Hey, wie niet waagt wie niet wintquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nou eerst even wacht en bekijkt van de andere onderschriften wie het eigenlijk is.
Je kan wel meedoen maar niet jureren ?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Groenendijk: "Hey Kargbo, lukt het daarboven met die kokosnoten?"
meedoen aan de loterij maar niet kijken of je wintquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef BB-King het volgende:
Ik was het helemaal vergeten... en had niet verwacht dat ik zou winnen.![]()
Als ik vandaag win, zal ik wel braaf jureren natuurlijk *hint*
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef BB-King het volgende:
Ik was het helemaal vergeten... en had niet verwacht dat ik zou winnen.![]()
Als ik vandaag win, zal ik wel braaf jureren natuurlijk *hint*
Check.. ik loop ook een dag achter.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:38 schreef BB-King het volgende:
Tja sorry, het is Ruud z'n beurt hé... we moeten ons wel aan de spelregels houden.
cd-tje Cock vd Palm aan het luisteren ?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef Beschouw het volgende:
Jury ook aan de Palm?
boek van Conny Palmen aan t lezen?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
cd-tje Cock vd Palm aan het luisteren ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
"Zo deed Fons Spooren het toch ook altijd? Gewoon tegen een boom leunen in het park?"
quote:-Isiolo-
-Groenendijk hangt tegen een schorsing van 35 jaar-
quote:-vrolijke-frits-
-Groenendijk hoopt volgend seizoen op Stam te kunnen leunen-
quote:-Rucebo-
-Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Ook Jonker houdt van Palm-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |