Of nu.quote:
Neh had een beetje haast. Uitslag komt er zo aan:quote:
quote:-Isiolo-
-Guustorade ! Nothing trains better.-
quote:-Suijk-
-Nog 1 opmerking over mijn dubbele onderkin en ik haal je eruit!-
quote:-BB-King -
-Succesformule Guus; "Als jullie niet winnen, breek ik persoonlijk jullie poten na de wedstrijd".-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vitessezuid113 -
-kerel op de achtergrond
" Hee wat doet die vent hier ik was toch de trainer hier ! ''-
Idd. Weinig op aan te merken hoor.quote:
Grappig.. jij had mij hoger verwacht maar verder goede jury en ik jou lager maar verder goede jury.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Had die van Frits op 1 verwacht.
Verder een goede jury natuurlijk
Sorry, om die van jou kon ik het minst lachen. Maar het was geen overduidelijke poedel hoor, er waren meer matige onderschriften bij.quote:
Fixed he!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Matige jury. Die van Isiolo vond ik wel origineel. Als je de poedel en de nummer 2 omwisselt lijkt het nog wat.
[..]
Grappig.. jij had mij hoger verwacht maar verder goede jury en ik jou lager maar verder goede jury.![]()
Wat krijg je de puntjes toch lekker in je schoot geworpen af en toe.![]()
Geeft niet , Als vitesse supporter moet je tegen je verlies kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sorry, om die van jou kon ik het minst lachen. Maar het was geen overduidelijke poedel hoor, er waren meer matige onderschriften bij.
Toegegeven, het was waarschijnlijk niet de makkelijkste foto om een leuk onderschrijft bij te bedenken. Had zelf echt geen idee maar van jullie creatieve geesten verwacht ik wel wat natuurlijk.
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geeft niet , Als vitesse supporter moet je tegen je verlies kunnen, ga voor de 3 op rij
![]()
Maar iedergeval bedankt voor je uitleg![]()
En het was idd geen makkelijke foto.
quote:-Beschouw-
-Robben als Jehovagetuige niet bepaald een succes-
quote:-Blahw-
-Blessuregevoeligheid Robben blijkt achilleshiel Real Madrid.-
quote:-Ruud-
-Robben geveld na kopstoot van Sneijder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-"Carglass repareert! Carglass vervangt"-
Had het al gedaan...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Suijk het volgende:
Zal ik het maar doen dan?
Ook goed!quote:
u meer ?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Beschow had toch wel iets meer verwacht.
Als je nou eerst even wacht en bekijkt van de andere onderschriften wie het eigenlijk is.quote:
We hebben een kenner!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |