En daar knalde je bovenop?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
smssen tijdens het rijden waardoor ik de flitspaal over het hoofd zag
[...]
ik snap hem niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Min-e het volgende:
Kwam ooit een bekende amsterdamse kunstenaar tegen, hij wilde ons een kop koffie aanbieden. Even kletsen zei ie.
Maar die dag hadden we juist besloten om wèl eens het college te volgen.
Aantal jaren later was ie dood. Nu denk ik ach wat stom kind had het gewoon gedaan.
was dat maar zo, dan was het nog vergoedquote:
Vertel mij wat!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
op OK drukken toen ik mij bij FOK! aanmelde
Had niet naar college moeten gaan.quote:
die kunstenaar had hier iets mee te maken: ?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Had niet naar college moeten gaan.
Had ik nu een leuk verhaal kunnen vertellen op verjaardagen en feestjes waar mensen zwaar van onder de indruk konden zijn.
dan snap ik hemquote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef marp0 het volgende:
Van 3 meter hoge dak springen om vervolgens kei hard op de stoep te smakken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
die kunstenaar had hier iets mee te maken: ?
[..]
dan snap ik hem
Verkapt Herman-Brood-Wilde-Me-Neuken-post.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Had niet naar college moeten gaan.
Had ik nu een leuk verhaal kunnen vertellen op verjaardagen en feestjes waar mensen zwaar van onder de indruk konden zijn.
weet je ze nog ?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:35 schreef PrinceLu het volgende:
In een volle zaal hardop een gevatte opmerking maken, maar twee woorden per ongeluk omdraaien, waardoor ik juist het tegenovergestelde bereikte.
Zozo, ongeveer 8-9 euro kwijt raken.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
Naar de klantenservice gebeld van ebookers.com, om vervolgens 40 + 20 cent per minuut te betalen, en na 15 minuten te horen krijgen dat alleen direct contact (buiten een cassette met algemene zaken) via de email kan verlopen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Toen mijn pa op zijn pc voor het eerst spellingscontrolle in Word had en er onder sommige woorden rode streepjes kwamen te staan, vroeg ik aan hem: "Worden die rode streepjes ook uitgeprint?"
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Best goed mogelijk dat ik in mijn eentje dit topic kan vullen:
[...]
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet nu dat pissebedden peperig smaken.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
Best goed mogelijk dat ik in mijn eentje dit topic kan vullen:
Was een keer bij een vriendin thuis, maar die had d'r bestelde nieuwe meubels nog niet binnen. Dus had ze de tuintafel maar even binnengehaald.
Wij lekker praten en ondertussen aten we van die krentjes uit die kleine rode pakjes.
Op een gegeven moment rolt er een krentje uit mijn handen weg op de tafel. Dus ik pak hem achteloos op en stop hem in mijn mond.
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet nu dat pissebedden peperig smaken.
Volgens mij ben je nog niet gestoptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:23 schreef RijstNatie het volgende:
begonnen met blowen op mn 17e tot mn 19e
oh ik dacht het domste wat ik vandaag gedaan had..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zozo, ongeveer 8-9 euro kwijt raken.
Das nou wel het domste dat je oooooit kan doen !
Zeg er ook ff bij waaromquote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
ohja, wat ik nog vergeten was.
4. In london gaan wonen.
De redenen dat londen me niet erg trekt.quote:
ik weet er nog 1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik weet er nog 1
zeggen dat een topic 3 pagina's heeft ipv 2
of dat veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:17 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellen
Damnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik moest hoognodig plassen, maar ik zat in de auto.
Dus ik stop langs de kant van de weg.
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
die is goed inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
Whehe pwnd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ook gedaan, en toen van de schrik weggerend uit huis en me verstoptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom?)
Oja, die had ik ook nog. Het moment dat plastic op je huid druipt is nog niet zo erg, maar de seconden daarna dat het in je huid trekt en stolt. Dat was wel een domper..quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Controleren of het echt klopt dat je tong gelijk vastvriest aan de skilift
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Eensquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Verliefd worden.. Elke keer weer voel je je dom achteraf
Ook hier denk ik.. En dan wakker worden bij de ehbo.. Ik vraag me alitjd nog af wat er gebeurt is. Dat is zo lelijk om niet te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |