En daar knalde je bovenop?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
smssen tijdens het rijden waardoor ik de flitspaal over het hoofd zag
[...]
ik snap hem niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Min-e het volgende:
Kwam ooit een bekende amsterdamse kunstenaar tegen, hij wilde ons een kop koffie aanbieden. Even kletsen zei ie.
Maar die dag hadden we juist besloten om wèl eens het college te volgen.
Aantal jaren later was ie dood. Nu denk ik ach wat stom kind had het gewoon gedaan.
was dat maar zo, dan was het nog vergoedquote:
Vertel mij wat!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
op OK drukken toen ik mij bij FOK! aanmelde
Had niet naar college moeten gaan.quote:
die kunstenaar had hier iets mee te maken: ?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Had niet naar college moeten gaan.
Had ik nu een leuk verhaal kunnen vertellen op verjaardagen en feestjes waar mensen zwaar van onder de indruk konden zijn.
dan snap ik hemquote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef marp0 het volgende:
Van 3 meter hoge dak springen om vervolgens kei hard op de stoep te smakken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
die kunstenaar had hier iets mee te maken: ?
[..]
dan snap ik hem
Verkapt Herman-Brood-Wilde-Me-Neuken-post.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Had niet naar college moeten gaan.
Had ik nu een leuk verhaal kunnen vertellen op verjaardagen en feestjes waar mensen zwaar van onder de indruk konden zijn.
weet je ze nog ?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:35 schreef PrinceLu het volgende:
In een volle zaal hardop een gevatte opmerking maken, maar twee woorden per ongeluk omdraaien, waardoor ik juist het tegenovergestelde bereikte.
Zozo, ongeveer 8-9 euro kwijt raken.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
Naar de klantenservice gebeld van ebookers.com, om vervolgens 40 + 20 cent per minuut te betalen, en na 15 minuten te horen krijgen dat alleen direct contact (buiten een cassette met algemene zaken) via de email kan verlopen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Toen mijn pa op zijn pc voor het eerst spellingscontrolle in Word had en er onder sommige woorden rode streepjes kwamen te staan, vroeg ik aan hem: "Worden die rode streepjes ook uitgeprint?"
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Best goed mogelijk dat ik in mijn eentje dit topic kan vullen:
[...]
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet nu dat pissebedden peperig smaken.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Was een keer bij een vriendin thuis, maar die had d'r bestelde nieuwe meubels nog niet binnen. Dus had ze de tuintafel maar even binnengehaald.
Wij lekker praten en ondertussen aten we van die krentjes uit die kleine rode pakjes.
Op een gegeven moment rolt er een krentje uit mijn handen weg op de tafel. Dus ik pak hem achteloos op en stop hem in mijn mond.
Volgens mij ben je nog niet gestoptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:23 schreef RijstNatie het volgende:
begonnen met blowen op mn 17e tot mn 19e
oh ik dacht het domste wat ik vandaag gedaan had..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zozo, ongeveer 8-9 euro kwijt raken.
Das nou wel het domste dat je oooooit kan doen !
Zeg er ook ff bij waaromquote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
ohja, wat ik nog vergeten was.
4. In london gaan wonen.
De redenen dat londen me niet erg trekt.quote:
ik weet er nog 1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik weet er nog 1
zeggen dat een topic 3 pagina's heeft ipv 2
of dat veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:17 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellen
Damnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik moest hoognodig plassen, maar ik zat in de auto.
Dus ik stop langs de kant van de weg.
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
die is goed inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
Whehe pwnd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ook gedaan, en toen van de schrik weggerend uit huis en me verstoptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom?)
Oja, die had ik ook nog. Het moment dat plastic op je huid druipt is nog niet zo erg, maar de seconden daarna dat het in je huid trekt en stolt. Dat was wel een domper..quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Controleren of het echt klopt dat je tong gelijk vastvriest aan de skilift
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Eensquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Verliefd worden.. Elke keer weer voel je je dom achteraf
Ook hier denk ik.. En dan wakker worden bij de ehbo.. Ik vraag me alitjd nog af wat er gebeurt is. Dat is zo lelijk om niet te weten.quote:
Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OH!!!!!!!!!!
Ik heb nog een goede
Ik wist tot een aantal weken terug niet wat een venusheuvel is, heb ik toch maar gevraagd aan vriendlief![]()
En ik weet nog steeds niet helemaal hoe een menstruatiecyclus werkt
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.
Exact hetzelfde maar dan andersom, meisje leuk vinden terwijl mn vrinden zeiden niet doen, ik deed het wel. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Oja, niet naar mijn vrienden luisteren toen ik iemand leuk vond. Nu is hij de enige persoon op de aarde waar ik een gegronde hekel aan heb, en ik kom hem nog vaak tegen. Zij zeiden al dat het een sukkel was, en ze hadden gelijk. Voortaan luister ik meteen
waar stond je ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
Dat klinkt wel begrijpelijk dan. Laat ik maar niet zeggen dat je gewoon de handrem er op had moeten zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
'lieverd'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef _Arual_ het volgende:
- Tegen beter weten in proeven van Andrelon eishampoo omdat ie zo heerlijk naar advocaat ruikt. Voor de nieuwsgierigen: zo smaakt ie niet.
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:quote:
Ik had gehoopt dat er al eerder iemand zou happen, maar gefeliciteerd, je bent de eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:
Weet je wat een gewrichtskapsel is ?
erg herkenbaar,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Te vaak zeggen: dat regel ik wel (en dan ben je weer iets aan het organiseren, zoals een reis ofzo...)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Julaz het volgende:
[..]
"Nou zoon, jou maken was wel het duurste 10 minuten domste pappa ooit gedaan heeft"
Ook gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom?)
bord eronderquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Caroline_88 het volgende:
Na een lange dag werken een pizza in de oven stoppen, en hem vervolgens bij het uit de oven halen op de grond laten vallen. Al ontzettend geirriteerd terug fietsen naar de supermarkt, om daar een nieuwe te kopen, omdat ik toch echt zo een zin in pizza had. Na een kwartier de tweede pizza uit de oven willen halen, om deze vervolgens weer op de grond te gooien.
Geloof me, toén was ik chagrijnig!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Lamon het volgende:
-De ex van een meisje wat ik leuk vond zo ophemelen bij haar, dat ze weer bij em terugging en ze me er samen vriendelijk voor bedankten.
pics?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik ben ooit het prikkeldraad ingerend 's nachts, en kwas ervan overtuigd dat het doorns waren, dus ik wilde ze wegduwen met m'n handen. Gevolg: gezicht open (van oor tot oor) en handen open
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef girllover het volgende:
Dus ik had een keer een meisje ontmoet via internet en ze woonde in Amerika. Ze leek me best leuk en ik had in het vliegtuig aan een man verteld hoe het was gelopen. Dus ik kom op dat vliegveld aan en ik zie haar en ik echt zo van:![]()
Dus die man uit dat vliegtuig ziet me bij haar staan en doet zo van
. Dat meisje zo van:
...ik zo van:
![]()
Samenvatting klacht: mezelf.
vlugger slapenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:06 schreef vlug het volgende:
Heb ook nog een goeie.
Was bij een concert, maar voordat het concert begon was ik al aardig dronken.
Ik bedacht me met m'n zatte kop, als ik nu eens een half uurtje ga slapen in de struiken ben ik straks weer fit.
Word ik wakker en hoor op de achtergrond ''iedereen bedankt voor dit spetterende concert''
Pff wat baalde ik
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef maok het volgende:
In een glazen bushokje door het glas heen willen lopen. Ik bukte nog wel om onder die opgeplakte vogels door te lopen. (goh, waarom zouden ze die vogels daar op hebben geplakt)
Deze is verzonnen toch zeker? Andersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit altijd achter de laptop, maar toen een tijdje terug achter de PC van mijn mama!
Toen ik weg liep flikkerde ik het scherm op het toetsenbord
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit altijd achter de laptop, maar toen een tijdje terug achter de PC van mijn mama!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Colin0o het volgende:
even wat eten maken na het uitgaan, even pizza'tje in de oven![]()
ondertussen nog ff tv kijken en vervolgens in slaap vallen
uiteindelijk wakker worden door brandgeur en je helemaal dood schrikken en denken dat het huis in de fik staat![]()
heb nog nooit om 4 uur snachts zo hard geschreeuwd
Wow, geeft een luchtig topic wel ff een andere wending.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:16 schreef BlueMage het volgende:
serieus overwogen hebben om 'n einde aan m'n leven te maken.
M.
Die komt me bekend voor, zelf ook gehad. Wij hebben gewoon een raam ingetikt, deur opengemaakt en zelf een nieuwe ruit ingezet. Dat was nog steeds goedkoper dan zo'n slotenmaker. Wat belachelijk duur zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Karina het volgende:
Tot twee keer aan toe de sleutel aan de binnenkant van de huisdeur laten zitten en de deur dichtgegooid. Heeft me twee keer 90 euro gekost om een slotenmaker de deur open te laten maken
Tijdens het zeilen: Overstag gaan terwijl er iemand voor op de boot stond te zeiken en zijn zelfgebrouwde Heineken over je heen krijgenquote:
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, alleen toen was ik wel nog maar 7 of zo (zo'n ervaring blijft je je leven lang achtervolgen). Ik zat drop of rozijnen aan het eten in de schuur en liet er een vallen. Ik zag toen dus zo'n zwart rond ding op de grond liggen, pakte hem op en stopte hem in mijn mond. Zo'n vieze spartelende tor in je mond vergeet je niet snel meerquote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Was een keer bij een vriendin thuis, maar die had d'r bestelde nieuwe meubels nog niet binnen. Dus had ze de tuintafel maar even binnengehaald.
Wij lekker praten en ondertussen aten we van die krentjes uit die kleine rode pakjes.
Op een gegeven moment rolt er een krentje uit mijn handen weg op de tafel. Dus ik pak hem achteloos op en stop hem in mijn mond.
Lekker oppervlakkigquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef jill25 het volgende:
de geweldigste (achteraf gezien) jongen die je kunt krijgen de deur wijzen omdat ie niet goed kon kussen
helaas heeft ie inmiddels een aantal jaar een vriendin en woont samen
Bij mijn deur zit geen raam helaas, en die prijs was all in (nog steeds duur daar niet van), hoe lang het ook duurde en wat hij ook moest doen, de prijs was altijd 90 euro, al duurde het twee uur om de deur open te krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor, zelf ook gehad. Wij hebben gewoon een raam ingetikt, deur opengemaakt en zelf een nieuwe ruit ingezet. Dat was nog steeds goedkoper dan zo'n slotenmaker. Wat belachelijk duur zeg.
Precies. Alleen het domste wat ik ooit gedaan heb, kan ik niet oplossen. Ben uit Singapore vertrokken omdat ik daar als slaaf behandeld werd, vond ik toen. Sindsdien heb IEDERE dag heimwee, ondanks dat ik hier een "beter" leven heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:20 schreef 2cv het volgende:
Heb nog wel meer domme dingen gedaan, maar meestal kan ik het resultaat ervan wel oplossen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef tonja het volgende:
Ik heb er ook nog een. Ik had een stok met een touwtje eraan waarmee ik met de katten speelde. Niets is zo leuk als achter een touwtje aan jagen. Op een gegeven moment was die stok gesloopt en ik bedacht dat een paardrijzweep met een touwtje eraan een perfecte vervanging was. Dus ik naar een ruiterwinkel, zweep uitgezocht en enthousiast meegedeeld dat ik het niet voor paardrijden ging gebruiken, hopend op een wedervraag waarvoor dan wel.
Die wedervraag kwam niet. Wel kwam er een hele ijzige opmerking van de winkeldame: "Ja, dat kan ook".
Niet zelf gebeurd maar ooit gehoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef tonja het volgende:
en enthousiast meegedeeld dat ik het niet voor paardrijden ging gebruiken, hopend op een wedervraag waarvoor dan wel.
Die wedervraag kwam niet. Wel kwam er een hele ijzige opmerking van de winkeldame: "Ja, dat kan ook".
Dan is de revolutionary Toot-Tone echt iets voor jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:42 schreef Robbiev85 het volgende:
proberen heel stiekem een windje te laten terwijl je op de grond in de gymzaal zit.. pweeeeeep
resultaat: 30 lachende tieners en een ontzettend rood hoofd
en ja, ik slaap er nog steeds slecht van
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Niet zelf gebeurd maar ooit gehoord.
Een filmmaakster wilde ooit een documentaire maken over een reis door de Sahara met 2 kamelen. Een collega vertelde haar dat radioapparatuur en dan vooral microfoons veel te lijden hebben van woestijnzand. De tip die de collega had: doe condooms over de microfoons. Dat beschermt ze tegen het zand. En je moet homo-condooms hebben. Gewone zijn niet stevig genoeg..
Zij naar de winkel..' Ja mag ik een setje homocondooms want ik ga met 2 kamelen de woestijn in.......'![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Niet zelf gebeurd maar ooit gehoord.
Een filmmaakster wilde ooit een documentaire maken over een reis door de Sahara met 2 kamelen. Een collega vertelde haar dat radioapparatuur en dan vooral microfoons veel te lijden hebben van woestijnzand. De tip die de collega had: doe condooms over de microfoons. Dat beschermt ze tegen het zand. En je moet homo-condooms hebben. Gewone zijn niet stevig genoeg..
Zij naar de winkel..' Ja mag ik een setje homocondooms want ik ga met 2 kamelen de woestijn in.......'![]()
Vind ik nog best knap hoor, dat je op je 15e een ruitje eruit kan halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Toen ik een jaar of 15 was kwam ik terug van school en was ik mijn huissleutel vergeten. Ik wist gelukkig een manier om zonder sleutel de garage in te komen, dus daar had ik was gereedschap gepakt.
Vervolgens vakkundig het badkamerraampje van ons huis er uit gehaald en daardoor naar binnen geklommen.
De buren keken uiteraard net op het verkeerde moment uit het raam en zagen een paar benen door het badkamerraam naar binnen glippen, terwijl er geen auto's op de oprit stonden (niemand thuis dus...). Deze buren belden de politie die binnen 10 minuten bij ons op de stoep stonden. Ik had met mijn sleutel de achterdeur al open gemaakt, dus op een gegeven moment stond er 2 man politie in onze huiskamer, waar ik braaf TV keek
Ja. Kwam het topic tegen in m'n lijst, en dacht: da's wel een gaaf topicquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
best knap, topic van een maand kicken met zon post
Het is zo'n klapraam, waar je met dunne armpjes (op je 15e) doorheen kunt komen om het scharnier er af te schroeven. Dan scharniert hij alleen nog aan de onderkant en kun je hem naar beneden laten hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik nog best knap hoor, dat je op je 15e een ruitje eruit kan halen.
Ik dacht dat het gewoon een raam was die vast zatquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is zo'n klapraam, waar je met dunne armpjes (op je 15e) doorheen kunt komen om het scharnier er af te schroeven. Dan scharniert hij alleen nog aan de onderkant en kun je hem naar beneden laten hangen.
Die had ik er ook wel uitgekregen, alleen nooit meer terug er inquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een raam was die vast zat
Ik snap het niet. Was ze lelijk ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef girllover het volgende:
Dus ik had een keer een meisje ontmoet via internet en ze woonde in Amerika. Ze leek me best leuk en ik had in het vliegtuig aan een man verteld hoe het was gelopen. Dus ik kom op dat vliegveld aan en ik zie haar en ik echt zo van:![]()
Dus die man uit dat vliegtuig ziet me bij haar staan en doet zo van
. Dat meisje zo van:
...ik zo van:
![]()
Samenvatting klacht: mezelf.
Whaaaaaaaaquote:Op maandag 2 maart 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat ik geloofde dat je bij de Dela op je 50e al je uitvaartkist krijgt toegestuurd. Mijn vader vertelde mij dat.
Zo heb ik op wintersport de 3de van de 7 dagen gedacht dat ik mijn portemonnee kwijt was. Gelukkig zaten we met een arrangement in een all-in hotel en had ik een skipas voor de piste, maar ik kon niets meer kopen en 'smiddags op de piste niets eten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:27 schreef pietkanarie het volgende:
Ik voel me ineens een stuk minder 'onhandig' als ik dit allemaal zo lees![]()
Wel eens terug gelopen naar het vakantiehuisje omdat ik dacht dat ik geen geld bij me had. Zoeken, zoeken, zoeken... niet gevonden. Nog maar een keer in broekzak voelen, ja daar zat het in. Had het geld dus WEL bij me.
Dat soort dingen.
Was je met "vrienden" ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo heb ik op wintersport de 3de van de 7 dagen gedacht dat ik mijn portemonnee kwijt was. Gelukkig zaten we met een arrangement in een all-in hotel en had ik een skipas voor de piste, maar ik kon niets meer kopen en 'smiddags op de piste niets eten.
Naderhand thuis vond ik uiteraard mijn portemonnee gewoon in de koffer, terwijl ik die toch 3x uitgeladen en ingeladen heb... Raar...
Ik gooide bij een vriend es 'voor de leuk' en sloot bier in de frituurpan. Dat ding stroomde natuurlijk mega over. In de peperdure keuken van zijn ouders, alles onder het vet. Niet mijn slimste actie ooitquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoorde ook een keer van iemand dat hij z'n vinger in het frituurvet stak om te voelen of het warm was
Wat is een benenwagen?quote:
Ik vroeg ooit bij economie gevraagd wat een manúúr was. Dat moest natuurlijk gelezen worden als man-uur.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vooral die laatste zin doet het em, je moet het wel heel stom vinden als je het zo nauwkeurig bijhoudtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef siemi het volgende:
[..]
Precies. Alleen het domste wat ik ooit gedaan heb, kan ik niet oplossen. Ben uit Singapore vertrokken omdat ik daar als slaaf behandeld werd, vond ik toen. Sindsdien heb IEDERE dag heimwee, ondanks dat ik hier een "beter" leven heb.
Ben nu al weer 2 jaar, 3 maand en 8 dagen en 11 uur terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skiliftongelukkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Controleren of het echt klopt dat je tong gelijk vastvriest aan de skilift
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef _Arual_ het volgende:
- De ICT-helpdeks bellen met de mededeling dat mijn muis piepte. Dat vonden ze heel normaal, voor een muis. Ze hebben me gepest.
Lekkere ouders heb jij zeg!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Oh opbiechten aan ouders.. zo heb ik er ook nog één.
Op een zonnige woensdagmiddag het blokuur Techniek geskipt met bijna de hele klas, dan waren we om 11u uit ipv 16:30 ofzo. Vervolgens kom ik 's avonds een klasgenoot tegen, die vertelde dat de docent helemaal over de zeik was en onze ouders ging bellen, en dat we geschorst zouden worden enzo...
Bij wijze van eerlijkheid besloot ik toen maar voor de hel los zou breken aan m'n ouders te vertellen dat ik gespijbeld had... Gevolg: 3 maanden huisarrest, geen feestjes (ook niet voor m'n verjaardag), en dat terwijl het een grapje bleek van m'n klasgenoot.. Docent heeft nooit gebeld..
oh .... en ik was eerst met een vriend(je) een "fikkie" aan het stoken, maar der kwam een man aan, dus maakte wij het vuur uit(dachten wij dus) en rende weg, 10 minuten later liepen we weer langs, stond heel de schutting en al in de fik.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef foxbow het volgende:
Kan niet echt kiezen....
toen ik 10 was ofzo een rookbom in men kamer afgestoken ,alleen om te kijken of het lontje het wel deed![]()
Van 3 meter hoog op de grond te springen zonder echte schoenen aan..... en ook niet eff door men knieen buigen ofzo![]()
Een kogelstoot bal van 7.3 kilo keihard tegen een basketbal aangooien die half leeg was..... ding kaatste 10x zo hard trug tegen men gezicht, wat resulteerde in een mooi mozaik
Dat, maar dan 3 keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerst met een potlood een heel lastig hoekje met verwarmingsbuizen en een deurpost en een scheeflopende gangmuur enzo, uitmeten en uittekenen op een plank laminaat, dan met een figuurzaag een kwartier bezig zijn al die kleine hoekjes en bochten enzo uit te zagen; om er dan bij het inpassen achter te komen dat je de plank de hele tijd keurig ondersteboven hebt gehouden.
Nou, dat is vast niet het domste dat je ooit hebt gedaan. Dat overkomt iedereen weleens, met of zonder navigatiesysteem.quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef MyDyingBride het volgende:
Ook bijna de busbaan opgereden. Navigatiesysteem zei dat ik moest afslaan naar rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |