jezus man ga je dit blijven herhalen ? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
En dan koeman uitlachen over zijn opstelling.
met het aanwezige talent zou dat moeten jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Het elftal zat toch zo geweldig in de lift?
Opgefokt ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus man ga je dit blijven herhalen ? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken ?
Tis omdat Spanje niet echt druk zette. Mede doordat Iniesta niet aanwezig was denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef msnk het volgende:
Geen slachtpartij (gelukkig). Woensdag wordt nog afwachten.
Toch opmerkelijk dat zijn gemis zo groot is. Met Xavi, Senna en Silva is het middenveld al absolute top.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Tis omdat Spanje niet echt druk zette. Mede doordat Iniesta niet aanwezig was denk ik.
Betekent niet dat je met inzet en een goed tactisch concept een dergelijk middenveld onmogelijk kan uitschakelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat zijn gemis zo groot is. Met Xavi, Senna en Silva is het middenveld al absolute top.
ze moeten hem gewoon NU ontslaan ! Zelfs mits winst in Bosnie pak je 3 op 6, wat niet voldoende is. Ik kon echt mijn ogen niet geloven de eerste helft, een thuismatch tegen Bosnie aanpakken door op goed geluk lange ballen te trappen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:11 schreef Heero87 het volgende:
Er zit een ontslagclausule in VDE's contract, dus tenzij een mirakel in Bosnië zal hij wel gewipt worden denk ik...
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
man man man, hoe kunde hier nu nog iets positiefs over zeggen? VDE is ne kwal, de verdediging is een zeef, 't middenveld was zat
en die vurte bosnie supporters, dat de fifa daar maar forfait cijfers geeft, anders heeft al dien zever over fair play toch gn nut
en dien ene marginaal die daar nog vrij over 't voetbalveld mag lopen, en die stewards die der dan wa staan op te kijken, in china hadden ze der al lang me ne stun gun op gezeten en hem geëxecuteerd achteraf, mogen ze van mijn part gerust ook doen
kloteland
klotevoetbal
ahja en stijnen, één ferme redding, maar daarnaast heeft karate kut toch ook staan slapen
(sorry voor 't vlaams)
Mooi stukje.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
man man man, hoe kunde hier nu nog iets positiefs over zeggen? VDE is ne kwal, de verdediging is een zeef, 't middenveld was zat
en die vurte bosnie supporters, dat de fifa daar maar forfait cijfers geeft, anders heeft al dien zever over fair play toch gn nut
en dien ene marginaal die daar nog vrij over 't voetbalveld mag lopen, en die stewards die der dan wa staan op te kijken, in china hadden ze der al lang me ne stun gun op gezeten en hem geëxecuteerd achteraf, mogen ze van mijn part gerust ook doen
kloteland
klotevoetbal
ahja en stijnen, één ferme redding, maar daarnaast heeft karate kut toch ook staan slapen
(sorry voor 't vlaams)
Neem een buitenlander (lees Hollander). Jullie bond heeft nee gezegd tegen Trappatoni toen hij zich aanbood, wat een onbenullen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Maar wie moet VDE vervangen als hij morgen op straat zou komen te staan? Walter Meeuws? Dirk Geeraerts?
Dat zwakke verdedigen is 1, maar het begint allemaal op het middenveld. Nogmaals, je hoeft die verdediging echt niet zo vaak in actie onder druk te hebben staan, als je het middenveld in handen hebt. De RD hadden absoluut het middenveld niet in handen en dan komt alle druk te staan op de verdediging, die toch al niet zo sterk is en in een ongewone samenstelling speelde. Het middenveld verzoop gewoon volledig.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Dat het ab-so-luut niet goed was weet ik ook wel, maar ik zie als voornaamste reden voor het zware verlies toch het zwakke verdedigen. We trapten twee keer op de paal dus met wat geluk scoren we 4 keer. Dan mag je normaal nooit verliezen. 4 doelpunten tegenkrijgen in eigen huis is veel dramatischer, en als je ziet op welke manier de verdediging de doelpunten cadeau geeft, dan krijg ik het al helemaal.
De kreet VDE buiten vind ik makkelijk geroepen al was het opvallend hoe pakweg Sonck na de match zijn woede tov het tactisch systeem niet onder stoelen of banken stak..
Maar wie moet VDE vervangen als hij morgen op straat zou komen te staan? Walter Meeuws? Dirk Geeraerts?
Da is ongeveer 't zelfde als wanneer ik ge nu in uw zak zou schoppen en dan tegen u zou zeggen: "Excuseer voor het schoppen in uw zak".quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
kloteland
klotevoetbal
(sorry voor 't vlaams)
Al is het Aime Antheunis, zolang hij maar niet het "stuur gewoon de lange bal, met een beetje geluk valt ie zo binnen"-systeem hanteert, er zitten nog vrij veel talenten in die groep (al misten we wel een paar belangrijke schakels, lees vertongen en kompany) maar dan moet ge er ook meer durven voetballen en niet u eigen buiten spel zetten met dat lange afstands geklungel.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Dat het ab-so-luut niet goed was weet ik ook wel, maar ik zie als voornaamste reden voor het zware verlies toch het zwakke verdedigen. We trapten twee keer op de paal dus met wat geluk scoren we 4 keer. Dan mag je normaal nooit verliezen. 4 doelpunten tegenkrijgen in eigen huis is veel dramatischer, en als je ziet op welke manier de verdediging de doelpunten cadeau geeft, dan krijg ik het al helemaal.
De kreet VDE buiten vind ik makkelijk geroepen al was het opvallend hoe pakweg Sonck na de match zijn woede tov het tactisch systeem niet onder stoelen of banken stak..
niet veel achter zoeken, khad dit gepost op het rsca forum, en hier wou 'k ook nog 's men gedacht zeggen maar was te lui om de tekst nl-vriendelijk te makenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da is ongeveer 't zelfde als wanneer ik ge nu in uw zak zou schoppen en dan tegen u zou zeggen: "Excuseer voor het schoppen in uw zak".
LOL? Nee hoor, dat VDE liever laf voetbal speelt weet iedereen, maar als ze hem niet buitengooien dan valt er ook weinig aan te doen hé.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:50 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
Het ligt altijd aan iemands anders.
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef BramKVO het volgende:
Met alle respect, maar met de ouderwetse aanpak van Trap kom je er ook niet meer hoor.
En wie moet hem vervangen ?? Gewoon, iemand die lef heeft ! We beschikken over voetballend vermogen, laat ze dan ook voetballen ! Misschien is de beste optie inderdaad eens een buitenlander, en ja waarom geen Hollander ?
Liever geen Mathijssen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Beenhakker gaat al naar Feyenoord als TDquote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Gelijk heeft Gerets. Je krijgt letterlijk hoofdpijn van de fratsen die de KBVB uithaalt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:22 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Redder van de rode duivels, alleen dan moet ie wel FELAINI & vd Borre d'r in zetten!
Omdat Gerets niet wil![]()
Boskamp!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom geen Hugo Broos ... Of zelfs Bölöni ...
quote:
De Sart lijkt mij wel een goede keuze, hij deed het idd. best goed met de beloften.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Na hoeveel wedstrijden vloog die er ook alweer uit bij Standaard?
En Dender heeft ie maanden niet kunnen trainen omdat hij niet meer kan lopen.
Met hem is het helaas gedaan.
Boloni schijnt bondscoach van Roemenie te worden.
Ik denk dat, als vanderEijken eruitvliegt, ze voor de Sart gaan.
Doet goed werk bij de U23's van Belgie en zou wel goed passen bij deze 'jonge' groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |