abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66697039
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Julaz het volgende:

[..]

"Nou zoon, jou maken was wel het duurste 10 minuten domste pappa ooit gedaan heeft"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_66698952
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn ex zwanger maken
pi_66699848
Rechten studeren terwijl je 100% beta bent.
pi_66702213
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
pi_66702704
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef BOKA het volgende:
Toen ik klein was een stuk ijzerdraad in een stopcontact steken (waarom? )
Ook gedaan toen sloegen de stoppen door en gaf ik m'n broertje de schuld
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_66702984
Denken dat hard werk ook rijk maakt maar je moet gewoon goed kunnen babbelen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_66703000
Na een lange dag werken een pizza in de oven stoppen, en hem vervolgens bij het uit de oven halen op de grond laten vallen. Al ontzettend geirriteerd terug fietsen naar de supermarkt, om daar een nieuwe te kopen, omdat ik toch echt zo een zin in pizza had. Na een kwartier de tweede pizza uit de oven willen halen, om deze vervolgens weer op de grond te gooien.

Geloof me, toén was ik chagrijnig!
pi_66703062
een Fok acc aanmaken
Redacted
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:15:44 #129
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_66703890
Water op het vuur zetten en vervolgens de stad in gaan en pas 3 uur later terugkomen. Dat toen het huis niet in de fik is gevlogen was puur geluk.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_66704013
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Caroline_88 het volgende:
Na een lange dag werken een pizza in de oven stoppen, en hem vervolgens bij het uit de oven halen op de grond laten vallen. Al ontzettend geirriteerd terug fietsen naar de supermarkt, om daar een nieuwe te kopen, omdat ik toch echt zo een zin in pizza had. Na een kwartier de tweede pizza uit de oven willen halen, om deze vervolgens weer op de grond te gooien.

Geloof me, toén was ik chagrijnig!
bord eronder ?
Redacted
pi_66705419
Moeilijk, ik heb er wel veel;

-de Bus naar Den Haag nemen terwijl ik in Leiden afgesproken had.
-Al mijn mobieltjes wel 10 keer gemiddeld laten vallen.
-In slaap vallen tijdens een feest en niet meer wakker te krijgen zijn tot het feest afgelopen is.
-Mijn sleutels niet hebben om mijn huis in te komen omdat ik ze op werk aan de usb-stick heb laten hangen die de backup maakt.
-Mijn brommer niet op slot doen, en mijn tas eraan laten hangen midden in de stad.
-Omdat het fietspad afgesloten is, en ik de omweg niet goed ken, met mijn brommer midden op de snelweg gaan rijden, terwijl ik zie dat er een politieagent vlak achter me rijdt.
-De ex van een meisje wat ik leuk vond zo ophemelen bij haar, dat ze weer bij em terugging en ze me er samen vriendelijk voor bedankten.
-Een mobiel door een ander laten vallen, gelijk een nieuwe kopen, en er daarna achter komen dat ik verzekerd was voor reparatie.
-Een laptop kopen, hem aan iedereen aanraden, daarna doet ie het niet, naar de fabriek laten sturen, en toch weer een nieuwe kopen, terwijl de oude weer prima terugkomt, en ik te dom ben om een netwerk te maken.
-Borden met eten in de magnetron stoppen, dan de ovenfunctie gebruiken, en met mijn handen het bord pakken na de piep.

Volgens mij is dit nog maar het puntje van een veel grotere ijsberg, en het ergste is dat ik het niet eens overdrijf.
pi_66708667
Heb ook nog een goeie.
Was bij een concert, maar voordat het concert begon was ik al aardig dronken.
Ik bedacht me met m'n zatte kop, als ik nu eens een half uurtje ga slapen in de struiken ben ik straks weer fit.
Word ik wakker en hoor op de achtergrond ''iedereen bedankt voor dit spetterende concert''

Pff wat baalde ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:25:32 #133
84009 girllover
You had me at hello
pi_66709468
Dus ik had een keer een meisje ontmoet via internet en ze woonde in Amerika. Ze leek me best leuk en ik had in het vliegtuig aan een man verteld hoe het was gelopen. Dus ik kom op dat vliegveld aan en ik zie haar en ik echt zo van: Dus die man uit dat vliegtuig ziet me bij haar staan en doet zo van . Dat meisje zo van: ...ik zo van:

Samenvatting klacht: mezelf.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:44:44 #134
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66710339
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Lamon het volgende:

-De ex van een meisje wat ik leuk vond zo ophemelen bij haar, dat ze weer bij em terugging en ze me er samen vriendelijk voor bedankten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66710515
wildplassen tegen schrikdraad
pi_66718826
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens

Ik ben ooit het prikkeldraad ingerend 's nachts, en kwas ervan overtuigd dat het doorns waren, dus ik wilde ze wegduwen met m'n handen. Gevolg: gezicht open (van oor tot oor) en handen open
pics?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:18:04 #137
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_66721828
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef girllover het volgende:
Dus ik had een keer een meisje ontmoet via internet en ze woonde in Amerika. Ze leek me best leuk en ik had in het vliegtuig aan een man verteld hoe het was gelopen. Dus ik kom op dat vliegveld aan en ik zie haar en ik echt zo van: Dus die man uit dat vliegtuig ziet me bij haar staan en doet zo van . Dat meisje zo van: ...ik zo van:

Samenvatting klacht: mezelf.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_66722570
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:06 schreef vlug het volgende:
Heb ook nog een goeie.
Was bij een concert, maar voordat het concert begon was ik al aardig dronken.
Ik bedacht me met m'n zatte kop, als ik nu eens een half uurtje ga slapen in de struiken ben ik straks weer fit.
Word ik wakker en hoor op de achtergrond ''iedereen bedankt voor dit spetterende concert''

Pff wat baalde ik
vlugger slapen
zonde van je kaartjes

kameraad van me ook, had hij hoofdpijn op een festival... ik lekker alle bands gezien
Bier feesten... kom ik terug : Waar was je nou ? ja hoofdpijn.... ziek.... ga weer slapen

ik : 200 euro voor een slaapplaats. in een tentje in de modder
Redacted
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:17:04 #139
247274 Sieppus
This Bitch Bites
pi_66723875
Als zaadje de wedstrijd winnen!!!
pi_66723944
geboren worden.
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties