Toevallig, Mugabe ook. Ik dacht met een Wienerschnitzel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Rosbief het volgende:
Hilter had het ook, maar dan met Babi Pangang geloof ik.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef __Saviour__ het volgende:
En wat hebben we vandaag geleerd?
- Niet laptoppen FOK!ken tijdens het kerstdiner!
Nou die heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd..quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Rosbief het volgende:
Hilter had het ook, maar dan met Apfelstrudel
Idd, het was bij nader inzien Apfelstrudel herinner ik me nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig, Mugabe ook. Ik dacht met een Wienerschnitzel.
Edit: editter.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Rosbief het volgende:
Extern TB aansluiten? Al doet dat weinig aan de geur en het is geen oplossing maar een work-around...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef peejdorie het volgende:![]()
gadver, hij doet op die plek dus niks meer, zelfs na het schoonmaken van de toetsen en de contactjes eronder. De enter, pijltje naar rechts en de 7 en 3 op het numpad doen het allemaal niet meer. Sommige anderen doen het na de schoonmaakbeurt gewoon prima. Ligt het dus aan kortsluiting of aan het vet dat ertussen zit?
Het gaat om de packard bell easynote w1800, buiten de garantieperiode.
hier kan je nieuwe toetsenborden in laten bouwen, maar dan voor 105 euro, en dat vind ik wel best duur.
dus vraag: is er een goedkopere manier om dit stinkende probleem op te lossen?
Of mail/bel Packerd Bell, vertel het verhaal, zeg dat je er een wilt kopen en of ze wellicht weten waar, die shop hierboven is belachelijk duur. Met een klein beetje geluk hebben ze er te veel liggen en top service en sturen ze er een op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:16 schreef peejdorie het volgende:
dat gaat ook niet goed werken ben ik bang, de 'end' toets blijft ingedrukt![]()
Ik ga wel bij de winkel langs, misschien kunnen ze hem nog opsturen oid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |