Lieverd, je bent tweedstquote:
Ik heb een postduif naar de Uithof verstuurd maar die is nog steeds niet terug, zeker verdwaald. Of ingezet bij scheikundeproefjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had al een Rayminder gezet vanochtend.
Het is daar ook te groot joh, al die gebouwen, wellicht is die duif van je ergens tegen aan gevlogenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een postduif naar de Uithof verstuurd maar die is nog steeds niet terug, zeker verdwaald. Of ingezet bij scheikundeproefjes.
Ik had speciaal een blauw exemplaar uitgezocht en hem een wit mutsje opgezocht, dan kan er toch niks mis gaan???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is daar ook te groot joh, al die gebouwen, wellicht is die duif van je ergens tegen aan gevlogen
Je zou zeggen van niet nee, maar goed, je kent die Utrechtenaren. Duiven komen van de Dam en als ze ergens een hekel aan hebben in Utrecht is het wel iets Amsterdamsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had speciaal een blauw exemplaar uitgezocht en hem een wit mutsje opgezocht, dan kan er toch niks mis gaan???
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet nee, maar goed, je kent die Utrechtenaren. Duiven komen van de Dam en als ze ergens een hekel aan hebben in Utrecht is het wel iets Amsterdams
Ja, laten we het maar doen dan hčquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Inhaken dan maar, we moeten toch iets tot Ray er is.
quote:SCH
De Graafschap blaast zichzelf op
quote:EnGCatjuh
Fränkel kan kinderfeestje niet uitstaan en hangt zichzelf op aan een slinger.
quote:Isiolo
Rode lantaarndragers feestelijk onthaald.
De opmaak is hier te vinden.quote:Ruud
Fränkel: "Grrrrr"
dan pas je 'm maar aanquote:Op woensdag 22 april 2009 08:00 schreef sjimz het volgende:
Ruud, ik vind hem wel erg op dit van mij lijken hoor
http://i211.photobucket.com/albums/bb11/Isiolo/truukvanaz.jpg?t=1240337048quote:
quote:-Ruud-
-Wazige Scheringa komt met geld over de brug-
quote:-Engcatjuh-
-AZ begint met import Chinese jeugdspelertjes-
quote:Sjimz
-Van Gaal laat zijn nieuwste truc zien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Ben je eindelijk de beste van Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam. Verlies je van Arnhem.....-
nu nog een op-tijd-foto en het feest is compleet,zal ik maar zeggen !quote:
Ach, wat dat betreft kun jij ook wel een potje breken.....quote:Op donderdag 23 april 2009 04:38 schreef Ruud het volgende:
aardige jury wel![]()
[..]
ik vond je onderschrift wel goed, maar paste absoluut niet bij deze foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |