quote:Kan een tatoeage van vier letters beledigend zijn? Volgens twee agenten van de politie in Groningen wel. Zij zagen de letters ACAB in de nek van een verdachte staan en vertaalden deze afkorting als All Cops Are Bastards.
De verdachte, een 30-jarige inwoner van Groningen, kreeg daarom een proces verbaal. In een eerste verklaring zei de man de letters in zijn nek te hebben laten zetten toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis was beland. Later herriep hij deze uitleg. De vier letters stonden voor Acht Cola Acht Bier. Deze vrolijke variant mocht niet baten. Het proces verbaal bleef staan.
De man was voor mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen aangehouden.
Het gaat om je nieuwe PC toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat kan ook nietIk wilde vanochtend op mijn oude pc Vista installeren, en toen kregen we de melding dat het een 32x pc was waar geen 64x Vista op wilde (logisch). Vandaar ook dat we nu denken dat het daar mee te maken kan hebben.
Oh ik dacht dat je het eerst al geinstalleerd had en daarna opeens die BSOD's kreeg ;')quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Op mijn nieuwe pc krijg ik steeds BSOD's als ik Vista wil installerenHij laadt de files in, je ziet het laadschermpje en *poof* BSOD. Dus ik heb het ook nog niet geinstalleerd
En ik probeerde het met een 64x versie
Volgens mij zeggen we exact hetzelfde
Je had toch een Athlon X2? Volgens Wikipedia zijn alle X2's voorzien van AMD64 en zijn daarmee dus 64-bitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Op mijn nieuwe pc krijg ik steeds BSOD's als ik Vista wil installerenHij laadt de files in, je ziet het laadschermpje en *poof* BSOD. Dus ik heb het ook nog niet geinstalleerd
En ik probeerde het met een 64x versie
Volgens mij zeggen we exact hetzelfde
Even een gekke vraag: heb je iets aan je bios veranderd? Probeer het anders eens met de default instellingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik zie het dit weekend wel hoor
Precies, uiteindelijk komt het wel goed toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik zie het dit weekend wel hoor
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees trouwens net op tweakers dat Wiebel ook Vista problemen heeft
Sommigen zijn te mooi om waar te zijnquote:
Hij werkt met coordinaten of een raster. Geen kunst aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommigen zijn te mooi om waar te zijn
Geen kunst mijn hol, ik vind het knap. Ik kan het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij werkt met coordinaten of een raster. Geen kunst aan.
Dus jij doet het hem zo na?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen want Soempie kan een aardige tekening makenquote:
Dan daag ik haar hierbij uit om het na te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen want Soempie kan een aardige tekening maken
Er zitten zeker juweeltjes tussen zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Ik heb af en toe mijn twijfels hier en daar maar damn:
Potlood (grafiet) tekeningen
Had je dequote:
Zal wel. Ik ben onder de indrukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Same hier, kom niet voorbij stokpoppetjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
Die Airbrush-tekening van hem toen ie 10 was! Ik kan het nog niet eens als ik 3000 jaar oud word.
Volgens mij is dit ene van mijn bestequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
Nou, gelukkig heb ik die fase overgeslagen. Mijn poppetjes hadden mouwen.
al mijn tekeningen heb ik weggepleurd maar heb nog wel een stapel goede maar dat was met grote hulp van een goede leraresquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:48 schreef wyccie het volgende:
Je hebt gewoon nog nooit een serieuze poging gedaan, Yuri. Hoefde je voor tekenen op school geen portretten te maken?
Hij lijkt op Wally.![]()
Welk dorp vallen we binnen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan dit soort tekeningen.![]()
[ afbeelding ]
Potatoe, potahtoequote:
Ik ga dinsdag afwachtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:46 schreef Supersheep het volgende:
Heeft het nog zin om met tips te komen of heb je inmiddels alles wel geprobeerd of laat je het aan wie dan ook op dinsdag over?
quote:
Same for me. IE is echt faal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het klopt welEnige reden dát ik IE aanzet bij een herinstallatie van XP is om FF te downloaden
ik ook niet, de middelste 3 zijn alleen zo goed omdat ik een goede lerares hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geen tekenaareerder een schrijver. Lijkt me geweldig om een boek te schrijven dat ook nog wordt uitgegeven
?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Duitsland - Nederland = 0-3 in 35 minuten
oh jong voetbal geen bal aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:
RTL 7
Office Space vind ik een leuke filmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt leuk MaJowel erg vermoeiend
Ik zit Office Space te kijkenWat een geniale film en wat een ongelofelijk kutbedrijf
Hij kent de film ook, dus hij zegt dat hij de memo heeft gekregen maar er gewoon niet aan dachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
En wat zegt hij dan
Ik heb echt medelijden met MiltonArme man
En de combinatie van een stel kantoorgasten met hiphop/rap is leuk
met zn nietmachine toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
En wat zegt hij dan
Ik heb echt medelijden met MiltonArme man
En de combinatie van een stel kantoorgasten met hiphop/rap is leuk
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij kent de film ook, dus hij zegt dat hij de memo heeft gekregen maar er gewoon niet aan dacht
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Laat me radenEen plaatje van een stropdas en dan de ontvanger opbellen en brullen dat ze de fax uit moeten zetten omdat je vast zit met je stropdas
Bron van een bekende ziektequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welk dorp vallen we binnen?
edit, er staat hedel
Arie en Sylvesterquote:
Jij hebt een NCIS vraag gemist in een vorig AKQ topicquote:
Welke vraag was het?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij hebt een NCIS vraag gemist in een vorig AKQ topic
Yuri +1 & -1 voor het inpikken van een antwoordquote:
quote:
Dat zit verrassend dit op elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:08 schreef Etcetera het volgende:
SBS 6 is dinsdag begonnen met seizoen 6De VS gaat dinsdag aflevering 20 van seizoen 6 uitzending
Gewoon op 2 november vragen, als ik kon wachten deed ik het ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ze ook heel graag legaal hebben hoormaar het is nogal prijzig voor een student, dus ik wacht mooi tot ik een fatsoenlijk inkomen heb
Downloaden is toch ook legaal?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ze ook heel graag legaal hebben hoormaar het is nogal prijzig voor een student, dus ik wacht mooi tot ik een fatsoenlijk inkomen heb
Woensdag was mooi trouwensDinsdagnacht Nederlandse tijd wordt NCIS uitgezonden, woensdagochtend stond die al downloadbaar bij phazeddl
Da's apartquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had gisteravond toen ik thuis kwam wel een internet verbiding of death
Ziggo had besloten mijn complete mediavoorziening af te sluiten. Sterker nog, toen ik mijn eigen vaste lijn belde kreeg ik een complete vreemde aan de lijn.
Vanochtend een half uur met ze aan de lijn gehangen en zo te zien is het probleem opgelost.
Goedemorgen
Neuhquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wordt vanavond na Sesamstraat naar bed Etc
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik voorspel het volgende:
- hij wordt wakker
- ik ga weer op bed
- hij draait zich om
- ik probeer in slaap te vallen
- hij gaat verder snurken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had gisteravond toen ik thuis kwam wel een internet verbiding of death
Ziggo had besloten mijn complete mediavoorziening af te sluiten. Sterker nog, toen ik mijn eigen vaste lijn belde kreeg ik een complete vreemde aan de lijn.
Vanochtend een half uur met ze aan de lijn gehangen en zo te zien is het probleem opgelost.
Goedemorgen
Volgens mij snurken de meesten door hun mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:40 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk trouwens als ik met m'n mond open slaap en dus niet door m'n neus.![]()
Dus knijper is vast ook geen goed plan.
quote:
Dat klopt redelijk. Maar dit is een dunnere stof dus dat gaat niet op, op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb begrepen dat als je een spijkerbroek meteen uit de wasmachine (dus nat) haalt, een paar keer 'uitklopt' en dan ophangt, hij vrijwel kreukloos op kan drogen.
Oh, jij trekt ze gelijk nat aan?quote:Nooit getest
Ter verdediging van Siniti moet ik opmerken dat starla een notoire niet- of laat-reageerster isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE SC'ERS:
Ik probeer Siniti naar dit topic te lokken zodat hij ook gezellig kan kletsen over alles wat op zijn lever ligt. Zijn woede-uitbarstingen in het AKQ-topic zijn leuk, maar het gaat nu echt ten koste van de punten.
Dé hit van Mika.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dé hit van Mika.
Vooral de hoge uithalen.
Leuk lees voer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef iamredleader het volgende:ik was net in de AKQ aan het lezen
What the hellquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
Voor etc:
http://www.superjer.com/mcdiddys.php
Ik heb een vriendin die haar kleren echt wel nog nat aantrekt, als ze geen zin heeft om wat anders te bedenkenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren heb ik trouwens mn joggingbroek onder mn galajurk gehadMn moeder had nog wel een rokje van voeringstof gemaakt, maar dat was een drama..... na 5 meter lopen zat ie al als een propje om mn heupen
Dat heb ik een keer ná een gala gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die haar kleren echt wel nog nat aantrekt, als ze geen zin heeft om wat anders te bedenkenIk zou het echt zo koud hebben dan....
Gisteren heb ik trouwens mn joggingbroek onder mn galajurk gehadMn moeder had nog wel een rokje van voeringstof gemaakt, maar dat was een drama..... na 5 meter lopen zat ie al als een propje om mn heupen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gisteren met mijn oog naar de dokter gegaan. moest van hem meteen naar het ziekenhuis
Oeh, hoe is dat afgelopen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gisteren met mijn oog naar de dokter gegaan. moest van hem meteen naar het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond allen
Heerlijk 4 uur in de regen gelopen. Prima wandelweer.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens C4 (zolang je niet al te nat onder je jas wordt. Lang leve de GoreTex.
Dat is dan toch een meevaller? Of niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh het is gewoon een bindvliesontsteking. beetje een anti-climax
Door dit soort opmerkingen krijg ik weer veel zin om een aantal dagen in de Schotse bergen te gaan lopen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens C4 (zolang je niet al te nat onder je jas wordt. Lang leve de GoreTex.
Absoluut. Ik was de sjaak geweest in het geval van een hoornvlies ontsteking. Nu zit ik een week vast aan een bril (dat is een edelijke ramp toch wel. niet om esthetische redenen, maar puur praktisch. hij zakt af bij elke bobbel, hij moet gemaakt wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan toch een meevaller? Of niet?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, hoe is dat afgelopen?
Ik had trouwens een visual image van PS met een potje sterk water waar ze haar oog in had gedaan
Ik mag gelukkig over 2 weken weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar is ook niets mis mee. Al weer veel te lang niet geweest daar.
Je bent nog niet van ze af: ze moeten hun verlies nog wegdrinken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga die Schotten echt missen in de stad
Ze liepen echt overal de afgelopen dagen...
Het was gezellig vandaag in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga die Schotten echt missen in de stad
Ze liepen echt overal de afgelopen dagen...
jij hebt je dus vermaakt heute abendquote:Op zondag 29 maart 2009 05:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het was gezellig vandaag in AmsterdamLeuke lui die schotten
Beter:quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 05:20 schreef lubje25 het volgende:
vervolgens vond iemand het nog nodig om midden in de trein zijn maaginhoud op de vloer te deponeren![]()
De stemming bij in onze trein was gelukkig heel goed. Die vent had ondanks een volle trein toch zeker 16 plekken tot zijn beschikking na zijn "ongelukje".
Overdag in de stad was het een groot feest, Schotten en Nederlanders door elkaar, super gaaf
En ik moest verdorie weer werken. Had ik graag meegemaakt.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:20 schreef lubje25 het volgende:
Overdag in de stad was het een groot feest, Schotten en Nederlanders door elkaar, super gaaf
Ik heb verscheidene overlevingscursussen gevolgd, dus mocht je advies nodig hebben.............quote:Op zondag 29 maart 2009 10:10 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Zit hier lekker thuis met Jair op schoot, koffie te drinken, meneer pruttelt lekker een eindje weg. Tinuviel is even wat kleine boodschapjes aan het doen, dus dit is m'n vuurdoop thuis met met Jair alleen
Zat er in die cursus een lesje borstvoeden? Hulp bij verschonen? Een 1-2-3 plaatje van hoe een speen in de mond van een kind te krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb verscheidene overlevingscursussen gevolgd, dus mocht je advies nodig hebben.............
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
SHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal gemist!!!!!
41 posts geleden was mijn 10.000 ste post!!!!
Ja, Ja, Nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zat er in die cursus een lesje borstvoeden? Hulp bij verschonen? Een 1-2-3 plaatje van hoe een speen in de mond van een kind te krijgen?
Nah, het gaat uitstekend, meneer ligt vrolijk te knorren bij mij op schoot
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:29 schreef iamredleader het volgende:ja leuk, maar helaas werkt het niet zo
Tinuviel komt net thuis, dus ik ga me aankleden en beginnen met eerder genoemde schoonmaakwerkzaamheden
General quarters, general quarters, All Hands man your battle stations!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:07 schreef iamredleader het volgende:
zo, het schiet lekker op, even pauze en zo verder met stoffen, dan lunch en daarna nog de auto
Je horloge ook?quote:
* iamredleader heeft geen horlogequote:
quote:Ik heb vannacht gedroomd dat ik in New York was en dat de Twin Towers wéér in de fik stonden. Ik wilde direct naar Nederland bellen maar plotseling stond niemand in mijn telefoon die ik wilde bellen en dat vond ik echt verschrikkelijk
nee, niet meer verzet sinds ik vrijdag uit Ierland ben teruggekomenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok een uur vooruit gezet?
Het kan nog veel bizarderquote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader heeft geen horloge![]()
[..]
bizarre droom
Een heel positieve droom dus.quote:[quote]Verbrandingen symboliseren gunstige tijden.
Toren: grote hoogte bereiken.
Correctie: het zijn 2 torens.quote:
Het plaatje wordt steeds grimmigerquote:Op zondag 29 maart 2009 15:11 schreef Soempie het volgende:
En dat je niemand kon bereiken betekent dat je alleen moet strijden.
Je bent klaar dusquote:Op zondag 29 maart 2009 16:14 schreef Soempie het volgende:
Oh kut. Ik mag 6 pagina's voor een verslag en zit nu op 11.
Weer een desillusie rijkerquote:Op zondag 29 maart 2009 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat het niet zo eenvoudig in elkaar zit Nem
Een positieve instelling! De meesten zouden een illusie armer zijnquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Een positieve instelling! De meesten zouden een illusie armer zijn
Bij mij wel alleen zo voelt het niet. Ben dus niet naar buitenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er niet uit als lente.
Ik volg je even niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij wel alleen zo voelt het niet. Ben dus niet naar buiten
Het ziet eruit als lente, maar het is gewoon koud.quote:
Ik ook, maar het is tegen de netiquette in om de vragensteller op te jutten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb geen ADHD ik wil gewoon vragen beantwoorden.
Maar als hij geen vraag post moeten er mensen gaan huilenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ook, maar het is tegen de netiquette in om de vragensteller op te jutten.
Ik zou eerder zeggen dat er dan mensen een leven moeten krijgenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar als hij geen vraag post moeten er mensen gaan huilen.
Was je echt nog niet alleen met hem thuis geweest??quote:Op zondag 29 maart 2009 10:10 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zit hier lekker thuis met Jair op schoot, koffie te drinken, meneer pruttelt lekker een eindje weg. Tinuviel is even wat kleine boodschapjes aan het doen, dus dit is m'n vuurdoop thuis met met Jair alleen
Ik zie alleen een stel tieten met tepels?quote:
Je hebt nog steeds de oude lay-out.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie alleen een stel tieten met tepels?
denk dat dit het wasquote:Op zondag 29 maart 2009 05:15 schreef lubje25 het volgende:
Ja, de wedstrijd was alleen niet zo spannend. Dat was wel jammer, maar het resultaat mag er zijn
![]()
De terugweg duurde wat langer als gepland, was ergens rond Weesp een grote vechtpartij geweest, in de trein, op het perron en uiteindelijk langs de spoorbaan.
Wij konden daardoor een 3 kwartier wachten op Duivendrecht![]()
Ik hou al zo van treinen
Dit was iets langer dan een minuutje, dus in zekere zin was dit inderdaad een vuurdoop. Maar Tinuviel is wel eens een uurtje bezig geweest in de studeerkamer, en dat Jair en ik lagen te pitten in de slaapkamerquote:Op zondag 29 maart 2009 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Was je echt nog niet alleen met hem thuis geweest??Betekent dat dat Tinuviel de deur nog niet uit is geweest of was Jair dan altijd mee?
Onder voorbehoud dan, hè?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie een lief lammetje in de wei ja, tieten zou ik niet direct als lente-banner bestempelen
Ik zei ook niet dat het een lentebanner isquote:Op zondag 29 maart 2009 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie een lief lammetje in de wei ja, tieten zou ik niet direct als lente-banner bestempelen
Wally?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens wie hiertussen stond
Jij?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ehm...????quote:Op zondag 29 maart 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)turkse_talkshow.html![]()
![]()
Iedereen denkt algemene kennis te hebbenquote:
Dit is slowchat hier heb je geen kennis nodigquote:Op zondag 29 maart 2009 18:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen denkt algemene kennis te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |