quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH, zoek ook eens iets actueels als je zo nodig telkens een foto moet posten.
ASorry, was er al bang voor. Ben te newbie hiero om te weten welke foto's er al geweest zijn afgelopen jaar.....quote:Op donderdag 16 april 2009 09:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
GewonnenFoto van Cuba is al geweest, dus ik ga even op zoek.
Die bewaren we wel voor morgenquote:
Ik zocht inderdaad al naar een foto die iets anders pretendeerd dan mannensex...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel weer een beetje klaar met die foto´s waarbij het lijkt alsof er sex op het veld wordt bedreven, daar hebben we er 1001 van gehad, hoe actueel ook. Ik ruk er natuurlijk wel op
quote:FritsVanEgters
"Talk to the hand!"
quote:Cuba-scf
Nieuwe hoortoestellen UEFA doorstaan test.
quote:Isiolo
Witheet van woede zoekt de keeper zijn grens op.
De opmaak is hier te vinden.quote:Bjoro
"Als je zo doorgaat vraag ik of Lazovic jouw moeder ook wil neuken !"
Rustig....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
Nou kom maar op met die superactuele foto
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:49 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Giggs: "Hey man, er zit iets in je nek"
Even voor de duidelijkheid: dit is sezten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Gitanov het volgende:
[ afbeelding ]
Aigenlijk is deze bal van mij.
Oeps, bedankt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: dit is sezten.
quote:-Ties02-
-Ey! Als je aan die bal komt, kom je aan mij!.-
quote:-Engcatjuh-
-Giggs toont Meireles een van zijn laatste kunstjes.-
quote:-Cuba scf-
-Meireles: Kom op Giggs, laat nog één keer je borsthaar zien na een goal-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Giggs: "Hey man, er zit iets in je nek"-
Wat een onzin zeg, humor is nu eenmaal voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Poedel???? Wat was er mis met mijn onderschrift - en waarom is de winnaar in godsnaam leuker? Nummer 3 ook totaal niet grappig. Heb je een bril nodig ofzo?
Even serieus, dit moet je uitleggen want de meest maffe jury sinds tijden. Ik doe iets leuks met die tattoos, dat doet niemand. En setzen was ook heel grappig.
Als je een hekel aan bepaalde mensen hebt................. valt me tegen isiolo.
Onzin - isiolo heeft de pik in op mij en setzen. Laat ie in alles blijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, humor is nu eenmaal voor iedereen anders.
Hoef niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Poedel???? Wat was er mis met mijn onderschrift - en waarom is de winnaar in godsnaam leuker? Nummer 3 ook totaal niet grappig. Heb je een bril nodig ofzo?
Even serieus, dit moet je uitleggen want de meest maffe jury sinds tijden. Ik doe iets leuks met die tattoos, dat doet niemand. En setzen was ook heel grappig.
Als je een hekel aan bepaalde mensen hebt................. valt me tegen isiolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |