oh ik dacht het domste wat ik vandaag gedaan had..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zozo, ongeveer 8-9 euro kwijt raken.
Das nou wel het domste dat je oooooit kan doen !
Zeg er ook ff bij waaromquote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
ohja, wat ik nog vergeten was.
4. In london gaan wonen.
De redenen dat londen me niet erg trekt.quote:
ik weet er nog 1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik weet er nog 1
zeggen dat een topic 3 pagina's heeft ipv 2
of dat veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:17 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
of niet weten hoeveel reacties per pagina je kan instellen
Damnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dit topic openen en ook nog alle 3 de pagina's lezen....
maar serieuze domme dingen:
- de vriendin van een vriend consequent met de naam van zijn ex aanspreken.... zelfs nog nadat ik mijn eigen fout in de gaten had.
- een sinaasappel met een kaasschaaf willen pellen maar uiteindelijk alleen je eigen vingers schaven..
- geleidend materiaal in een stopcontact duwen
- je ijzeren kachel en bed vastpakken om jezelf op te hijsen terwijl je bed op een onbeschut stukje tv kabel ligt en je onder stroom staat en niet los kan komen en het net overleeft (en achteraf zwarte brandwonden hebt en in je broek gezeken)
laat ik het hier bij houden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik moest hoognodig plassen, maar ik zat in de auto.
Dus ik stop langs de kant van de weg.
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
die is goed inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
Whehe pwnd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ook gedaan, en toen van de schrik weggerend uit huis en me verstoptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom?)
Oja, die had ik ook nog. Het moment dat plastic op je huid druipt is nog niet zo erg, maar de seconden daarna dat het in je huid trekt en stolt. Dat was wel een domper..quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Controleren of het echt klopt dat je tong gelijk vastvriest aan de skilift
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Eensquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Verliefd worden.. Elke keer weer voel je je dom achteraf
Ook hier denk ik.. En dan wakker worden bij de ehbo.. Ik vraag me alitjd nog af wat er gebeurt is. Dat is zo lelijk om niet te weten.quote:
Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OH!!!!!!!!!!
Ik heb nog een goede
Ik wist tot een aantal weken terug niet wat een venusheuvel is, heb ik toch maar gevraagd aan vriendlief![]()
En ik weet nog steeds niet helemaal hoe een menstruatiecyclus werkt
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.
Exact hetzelfde maar dan andersom, meisje leuk vinden terwijl mn vrinden zeiden niet doen, ik deed het wel. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Oja, niet naar mijn vrienden luisteren toen ik iemand leuk vond. Nu is hij de enige persoon op de aarde waar ik een gegronde hekel aan heb, en ik kom hem nog vaak tegen. Zij zeiden al dat het een sukkel was, en ze hadden gelijk. Voortaan luister ik meteen
waar stond je ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
Dat klinkt wel begrijpelijk dan. Laat ik maar niet zeggen dat je gewoon de handrem er op had moeten zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
'lieverd'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef _Arual_ het volgende:
- Tegen beter weten in proeven van Andrelon eishampoo omdat ie zo heerlijk naar advocaat ruikt. Voor de nieuwsgierigen: zo smaakt ie niet.
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:quote:
Ik had gehoopt dat er al eerder iemand zou happen, maar gefeliciteerd, je bent de eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:
Weet je wat een gewrichtskapsel is ?
erg herkenbaar,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Te vaak zeggen: dat regel ik wel (en dan ben je weer iets aan het organiseren, zoals een reis ofzo...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |