Een positieve instelling! De meesten zouden een illusie armer zijnquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Een positieve instelling! De meesten zouden een illusie armer zijn
Bij mij wel alleen zo voelt het niet. Ben dus niet naar buitenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er niet uit als lente.
Ik volg je even niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij wel alleen zo voelt het niet. Ben dus niet naar buiten
Het ziet eruit als lente, maar het is gewoon koud.quote:
Ik ook, maar het is tegen de netiquette in om de vragensteller op te jutten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb geen ADHD ik wil gewoon vragen beantwoorden.
Maar als hij geen vraag post moeten er mensen gaan huilenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ook, maar het is tegen de netiquette in om de vragensteller op te jutten.
Ik zou eerder zeggen dat er dan mensen een leven moeten krijgenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar als hij geen vraag post moeten er mensen gaan huilen.
Was je echt nog niet alleen met hem thuis geweest??quote:Op zondag 29 maart 2009 10:10 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zit hier lekker thuis met Jair op schoot, koffie te drinken, meneer pruttelt lekker een eindje weg. Tinuviel is even wat kleine boodschapjes aan het doen, dus dit is m'n vuurdoop thuis met met Jair alleen
Ik zie alleen een stel tieten met tepels?quote:
Je hebt nog steeds de oude lay-out.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie alleen een stel tieten met tepels?
denk dat dit het wasquote:Op zondag 29 maart 2009 05:15 schreef lubje25 het volgende:
Ja, de wedstrijd was alleen niet zo spannend. Dat was wel jammer, maar het resultaat mag er zijn
![]()
De terugweg duurde wat langer als gepland, was ergens rond Weesp een grote vechtpartij geweest, in de trein, op het perron en uiteindelijk langs de spoorbaan.
Wij konden daardoor een 3 kwartier wachten op Duivendrecht![]()
Ik hou al zo van treinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |