Volgens mij is dit ene van mijn bestequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
Nou, gelukkig heb ik die fase overgeslagen. Mijn poppetjes hadden mouwen.
al mijn tekeningen heb ik weggepleurd maar heb nog wel een stapel goede maar dat was met grote hulp van een goede leraresquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:48 schreef wyccie het volgende:
Je hebt gewoon nog nooit een serieuze poging gedaan, Yuri. Hoefde je voor tekenen op school geen portretten te maken?
Hij lijkt op Wally.![]()
Welk dorp vallen we binnen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan dit soort tekeningen.![]()
[ afbeelding ]
Potatoe, potahtoequote:
Ik ga dinsdag afwachtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:46 schreef Supersheep het volgende:
Heeft het nog zin om met tips te komen of heb je inmiddels alles wel geprobeerd of laat je het aan wie dan ook op dinsdag over?
quote:
Same for me. IE is echt faal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het klopt welEnige reden dįt ik IE aanzet bij een herinstallatie van XP is om FF te downloaden
ik ook niet, de middelste 3 zijn alleen zo goed omdat ik een goede lerares hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geen tekenaareerder een schrijver. Lijkt me geweldig om een boek te schrijven dat ook nog wordt uitgegeven
?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Duitsland - Nederland = 0-3 in 35 minuten
oh jong voetbal geen bal aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:
RTL 7
Office Space vind ik een leuke filmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt leuk MaJowel erg vermoeiend
Ik zit Office Space te kijkenWat een geniale film en wat een ongelofelijk kutbedrijf
Hij kent de film ook, dus hij zegt dat hij de memo heeft gekregen maar er gewoon niet aan dachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
En wat zegt hij dan
Ik heb echt medelijden met MiltonArme man
En de combinatie van een stel kantoorgasten met hiphop/rap is leuk
met zn nietmachine toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
En wat zegt hij dan
Ik heb echt medelijden met MiltonArme man
En de combinatie van een stel kantoorgasten met hiphop/rap is leuk
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij kent de film ook, dus hij zegt dat hij de memo heeft gekregen maar er gewoon niet aan dacht
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Laat me radenEen plaatje van een stropdas en dan de ontvanger opbellen en brullen dat ze de fax uit moeten zetten omdat je vast zit met je stropdas
Bron van een bekende ziektequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welk dorp vallen we binnen?
edit, er staat hedel
Arie en Sylvesterquote:
Jij hebt een NCIS vraag gemist in een vorig AKQ topicquote:
Welke vraag was het?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij hebt een NCIS vraag gemist in een vorig AKQ topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |