En ik moest verdorie weer werken. Had ik graag meegemaakt.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:20 schreef lubje25 het volgende:
Overdag in de stad was het een groot feest, Schotten en Nederlanders door elkaar, super gaaf
Ik heb verscheidene overlevingscursussen gevolgd, dus mocht je advies nodig hebben.............quote:Op zondag 29 maart 2009 10:10 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Zit hier lekker thuis met Jair op schoot, koffie te drinken, meneer pruttelt lekker een eindje weg. Tinuviel is even wat kleine boodschapjes aan het doen, dus dit is m'n vuurdoop thuis met met Jair alleen
Zat er in die cursus een lesje borstvoeden? Hulp bij verschonen? Een 1-2-3 plaatje van hoe een speen in de mond van een kind te krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb verscheidene overlevingscursussen gevolgd, dus mocht je advies nodig hebben.............
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
SHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal gemist!!!!!
41 posts geleden was mijn 10.000 ste post!!!!
Ja, Ja, Nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zat er in die cursus een lesje borstvoeden? Hulp bij verschonen? Een 1-2-3 plaatje van hoe een speen in de mond van een kind te krijgen?
Nah, het gaat uitstekend, meneer ligt vrolijk te knorren bij mij op schoot
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:29 schreef iamredleader het volgende:ja leuk, maar helaas werkt het niet zo
Tinuviel komt net thuis, dus ik ga me aankleden en beginnen met eerder genoemde schoonmaakwerkzaamheden
General quarters, general quarters, All Hands man your battle stations!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:07 schreef iamredleader het volgende:
zo, het schiet lekker op, even pauze en zo verder met stoffen, dan lunch en daarna nog de auto
Je horloge ook?quote:
* iamredleader heeft geen horlogequote:
quote:Ik heb vannacht gedroomd dat ik in New York was en dat de Twin Towers wéér in de fik stonden. Ik wilde direct naar Nederland bellen maar plotseling stond niemand in mijn telefoon die ik wilde bellen en dat vond ik echt verschrikkelijk
nee, niet meer verzet sinds ik vrijdag uit Ierland ben teruggekomenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zijn klok een uur vooruit gezet?
Het kan nog veel bizarderquote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader heeft geen horloge![]()
[..]
bizarre droom
Een heel positieve droom dus.quote:[quote]Verbrandingen symboliseren gunstige tijden.
Toren: grote hoogte bereiken.
Correctie: het zijn 2 torens.quote:
Het plaatje wordt steeds grimmigerquote:Op zondag 29 maart 2009 15:11 schreef Soempie het volgende:
En dat je niemand kon bereiken betekent dat je alleen moet strijden.
Je bent klaar dusquote:Op zondag 29 maart 2009 16:14 schreef Soempie het volgende:
Oh kut. Ik mag 6 pagina's voor een verslag en zit nu op 11.
Weer een desillusie rijkerquote:Op zondag 29 maart 2009 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat het niet zo eenvoudig in elkaar zit Nem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |