Zo heb ik op wintersport de 3de van de 7 dagen gedacht dat ik mijn portemonnee kwijt was. Gelukkig zaten we met een arrangement in een all-in hotel en had ik een skipas voor de piste, maar ik kon niets meer kopen en 'smiddags op de piste niets eten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:27 schreef pietkanarie het volgende:
Ik voel me ineens een stuk minder 'onhandig' als ik dit allemaal zo lees![]()
Wel eens terug gelopen naar het vakantiehuisje omdat ik dacht dat ik geen geld bij me had. Zoeken, zoeken, zoeken... niet gevonden. Nog maar een keer in broekzak voelen, ja daar zat het in. Had het geld dus WEL bij me.
Dat soort dingen.
Was je met "vrienden" ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo heb ik op wintersport de 3de van de 7 dagen gedacht dat ik mijn portemonnee kwijt was. Gelukkig zaten we met een arrangement in een all-in hotel en had ik een skipas voor de piste, maar ik kon niets meer kopen en 'smiddags op de piste niets eten.
Naderhand thuis vond ik uiteraard mijn portemonnee gewoon in de koffer, terwijl ik die toch 3x uitgeladen en ingeladen heb... Raar...
Ik gooide bij een vriend es 'voor de leuk' en sloot bier in de frituurpan. Dat ding stroomde natuurlijk mega over. In de peperdure keuken van zijn ouders, alles onder het vet. Niet mijn slimste actie ooitquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoorde ook een keer van iemand dat hij z'n vinger in het frituurvet stak om te voelen of het warm was
Wat is een benenwagen?quote:
Ik vroeg ooit bij economie gevraagd wat een manúúr was. Dat moest natuurlijk gelezen worden als man-uur.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit altijd achter de laptop, maar toen een tijdje terug achter de PC van mijn mama!
Toen ik weg liep flikkerde ik het scherm op het toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |