.
Vooruitziende blik. Alweer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Slechte top 3 gisteren, niemand doet jury, zei ik toch
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Slechte top 3 gisteren, niemand doet jury, zei ik toch
quote:Isiolo
Turken massaal aan de toeter na seintje Tuncay
quote:Beschouw
Turken: "Wij metselen beter dan Jaap Stam."
quote:Ruud
Nr. 17: "Paralympics, I'm lovin' it"
De opmaak is hier te vinden.quote:Rucebo
Jaaaaaa, ze hebben 'm gevonden...!
Klopt. Daarom staat Beschouw ook niet op 1, want anders had vrolijke-frits, sezten of jij maandag mogen jureren.quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
Jammer voor Engacutjuh dat sjimz of ray niet meededen, nu moest hij iemand anders laten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |