quote:Kan een tatoeage van vier letters beledigend zijn? Volgens twee agenten van de politie in Groningen wel. Zij zagen de letters ACAB in de nek van een verdachte staan en vertaalden deze afkorting als All Cops Are Bastards.
De verdachte, een 30-jarige inwoner van Groningen, kreeg daarom een proces verbaal. In een eerste verklaring zei de man de letters in zijn nek te hebben laten zetten toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis was beland. Later herriep hij deze uitleg. De vier letters stonden voor Acht Cola Acht Bier. Deze vrolijke variant mocht niet baten. Het proces verbaal bleef staan.
De man was voor mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen aangehouden.
Het gaat om je nieuwe PC toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat kan ook nietIk wilde vanochtend op mijn oude pc Vista installeren, en toen kregen we de melding dat het een 32x pc was waar geen 64x Vista op wilde (logisch). Vandaar ook dat we nu denken dat het daar mee te maken kan hebben.
Oh ik dacht dat je het eerst al geinstalleerd had en daarna opeens die BSOD's kreeg ;')quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Op mijn nieuwe pc krijg ik steeds BSOD's als ik Vista wil installerenHij laadt de files in, je ziet het laadschermpje en *poof* BSOD. Dus ik heb het ook nog niet geinstalleerd
En ik probeerde het met een 64x versie
Volgens mij zeggen we exact hetzelfde
Je had toch een Athlon X2? Volgens Wikipedia zijn alle X2's voorzien van AMD64 en zijn daarmee dus 64-bitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Op mijn nieuwe pc krijg ik steeds BSOD's als ik Vista wil installerenHij laadt de files in, je ziet het laadschermpje en *poof* BSOD. Dus ik heb het ook nog niet geinstalleerd
En ik probeerde het met een 64x versie
Volgens mij zeggen we exact hetzelfde
Even een gekke vraag: heb je iets aan je bios veranderd? Probeer het anders eens met de default instellingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik zie het dit weekend wel hoor
Precies, uiteindelijk komt het wel goed toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik zie het dit weekend wel hoor
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik lees trouwens net op tweakers dat Wiebel ook Vista problemen heeft
Sommigen zijn te mooi om waar te zijnquote:
Hij werkt met coordinaten of een raster. Geen kunst aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommigen zijn te mooi om waar te zijn
Geen kunst mijn hol, ik vind het knap. Ik kan het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij werkt met coordinaten of een raster. Geen kunst aan.
Dus jij doet het hem zo na?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen want Soempie kan een aardige tekening makenquote:
Dan daag ik haar hierbij uit om het na te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen want Soempie kan een aardige tekening maken
Er zitten zeker juweeltjes tussen zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Ik heb af en toe mijn twijfels hier en daar maar damn:
Potlood (grafiet) tekeningen
Had je dequote:
Zal wel. Ik ben onder de indrukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Same hier, kom niet voorbij stokpoppetjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
Die Airbrush-tekening van hem toen ie 10 was! Ik kan het nog niet eens als ik 3000 jaar oud word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |