Yuri +1 & -1 voor het inpikken van een antwoordquote:
quote:
Dat zit verrassend dit op elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:08 schreef Etcetera het volgende:
SBS 6 is dinsdag begonnen met seizoen 6De VS gaat dinsdag aflevering 20 van seizoen 6 uitzending
Gewoon op 2 november vragen, als ik kon wachten deed ik het ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ze ook heel graag legaal hebben hoormaar het is nogal prijzig voor een student, dus ik wacht mooi tot ik een fatsoenlijk inkomen heb
Downloaden is toch ook legaal?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ze ook heel graag legaal hebben hoormaar het is nogal prijzig voor een student, dus ik wacht mooi tot ik een fatsoenlijk inkomen heb
Woensdag was mooi trouwensDinsdagnacht Nederlandse tijd wordt NCIS uitgezonden, woensdagochtend stond die al downloadbaar bij phazeddl
Da's apartquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had gisteravond toen ik thuis kwam wel een internet verbiding of death
Ziggo had besloten mijn complete mediavoorziening af te sluiten. Sterker nog, toen ik mijn eigen vaste lijn belde kreeg ik een complete vreemde aan de lijn.
Vanochtend een half uur met ze aan de lijn gehangen en zo te zien is het probleem opgelost.
Goedemorgen
Neuhquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wordt vanavond na Sesamstraat naar bed Etc
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik voorspel het volgende:
- hij wordt wakker
- ik ga weer op bed
- hij draait zich om
- ik probeer in slaap te vallen
- hij gaat verder snurken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had gisteravond toen ik thuis kwam wel een internet verbiding of death
Ziggo had besloten mijn complete mediavoorziening af te sluiten. Sterker nog, toen ik mijn eigen vaste lijn belde kreeg ik een complete vreemde aan de lijn.
Vanochtend een half uur met ze aan de lijn gehangen en zo te zien is het probleem opgelost.
Goedemorgen
Volgens mij snurken de meesten door hun mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:40 schreef Soempie het volgende:
Ik snurk trouwens als ik met m'n mond open slaap en dus niet door m'n neus.![]()
Dus knijper is vast ook geen goed plan.
quote:
Dat klopt redelijk. Maar dit is een dunnere stof dus dat gaat niet op, op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb begrepen dat als je een spijkerbroek meteen uit de wasmachine (dus nat) haalt, een paar keer 'uitklopt' en dan ophangt, hij vrijwel kreukloos op kan drogen.
Oh, jij trekt ze gelijk nat aan?quote:Nooit getest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |