abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66744045
Stoplichtsprintje met een donkerblauwe Volvo met twee mannen in overhemd.

Ik had gewonnen. Gelukkig konden ze er om lachen, en gingen we beide nog geen 10km/h over de topsnelheid van 80km/h. Haha.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_66745191
Vroeger <12 veel te lang met de verkeerde gasten om blijven gaan.

Een vrij recente: rijden op de fiets met te licht afgestelde remmen.. totdat een auto voor me nogal ongeörienteerd aan het rijden was.. en ik er overnmijdelijk achterop reed, gelukkig was de snelheid nog onder de 20.
pi_66749153
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Colin0o het volgende:
even wat eten maken na het uitgaan, even pizza'tje in de oven
ondertussen nog ff tv kijken en vervolgens in slaap vallen
uiteindelijk wakker worden door brandgeur en je helemaal dood schrikken en denken dat het huis in de fik staat
heb nog nooit om 4 uur snachts zo hard geschreeuwd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66749219
de geweldigste (achteraf gezien) jongen die je kunt krijgen de deur wijzen omdat ie niet goed kon kussen

helaas heeft ie inmiddels een aantal jaar een vriendin en woont samen
pi_66749340
Tegen de wind in plassen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66756495
De domste fout is bewust steeds dezelfde fout maken..
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 09:55:06 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_66756750
Tot twee keer aan toe de sleutel aan de binnenkant van de huisdeur laten zitten en de deur dichtgegooid. Heeft me twee keer 90 euro gekost om een slotenmaker de deur open te laten maken
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:16:39 #158
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_66757329
Kaas proberen te schaven en m'n hand openschaven en geen pleisters in huis hebben. Ook stom en zeer triest: serieus overwogen hebben om 'n einde aan m'n leven te maken. Of iets proberen te studeren waar ik eigenlijk van 't begin al niks aan vond.

M.
Hallon!
pi_66757383
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:16 schreef BlueMage het volgende:
serieus overwogen hebben om 'n einde aan m'n leven te maken.
M.
Wow, geeft een luchtig topic wel ff een andere wending.
pi_66769204
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Karina het volgende:
Tot twee keer aan toe de sleutel aan de binnenkant van de huisdeur laten zitten en de deur dichtgegooid. Heeft me twee keer 90 euro gekost om een slotenmaker de deur open te laten maken
Die komt me bekend voor, zelf ook gehad. Wij hebben gewoon een raam ingetikt, deur opengemaakt en zelf een nieuwe ruit ingezet. Dat was nog steeds goedkoper dan zo'n slotenmaker. Wat belachelijk duur zeg.
Ik weet het ook niet
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:02:25 #161
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66769804
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Tegen de wind in plassen.
Tijdens het zeilen: Overstag gaan terwijl er iemand voor op de boot stond te zeiken en zijn zelfgebrouwde Heineken over je heen krijgen
pi_66769811
Een volle ton gebruikt frituurvet laten kantelen op het terras van waar ik werk. Het gevolg was een 7 bij 9 meter grote wit/bruine vlek/natuurramp met zwarte stukjes friet drijvend erdoorheen.
De week erop werd opnieuw betegeld .
Go ahead, make my day.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:18:07 #163
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_66770383
De dierenarts een foto van een katten anus mailen omdat Loes de poes een rare opbollende anus had. Op het moment dat ik op 'send' klikte hoorde ik gegraaf in de kattenbak. Toen Loes terug kwam was haar anus weer normaal.

Ach, hebben ze bij de dierenarts ook weer hun lolletje gehad
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_66771232
- Het uitmaken met de tofste meid die ik ken (we zijn weer samen)
- Vroeger als klein jongetje in me bios kloten en van auto(matisch), hert maken en nog andere 4 cijferige woorden

[ Bericht 63% gewijzigd door Badabingea op 06-03-2009 17:00:19 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_66772394
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Best goed mogelijk dat ik in mijn eentje dit topic kan vullen:

Was een keer bij een vriendin thuis, maar die had d'r bestelde nieuwe meubels nog niet binnen. Dus had ze de tuintafel maar even binnengehaald.
Wij lekker praten en ondertussen aten we van die krentjes uit die kleine rode pakjes.
Op een gegeven moment rolt er een krentje uit mijn handen weg op de tafel. Dus ik pak hem achteloos op en stop hem in mijn mond.
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet nu dat pissebedden peperig smaken.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, alleen toen was ik wel nog maar 7 of zo (zo'n ervaring blijft je je leven lang achtervolgen). Ik zat drop of rozijnen aan het eten in de schuur en liet er een vallen. Ik zag toen dus zo'n zwart rond ding op de grond liggen, pakte hem op en stopte hem in mijn mond. Zo'n vieze spartelende tor in je mond vergeet je niet snel meer
Cool story, Hansel.
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 17:31:38 #166
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66772846
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef jill25 het volgende:
de geweldigste (achteraf gezien) jongen die je kunt krijgen de deur wijzen omdat ie niet goed kon kussen

helaas heeft ie inmiddels een aantal jaar een vriendin en woont samen
Lekker oppervlakkig
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 17:38:19 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_66773032
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Die komt me bekend voor, zelf ook gehad. Wij hebben gewoon een raam ingetikt, deur opengemaakt en zelf een nieuwe ruit ingezet. Dat was nog steeds goedkoper dan zo'n slotenmaker. Wat belachelijk duur zeg.
Bij mijn deur zit geen raam helaas, en die prijs was all in (nog steeds duur daar niet van), hoe lang het ook duurde en wat hij ook moest doen, de prijs was altijd 90 euro, al duurde het twee uur om de deur open te krijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_66773487
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 01:20 schreef 2cv het volgende:
Heb nog wel meer domme dingen gedaan, maar meestal kan ik het resultaat ervan wel oplossen.
Precies. Alleen het domste wat ik ooit gedaan heb, kan ik niet oplossen. Ben uit Singapore vertrokken omdat ik daar als slaaf behandeld werd, vond ik toen. Sindsdien heb IEDERE dag heimwee, ondanks dat ik hier een "beter" leven heb.

Ben nu al weer 2 jaar, 3 maand en 8 dagen en 11 uur terug
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:24:00 #169
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_66774291
Ik heb ook wel een aantal domme dingen gedaan:

Weigeren om aan IB Groep een aanmeldformulier van school te sturen, kostte me 1000 euro.. omdat ik tegemoetkoming studiekosten moest terug betalen...

Ook een keer: ik was jong en zat met vuurwerk te spelen op mijn kamer. Ik deed dus "per ongeluk" een vuurpijl in de fik steken en probeerde hem te doven door mijn kussen er op te drukken... Hele kussen en matras natuurlijk verfikt... Dacht ook nog dat ik het van mijn moeder kon verbergen

En een andere keer gingen we fondueen, en een vriend van mij vond het een goed idee om de fondue bij te vullen met spiritus. De spiritus vloog dus in de fik, en om te zorgen dat het vuur niet de fles in slaat, kneep hij hard in de fles. Die vlammende straal spiritus vloog dus net langs mij heen en zette de bank in de hens... Gelukkig kon ik het vuur doven met mijn jas, die ik van mijn moeder gekregen had...

Oh ja, ik had een keer de brommer van mijn broertje geleend, daarna ring uit de uitlaat gehaald (er zat een 70cc in). Lekker rondknorren in het donket met trommelremmen terwijl je 90 rijdt... Van de web afgeraakt, en tussen 2 bomen doorgeknald... Ik vloog natuurlijk 15 meter door de lucht, maar gelukkig alleen maar een vinger gebroken Brommer total-loss en mijn broertje vond het ook niet zo leuk

Kan nog wel meer verzinnen maar even geen zin in...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_66775297
Ik bedenk me net nog 1

Ik was 12 ofzo, en wou samen met een paar vriendjes gaan "tuintjeracen" En dan door achtertuinen (dus hoge schuttingen en heggen...

Dus wij nemen een aanloop, springen over de eerste schutting...
En landen vervolgens in een vijver van 1,20 diep

De bewoner kon er overigens wel om lachen dat er 3 ondeugden in zijn vijver stonden in de wintertijd
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:18:01 #171
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_66776005
Ik heb er ook nog een. Ik had een stok met een touwtje eraan waarmee ik met de katten speelde. Niets is zo leuk als achter een touwtje aan jagen. Op een gegeven moment was die stok gesloopt en ik bedacht dat een paardrijzweep met een touwtje eraan een perfecte vervanging was. Dus ik naar een ruiterwinkel, zweep uitgezocht en enthousiast meegedeeld dat ik het niet voor paardrijden ging gebruiken, hopend op een wedervraag waarvoor dan wel.
Die wedervraag kwam niet. Wel kwam er een hele ijzige opmerking van de winkeldame: "Ja, dat kan ook".
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_66780247
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef tonja het volgende:
Ik heb er ook nog een. Ik had een stok met een touwtje eraan waarmee ik met de katten speelde. Niets is zo leuk als achter een touwtje aan jagen. Op een gegeven moment was die stok gesloopt en ik bedacht dat een paardrijzweep met een touwtje eraan een perfecte vervanging was. Dus ik naar een ruiterwinkel, zweep uitgezocht en enthousiast meegedeeld dat ik het niet voor paardrijden ging gebruiken, hopend op een wedervraag waarvoor dan wel.
Die wedervraag kwam niet. Wel kwam er een hele ijzige opmerking van de winkeldame: "Ja, dat kan ook".
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:12:04 #173
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66780620
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef tonja het volgende:
en enthousiast meegedeeld dat ik het niet voor paardrijden ging gebruiken, hopend op een wedervraag waarvoor dan wel.
Niet zelf gebeurd maar ooit gehoord.

Een filmmaakster wilde ooit een documentaire maken over een reis door de Sahara met 2 kamelen. Een collega vertelde haar dat radioapparatuur en dan vooral microfoons veel te lijden hebben van woestijnzand. De tip die de collega had: doe condooms over de microfoons. Dat beschermt ze tegen het zand. En je moet homo-condooms hebben. Gewone zijn niet stevig genoeg..

Zij naar de winkel..' Ja mag ik een setje homocondooms want ik ga met 2 kamelen de woestijn in.......'

pi_66825587
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 01:42 schreef Robbiev85 het volgende:
proberen heel stiekem een windje te laten terwijl je op de grond in de gymzaal zit.. pweeeeeep

resultaat: 30 lachende tieners en een ontzettend rood hoofd

en ja, ik slaap er nog steeds slecht van
Dan is de revolutionary Toot-Tone echt iets voor jou !

zondag 8 maart 2009 @ 14:53:28 #175
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_66826457
Met m'n eerste vriendinnetje achter op de fiets iets te strak langs een paaltje fietsen. Gevolg: Zij een gebroken scheenbeen.

Toen mij ouders een nieuwe deur met glas er in hadden geplaatst, iets te snel door de deur willen lopen zonder dat ik de deurklink goed naar beneden had gedaan. Gevolg: Ik vol met glas de kamer in gerend met een luide knal
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')