bord eronderquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Caroline_88 het volgende:
Na een lange dag werken een pizza in de oven stoppen, en hem vervolgens bij het uit de oven halen op de grond laten vallen. Al ontzettend geirriteerd terug fietsen naar de supermarkt, om daar een nieuwe te kopen, omdat ik toch echt zo een zin in pizza had. Na een kwartier de tweede pizza uit de oven willen halen, om deze vervolgens weer op de grond te gooien.
Geloof me, toén was ik chagrijnig!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Lamon het volgende:
-De ex van een meisje wat ik leuk vond zo ophemelen bij haar, dat ze weer bij em terugging en ze me er samen vriendelijk voor bedankten.
pics?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik ben ooit het prikkeldraad ingerend 's nachts, en kwas ervan overtuigd dat het doorns waren, dus ik wilde ze wegduwen met m'n handen. Gevolg: gezicht open (van oor tot oor) en handen open
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef girllover het volgende:
Dus ik had een keer een meisje ontmoet via internet en ze woonde in Amerika. Ze leek me best leuk en ik had in het vliegtuig aan een man verteld hoe het was gelopen. Dus ik kom op dat vliegveld aan en ik zie haar en ik echt zo van:![]()
Dus die man uit dat vliegtuig ziet me bij haar staan en doet zo van
. Dat meisje zo van:
...ik zo van:
![]()
Samenvatting klacht: mezelf.
vlugger slapenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:06 schreef vlug het volgende:
Heb ook nog een goeie.
Was bij een concert, maar voordat het concert begon was ik al aardig dronken.
Ik bedacht me met m'n zatte kop, als ik nu eens een half uurtje ga slapen in de struiken ben ik straks weer fit.
Word ik wakker en hoor op de achtergrond ''iedereen bedankt voor dit spetterende concert''
Pff wat baalde ik
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef maok het volgende:
In een glazen bushokje door het glas heen willen lopen. Ik bukte nog wel om onder die opgeplakte vogels door te lopen. (goh, waarom zouden ze die vogels daar op hebben geplakt)
Deze is verzonnen toch zeker? Andersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit altijd achter de laptop, maar toen een tijdje terug achter de PC van mijn mama!
Toen ik weg liep flikkerde ik het scherm op het toetsenbord
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit altijd achter de laptop, maar toen een tijdje terug achter de PC van mijn mama!
Toen ik weg liep flikkerde ik het scherm op het toetsenbord
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef DrDarwin het volgende:
Ik moest hoognodig plassen, maar ik zat in de auto.
Dus ik stop langs de kant van de weg.
Ik stap uit, trek de rits los en wil gaan plassen, op het moment dat ik begin kijk ik even om en zie mijn auto in beweging komen,(handrem vergeten!!!), ik draai me om en ren naar het langzaam in beweging komende voertuig toe....met alle gevolgen van dien, gelukkig stond mijn raampje open en kon ik er half induiken om de handrem aan te trekken.
Gevolg, broek kletsnat, auto half nat, meisjes in een auto die gestopt was om het een en ander te bewonderen en die niet meer bij kwamen van het koddige verschijnsel van een man die zich met ontblote mannelijkheid, al rennende en duikvlucht makende aan het bezeiken was inclusief zijn Alfa Romeo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |