De waarheid is hard.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef Joesse het volgende:
goeie tt, die zal nieuwe deelnemers aantrekken!
Je was mijn inspiratorquote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Afellay rijdt op zijn gestolen lazofiets
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Afellay rijdt op zijn gestolen lazofiets
oei..... ik durf al bijna niet meer morgenavondquote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Starzky het volgende:
Wat een matige KUT jury! En is het nu echt zó moeilijk om de regels van dit spelletje te snappen??? Ben ik een genie dat ik het de eerste keer meteen snapte, of heeft de jostiband opeens massaal een account geopend hier
De mijne ook alquote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je was mijn inspirator
( ook die van Garudo)
Mijne heb ik weer aangepast. Straks krijg ik een poedel.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je was mijn inspirator
( ook die van Garudo)
Nu welquote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef Garudo het volgende:
[..]
Mijne heb ik weer aangepast. Straks krijg ik een poedel.
Ja, ik doe weer mee. Bij de andere foto's kon ik niets verzinnen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei..... ik durf al bijna niet meer morgenavond
volgende keer je inzending laten staan en je had kans gemaaktquote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
Ik wil niet op je afgeven maar dit is toch een beroerde uitslag hoor.
En die kutjury opent maar een nieuw topic
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Starzky het volgende:
Wat een matige KUT jury! En is het nu echt zó moeilijk om de regels van dit spelletje te snappen??? Ben ik een genie dat ik het de eerste keer meteen snapte, of heeft de jostiband opeens massaal een account geopend hier
quote:
[quote]Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Geweldige jury. Die vitessezuid is een kenner.
dat zal ons lerenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef sezten het volgende:
Ik zet uit protest geen onderschrift neer.
Word een beetje moe van al die 2 spelers achter elkaar foto´s.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Geweldige jury. Die vitessezuid is een kenner.
Wat wil je dan? Foto's van twee spelers boven op elkaar?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef sezten het volgende:
Ik zet uit protest geen onderschrift neer.
Word een beetje moe van al die 2 spelers achter elkaar foto´s.
Zelfde effectquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Foto's van twee spelers boven op elkaar?
quote:-sjimz-
-Afellay rijdt op zijn gestolen lazofiets-
quote:-Beschouw-
-Afellay: '' Nee Danko, blijf van die zus van Sneijder af!''-
quote:-Isiolo-
Lazovic: "Bêêêhhhhhh"
De opmaak is hier te vinden.quote:-FritsVanEgters-
-"Lazofiets kopen?"-
Had er alle vertrouwen in. Bjoro for president!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef Isiolo het volgende:
Kijk dit is nou een jury van wereld formaat
En daarom paste ik mijn inzending ook aan. Gelukkig maar.quote:en FvE krijgt de poedel wegens niet-originaliteit.
Dat zijn azijnzeikers.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Smerig nichtenkliekje inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Bjoro het volgende:
Isiolo was wmb de grappigste en FvE krijgt de poedel wegens niet-originaliteit.
Je kan de druk niet aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.
Wat een kutuitslag, ik zou bijna zeggen dat mijn poedel nog het meest terecht is.![]()
Wel typisch trouwens, als ik ook maar een klein kansje maak op de poedel dan krijg ik 'm, maar podium is schier onmogelijk sinds de eerste tussenstand.![]()
* FritsVanEgters staat nog steeds voor de volle 100% achter de TT.![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen.quote:
De leeftijd ?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef Beschouw het volgende:
Uitnodigende TT![]()
Kom ik terug, ziet Fok! er ineens anders uit. Snap er geen hol van.
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:54 schreef sezten het volgende:
Jury kan wel om 6 uur met zoveel inzendingen al
Schiet je op dan, parel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45![]()
beetje rond sesamstraat toch ?
Jij volgt het nieuws niet zeker?! Sesamstraat is tegenwoordig om 17.00 uurquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45![]()
beetje rond sesamstraat toch ?
Voor mij of FvE?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:39 schreef Isiolo het volgende:
jury rond uur of 20.00
De Poedel is waarschijnlijk alvast voor Frits. Omdat hij dat al had verwacht !
Voor FvE, ja kennelijk kan het hem niks schelen, dus valt een zware last van me schouders.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Voor FvE, ja kennelijk kan het hem niks schelen, dus valt een zware last van me schouders.![]()
[..]
Haha,quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Beschouw het volgende:
@Jury: SCH hoeft niet te winnen, want dan kunnen we lang wachten op een foto.
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ja, en die van volgende weekquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft-ie tijd genoeg om de NCRV-gids te lezen.
Don't know. Help me ff herinneren dat ik dat ff over twee weken tegen hem zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Beschouw het volgende:
Danny noemde hem een kleuter. Weet SCH al dat Sesamstraat om 1700 uur komt?
Zal het proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Don't know. Help me ff herinneren dat ik dat ff over twee weken tegen hem zeg
quote:
Ik denk dat daar enige twijfel over mogelijk isquote:
quote:-Mani89-
-"Wedstrijd afgelast na zoveelste gejank Suarez om penalty"-
quote:-Frits van Egters-
-Het maakt me niet uit wat je doet, zolang je maar zorgt dat de Kuip volstroomt zondag-
quote:-Sjimz-
-Nieuwe grasmat Grolsch Veste goed waterpas-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Na Napoleon verliest ook Club Brugge in Waterloo
azijnzeikers onderschriftcompetitie beginnen te overdrijven -
Was de jouwe ook wel waard, alleen iets teveel overeenkomst met Fritsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel punten voor Beschouw verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Haha, een ex-klasgenootje van me zit achter 'm.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Als de andere geen tijd hebben hier een suggestie.
[ afbeelding ]
Die linkse ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha, een ex-klasgenootje van me zit achter 'm.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, het meisje naast die oude kerel.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Isiolo het volgende:
Heel moeilijk , heel moeilijk. Voor Blawh, geen idee wie Veldhoven is
Je hebt sjimz zelf jury gemaakt hé?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Hamas ! Hamas ! Joden aan...... !
Ja reflex..... anders krijg je allemaal weer groeperingen achter je aan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Je hebt sjimz zelf jury gemaakt hé?
Reflex edit![]()
SCH was wel mijn grootste concurrent als ik mij niet vergisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Beschouw het volgende:
@Jury: SCH hoeft niet te winnen, want dan kunnen we lang wachten op een foto.
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
quote:-Bayswater-
-"Broodje shoarma Van Basten heeft meer effect dan zijn trainingen"-
quote:-Blawh-
-''Ron, ik houd je stoeltje even warm.'-
quote:-Starzky-
-Pannenkoek, je gooit het kampioenschap weg!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Laat ons weer eens juichen....FC FC Groningen !! -
Heeft het niet gered door de lotingquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had Frits op het podium verwacht..die vrolijke..
Heldquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had Frits op het podium verwacht..die vrolijke..
Loting meen je toch niet serieus hè?![]()
Toppiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef Starzky het volgende:
jury zal tussen 19:00 en 20:00 zijn.... misschien iets eerder
quote:-Sjimz-
-Baldadige jeugd zorgt weer voor overlast-
quote:- FritsVanEgters -
-Opgeëist door Bal Q'aida-
quote:-Zero2Nine-
-Onschuldig voetbalpartijtje in Madurodam loopt uit op ravage-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113-
-Marcus Berg gelukkig goed verzekerd.-
quote:
quote:
Yeah sure, humor kun je niet kopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Starzky het volgende:
[..]
als vitessezuid113 die link er niet in had zitten dan had jij weer de poedel gehad
Terug naar de goede ouwe tijd!
Blauw lettertype is mooierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Starzky het volgende:
[..]
als vitessezuid113 die link er niet in had zitten dan had jij weer de poedel gehad
Terug naar de goede ouwe tijd!
Of nu.quote:
Neh had een beetje haast. Uitslag komt er zo aan:quote:
-Guustorade ! Nothing trains better.-
quote:-Suijk-
-Nog 1 opmerking over mijn dubbele onderkin en ik haal je eruit!-
quote:-BB-King -
-Succesformule Guus; "Als jullie niet winnen, breek ik persoonlijk jullie poten na de wedstrijd".-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113 -
-kerel op de achtergrond
" Hee wat doet die vent hier ik was toch de trainer hier ! ''-
Idd. Weinig op aan te merken hoor.quote:
Grappig.. jij had mij hoger verwacht maar verder goede jury en ik jou lager maar verder goede jury.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Had die van Frits op 1 verwacht.
Verder een goede jury natuurlijk
Sorry, om die van jou kon ik het minst lachen. Maar het was geen overduidelijke poedel hoor, er waren meer matige onderschriften bij.quote:
Fixed he!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Matige jury. Die van Isiolo vond ik wel origineel. Als je de poedel en de nummer 2 omwisselt lijkt het nog wat.
[..]
Grappig.. jij had mij hoger verwacht maar verder goede jury en ik jou lager maar verder goede jury.![]()
Wat krijg je de puntjes toch lekker in je schoot geworpen af en toe.![]()
Geeft niet , Als vitesse supporter moet je tegen je verlies kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sorry, om die van jou kon ik het minst lachen. Maar het was geen overduidelijke poedel hoor, er waren meer matige onderschriften bij.
Toegegeven, het was waarschijnlijk niet de makkelijkste foto om een leuk onderschrijft bij te bedenken. Had zelf echt geen idee maar van jullie creatieve geesten verwacht ik wel wat natuurlijk.
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geeft niet , Als vitesse supporter moet je tegen je verlies kunnen, ga voor de 3 op rij
![]()
Maar iedergeval bedankt voor je uitleg![]()
En het was idd geen makkelijke foto.
quote:-Beschouw-
-Robben als Jehovagetuige niet bepaald een succes-
quote:-Blahw-
-Blessuregevoeligheid Robben blijkt achilleshiel Real Madrid.-
quote:-Ruud-
-Robben geveld na kopstoot van Sneijder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-"Carglass repareert! Carglass vervangt"-
Had het al gedaan...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Suijk het volgende:
Zal ik het maar doen dan?
Ook goed!quote:
u meer ?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Beschow had toch wel iets meer verwacht.
Als je nou eerst even wacht en bekijkt van de andere onderschriften wie het eigenlijk is.quote:
We hebben een kenner!quote:
Hey, wie niet waagt wie niet wintquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nou eerst even wacht en bekijkt van de andere onderschriften wie het eigenlijk is.
Je kan wel meedoen maar niet jureren ?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Groenendijk: "Hey Kargbo, lukt het daarboven met die kokosnoten?"
meedoen aan de loterij maar niet kijken of je wintquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef BB-King het volgende:
Ik was het helemaal vergeten... en had niet verwacht dat ik zou winnen.![]()
Als ik vandaag win, zal ik wel braaf jureren natuurlijk *hint*
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef BB-King het volgende:
Ik was het helemaal vergeten... en had niet verwacht dat ik zou winnen.![]()
Als ik vandaag win, zal ik wel braaf jureren natuurlijk *hint*
Check.. ik loop ook een dag achter.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:38 schreef BB-King het volgende:
Tja sorry, het is Ruud z'n beurt hé... we moeten ons wel aan de spelregels houden.
cd-tje Cock vd Palm aan het luisteren ?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef Beschouw het volgende:
Jury ook aan de Palm?
boek van Conny Palmen aan t lezen?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
cd-tje Cock vd Palm aan het luisteren ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
"Zo deed Fons Spooren het toch ook altijd? Gewoon tegen een boom leunen in het park?"
-Groenendijk hangt tegen een schorsing van 35 jaar-
quote:-vrolijke-frits-
-Groenendijk hoopt volgend seizoen op Stam te kunnen leunen-
quote:-Rucebo-
-Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Ook Jonker houdt van Palm-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |