Wat wil je dan? Foto's van twee spelers boven op elkaar?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef sezten het volgende:
Ik zet uit protest geen onderschrift neer.
Word een beetje moe van al die 2 spelers achter elkaar foto´s.
Zelfde effectquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Foto's van twee spelers boven op elkaar?
quote:-sjimz-
-Afellay rijdt op zijn gestolen lazofiets-
quote:-Beschouw-
-Afellay: '' Nee Danko, blijf van die zus van Sneijder af!''-
quote:-Isiolo-
Lazovic: "Bêêêhhhhhh"
De opmaak is hier te vinden.quote:-FritsVanEgters-
-"Lazofiets kopen?"-
Had er alle vertrouwen in. Bjoro for president!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef Isiolo het volgende:
Kijk dit is nou een jury van wereld formaat
En daarom paste ik mijn inzending ook aan. Gelukkig maar.quote:en FvE krijgt de poedel wegens niet-originaliteit.
Dat zijn azijnzeikers.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Smerig nichtenkliekje inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Bjoro het volgende:
Isiolo was wmb de grappigste en FvE krijgt de poedel wegens niet-originaliteit.
Je kan de druk niet aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.
Wat een kutuitslag, ik zou bijna zeggen dat mijn poedel nog het meest terecht is.![]()
Wel typisch trouwens, als ik ook maar een klein kansje maak op de poedel dan krijg ik 'm, maar podium is schier onmogelijk sinds de eerste tussenstand.![]()
* FritsVanEgters staat nog steeds voor de volle 100% achter de TT.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |