Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OH!!!!!!!!!!
Ik heb nog een goede
Ik wist tot een aantal weken terug niet wat een venusheuvel is, heb ik toch maar gevraagd aan vriendlief![]()
En ik weet nog steeds niet helemaal hoe een menstruatiecyclus werkt
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als die Alfa nergens tegenaan had kunnen rollen had ik hem mooi laten rollen.
Exact hetzelfde maar dan andersom, meisje leuk vinden terwijl mn vrinden zeiden niet doen, ik deed het wel. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Oja, niet naar mijn vrienden luisteren toen ik iemand leuk vond. Nu is hij de enige persoon op de aarde waar ik een gegronde hekel aan heb, en ik kom hem nog vaak tegen. Zij zeiden al dat het een sukkel was, en ze hadden gelijk. Voortaan luister ik meteen
waar stond je ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
Dat klinkt wel begrijpelijk dan. Laat ik maar niet zeggen dat je gewoon de handrem er op had moeten zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In het Nijmeegse heuvellandschap kan een auto ver weg rollen....ik denk dat ie de 60 km per uur wel had kunnen halen op die weg zonder mij....
'lieverd'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lieverd, je bent een vrouw staat in je fobo. Dat ben je ook echt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef _Arual_ het volgende:
- Tegen beter weten in proeven van Andrelon eishampoo omdat ie zo heerlijk naar advocaat ruikt. Voor de nieuwsgierigen: zo smaakt ie niet.
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:quote:
Ik had gehoopt dat er al eerder iemand zou happen, maar gefeliciteerd, je bent de eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met de kans dat ik iets stoms ga doen ga ik het toch zeggen:
Weet je wat een gewrichtskapsel is ?
erg herkenbaar,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Te vaak zeggen: dat regel ik wel (en dan ben je weer iets aan het organiseren, zoals een reis ofzo...)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Julaz het volgende:
[..]
"Nou zoon, jou maken was wel het duurste 10 minuten domste pappa ooit gedaan heeft"
Ook gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |