Ter verdediging van Siniti moet ik opmerken dat starla een notoire niet- of laat-reageerster isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE SC'ERS:
Ik probeer Siniti naar dit topic te lokken zodat hij ook gezellig kan kletsen over alles wat op zijn lever ligt. Zijn woede-uitbarstingen in het AKQ-topic zijn leuk, maar het gaat nu echt ten koste van de punten.
Dé hit van Mika.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dé hit van Mika.
Vooral de hoge uithalen.
Leuk lees voer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef iamredleader het volgende:ik was net in de AKQ aan het lezen
What the hellquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
Voor etc:
http://www.superjer.com/mcdiddys.php
Ik heb een vriendin die haar kleren echt wel nog nat aantrekt, als ze geen zin heeft om wat anders te bedenkenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren heb ik trouwens mn joggingbroek onder mn galajurk gehadMn moeder had nog wel een rokje van voeringstof gemaakt, maar dat was een drama..... na 5 meter lopen zat ie al als een propje om mn heupen
Dat heb ik een keer ná een gala gedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die haar kleren echt wel nog nat aantrekt, als ze geen zin heeft om wat anders te bedenkenIk zou het echt zo koud hebben dan....
Gisteren heb ik trouwens mn joggingbroek onder mn galajurk gehadMn moeder had nog wel een rokje van voeringstof gemaakt, maar dat was een drama..... na 5 meter lopen zat ie al als een propje om mn heupen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gisteren met mijn oog naar de dokter gegaan. moest van hem meteen naar het ziekenhuis
Oeh, hoe is dat afgelopen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gisteren met mijn oog naar de dokter gegaan. moest van hem meteen naar het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond allen
Heerlijk 4 uur in de regen gelopen. Prima wandelweer.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens C4 (zolang je niet al te nat onder je jas wordt. Lang leve de GoreTex.
Dat is dan toch een meevaller? Of niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh het is gewoon een bindvliesontsteking. beetje een anti-climax
Door dit soort opmerkingen krijg ik weer veel zin om een aantal dagen in de Schotse bergen te gaan lopen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens C4 (zolang je niet al te nat onder je jas wordt. Lang leve de GoreTex.
Absoluut. Ik was de sjaak geweest in het geval van een hoornvlies ontsteking. Nu zit ik een week vast aan een bril (dat is een edelijke ramp toch wel. niet om esthetische redenen, maar puur praktisch. hij zakt af bij elke bobbel, hij moet gemaakt wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan toch een meevaller? Of niet?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, hoe is dat afgelopen?
Ik had trouwens een visual image van PS met een potje sterk water waar ze haar oog in had gedaan
Ik mag gelukkig over 2 weken weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar is ook niets mis mee. Al weer veel te lang niet geweest daar.
Je bent nog niet van ze af: ze moeten hun verlies nog wegdrinken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga die Schotten echt missen in de stad
Ze liepen echt overal de afgelopen dagen...
Het was gezellig vandaag in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga die Schotten echt missen in de stad
Ze liepen echt overal de afgelopen dagen...
jij hebt je dus vermaakt heute abendquote:Op zondag 29 maart 2009 05:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het was gezellig vandaag in AmsterdamLeuke lui die schotten
Beter:quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 05:20 schreef lubje25 het volgende:
vervolgens vond iemand het nog nodig om midden in de trein zijn maaginhoud op de vloer te deponeren![]()
De stemming bij in onze trein was gelukkig heel goed. Die vent had ondanks een volle trein toch zeker 16 plekken tot zijn beschikking na zijn "ongelukje".
Overdag in de stad was het een groot feest, Schotten en Nederlanders door elkaar, super gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |