Dat zijn azijnzeikers.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Smerig nichtenkliekje inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
zo de 3 podiummers hebben gereageerd....laat de rest maar komen
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Bjoro het volgende:
Isiolo was wmb de grappigste en FvE krijgt de poedel wegens niet-originaliteit.
Je kan de druk niet aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.
Wat een kutuitslag, ik zou bijna zeggen dat mijn poedel nog het meest terecht is.![]()
Wel typisch trouwens, als ik ook maar een klein kansje maak op de poedel dan krijg ik 'm, maar podium is schier onmogelijk sinds de eerste tussenstand.![]()
* FritsVanEgters staat nog steeds voor de volle 100% achter de TT.![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen.quote:
De leeftijd ?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef Beschouw het volgende:
Uitnodigende TT![]()
Kom ik terug, ziet Fok! er ineens anders uit. Snap er geen hol van.
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:54 schreef sezten het volgende:
Jury kan wel om 6 uur met zoveel inzendingen al
Schiet je op dan, parel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45![]()
beetje rond sesamstraat toch ?
Jij volgt het nieuws niet zeker?! Sesamstraat is tegenwoordig om 17.00 uurquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pareltjes komen meestal tussen 18.00 / 18.45![]()
beetje rond sesamstraat toch ?
Voor mij of FvE?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:39 schreef Isiolo het volgende:
jury rond uur of 20.00
De Poedel is waarschijnlijk alvast voor Frits. Omdat hij dat al had verwacht !
Voor FvE, ja kennelijk kan het hem niks schelen, dus valt een zware last van me schouders.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar kan me weinig schelen, want ik vond 'm gewoon grappig.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Voor FvE, ja kennelijk kan het hem niks schelen, dus valt een zware last van me schouders.![]()
[..]
Haha,quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Beschouw het volgende:
@Jury: SCH hoeft niet te winnen, want dan kunnen we lang wachten op een foto.
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ja, en die van volgende weekquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heeft-ie tijd genoeg om de NCRV-gids te lezen.
Don't know. Help me ff herinneren dat ik dat ff over twee weken tegen hem zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Beschouw het volgende:
Danny noemde hem een kleuter. Weet SCH al dat Sesamstraat om 1700 uur komt?
Zal het proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Don't know. Help me ff herinneren dat ik dat ff over twee weken tegen hem zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |