Moeilijk, ik heb er wel veel;
-de Bus naar Den Haag nemen terwijl ik in Leiden afgesproken had.
-Al mijn mobieltjes wel 10 keer gemiddeld laten vallen.
-In slaap vallen tijdens een feest en niet meer wakker te krijgen zijn tot het feest afgelopen is.
-Mijn sleutels niet hebben om mijn huis in te komen omdat ik ze op werk aan de usb-stick heb laten hangen die de backup maakt.
-Mijn brommer niet op slot doen, en mijn tas eraan laten hangen midden in de stad.
-Omdat het fietspad afgesloten is, en ik de omweg niet goed ken, met mijn brommer midden op de snelweg gaan rijden, terwijl ik zie dat er een politieagent vlak achter me rijdt.
-De ex van een meisje wat ik leuk vond zo ophemelen bij haar, dat ze weer bij em terugging en ze me er samen vriendelijk voor bedankten.
-Een mobiel door een ander laten vallen, gelijk een nieuwe kopen, en er daarna achter komen dat ik verzekerd was voor reparatie.
-Een laptop kopen, hem aan iedereen aanraden, daarna doet ie het niet, naar de fabriek laten sturen, en toch weer een nieuwe kopen, terwijl de oude weer prima terugkomt, en ik te dom ben om een netwerk te maken.
-Borden met eten in de magnetron stoppen, dan de ovenfunctie gebruiken, en met mijn handen het bord pakken na de piep.
Volgens mij is dit nog maar het puntje van een veel grotere ijsberg, en het ergste is dat ik het niet eens overdrijf.