Dat vind ik een raar onderschrift als ik heel eerlijk ben.quote:
quote:-Ruud-
-Suarez: "Gaat ie weer, met z'n schwalbes"-
quote:-De_Slagert-
-Suarez: "En dan zeggen ze dat ik overdrijf"-
quote:EnGCatjuh
-"Ach, dan drinkt hij zijn champagne vanavond toch door een rietje?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Suarez slacht Panenka; ¨Wat een kut idee van je!¨-
had KZ er ook wel in verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goede winnaar, twee en drie zijn wel erg makkelijk imo.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Geheel onbevooroordeeld en niet naar namen, doch slechts naar onderschriften kijkend deed jury vandaag zijn werk.
is primaquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
of het moet laat zijn (na 22:00/23:00).
was dat in die tijd dat jij nog wel leuke onderschriften verzon ?quote:
Toen ze nog beter waren dan nu bedoel je? Toen jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was dat in die tijd dat jij nog wel leuke onderschriften verzon ?
dus je ziet zelf ook wel in dat het kwalitatief minder wordt met je ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Toen ze nog beter waren dan nu bedoel je? Toen ja
Soort Federer met een mindere periode en tegenstanders die sterker worden en jury die hem steeds benadeelt. Hoe vaak win jij eigenlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus je ziet zelf ook wel in dat het kwalitatief minder wordt met je ?
Niet veel minder dan jij...denk ik !quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef SCH het volgende:
Soort Federer met een mindere periode en tegenstanders die sterker worden en jury die hem steeds benadeelt. Hoe vaak win jij eigenlijk
19.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Bjoro het volgende:
of hebben we een jonge jury deze keer ?
dan is mijn onderschrift zwaar kansloosquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |