abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 14:14:31 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67975728
Een keer een vlieger gemaakt en eventjes uitgeprobeerd in de straat. Tijdens het uitproberen keihard tegen een lantarenpaal opgelopen en daarna een week met een hersenschudding in bed gelegen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 13 april 2009 @ 14:21:41 #227
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_67975906
Hadden we een keer fles pepsi max gekocht wat blijkbaar niet te zuipen was.
Flikkerde we het over de schutting ...maar we wisten niet dat die buren achter ons thuis waren.
We liepen snel naar buiten gingen op de fiets en reden weg , we zagen de buurman aankomen met een rood gezicht en de fles in zijn hand

[ Bericht 0% gewijzigd door Noorseviking op 13-04-2009 14:53:11 ]
  maandag 13 april 2009 @ 14:51:35 #228
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_67976603
Pepsi max
pi_67978301
Vuurwerk op mijn zolderkamer afgestoken.
  maandag 13 april 2009 @ 16:15:35 #230
223634 MyDyingBride
Turning loose the swans
pi_67978514
De frituur aanzetten zonder de afzuiginstallatie aan te zetten. Hele kamer en keuken onder de frituurrook,

Was toen een jaar of 11/12.

Ook bijna de busbaan opgereden. Navigatiesysteem zei dat ik moest afslaan naar rechts.
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:00:22 #231
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_68002949
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef siemi het volgende:

[..]

Precies. Alleen het domste wat ik ooit gedaan heb, kan ik niet oplossen. Ben uit Singapore vertrokken omdat ik daar als slaaf behandeld werd, vond ik toen. Sindsdien heb IEDERE dag heimwee, ondanks dat ik hier een "beter" leven heb.

Ben nu al weer 2 jaar, 3 maand en 8 dagen en 11 uur terug
Vooral die laatste zin doet het em, je moet het wel heel stom vinden als je het zo nauwkeurig bijhoudt
Maarre, waarom ga je niet terug? Huis gekocht hier? Kredietcrisis dus geen werk te vinden daar
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:11:25 #232
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_68005013
Eerst met een potlood een heel lastig hoekje met verwarmingsbuizen en een deurpost en een scheeflopende gangmuur enzo, uitmeten en uittekenen op een plank laminaat, dan met een figuurzaag een kwartier bezig zijn al die kleine hoekjes en bochten enzo uit te zagen; om er dan bij het inpassen achter te komen dat je de plank de hele tijd keurig ondersteboven hebt gehouden.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:21:22 #233
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_68005347
Een hek openmaken, auto er doorheen, hek dichtdoen en dan erachter komen dat je aan de verkeerde kant staat
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:42:18 #234
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_68006164
Ow dat had ik ook een keer. 2 hekken achter elkaar. Eerste hek op slot, 2e hek op slot en dan beseffen dat je tussen de twee hekken in staat
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_68006298
Hmm vroeger tijdens het "indrinken" laten zien dat mijn been veel hoger kon dan dat van m'n vriendinnen, die trots waren op hun nieuwe move, geleerd bij streetdance.. Ging inderdaad veel hoger
Helaas had niet iedereen het gezien en moest het nog een keer, maar ik gooide m'n been veel te hard omhoog, waardoor ik doorschoot en plat op m'n bek viel.. Hand gebroken
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_68007977
Vroeger tijdens het fikkie stoken werden we gesnapt door een onbekende vrouw, ik had de lucifers uit het kastje thuis meegenomen dus ik was de lul.
"Ik loop wel met je mee naar huis om het tegen je ouders te vertellen" zei dat mens..
En natuurlijk breng ik haar rustig naar mijn huis
pi_68008690
Oh opbiechten aan ouders.. zo heb ik er ook nog één.
Op een zonnige woensdagmiddag het blokuur Techniek geskipt met bijna de hele klas, dan waren we om 11u uit ipv 16:30 ofzo. Vervolgens kom ik 's avonds een klasgenoot tegen, die vertelde dat de docent helemaal over de zeik was en onze ouders ging bellen, en dat we geschorst zouden worden enzo...

Bij wijze van eerlijkheid besloot ik toen maar voor de hel los zou breken aan m'n ouders te vertellen dat ik gespijbeld had... Gevolg: 3 maanden huisarrest, geen feestjes (ook niet voor m'n verjaardag), en dat terwijl het een grapje bleek van m'n klasgenoot.. Docent heeft nooit gebeld..
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_68008863
dan voel je je achteraf wel genaaid
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_68008974
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Controleren of het echt klopt dat je tong gelijk vastvriest aan de skilift
Skiliftongelukken

Mijn oom ging voor het eerst met ons mee op wintersport en omdat wij altijd lange tochten maken neemt iedereen altijd een rugzak mee! Hartstikke handig, behalve dan als je zoals mijn oom met je rugzak aan de lift blijft hangen
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:00:43 #240
252108 Len93
That's what she said.
pi_68009021
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef _Arual_ het volgende:

- De ICT-helpdeks bellen met de mededeling dat mijn muis piepte. Dat vonden ze heel normaal, voor een muis. Ze hebben me gepest.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_68009035
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Oh opbiechten aan ouders.. zo heb ik er ook nog één.
Op een zonnige woensdagmiddag het blokuur Techniek geskipt met bijna de hele klas, dan waren we om 11u uit ipv 16:30 ofzo. Vervolgens kom ik 's avonds een klasgenoot tegen, die vertelde dat de docent helemaal over de zeik was en onze ouders ging bellen, en dat we geschorst zouden worden enzo...

Bij wijze van eerlijkheid besloot ik toen maar voor de hel los zou breken aan m'n ouders te vertellen dat ik gespijbeld had... Gevolg: 3 maanden huisarrest, geen feestjes (ook niet voor m'n verjaardag), en dat terwijl het een grapje bleek van m'n klasgenoot.. Docent heeft nooit gebeld..
Lekkere ouders heb jij zeg!
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_68009312
Ik heb er ook nog een. Met mijn ex naar een wielerwedstrijd hij moest rijden. Vraagt ie nog heb je de sleutels van de auto in je zak? Dus ik voel even en zeg ja. Fietst ie naar de start zie ik de autosleutels in de auto liggen waren het de huissleutels die ik dus voelde.

Ik wilde m dus niet storen dus heb ik mijn vader gebeld of ie ajb met mij van Lekkerkerk naar Rotterdam kon rijden om de reservesleutel van de auto te halen en dan die auto open te maken. Ik denk dat redden we wel voordat de wedstrijd is afgelopen.

Komen we weer in Lekkerkerk aan zit ie bij de auto. Hadden we het dus niet gered.... hij pissed omdat hij het koud had van het zweet Sindsdien kreeg ik altijd de reservesleutel van de auto en hij hing de andere om zijn nek.
Haters gonna hate.
pi_68009497
Kan niet echt kiezen....
toen ik 10 was ofzo een rookbom in men kamer afgestoken ,alleen om te kijken of het lontje het wel deed
Van 3 meter hoog op de grond te springen zonder echte schoenen aan..... en ook niet eff door men knieen buigen ofzo
Een kogelstoot bal van 7.3 kilo keihard tegen een basketbal aangooien die half leeg was..... ding kaatste 10x zo hard trug tegen men gezicht, wat resulteerde in een mooi mozaik
pi_68009602
noem hier het domste dat je ooit hebt gedaan

hebben jullie effe.....
pi_68009687
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef foxbow het volgende:
Kan niet echt kiezen....
toen ik 10 was ofzo een rookbom in men kamer afgestoken ,alleen om te kijken of het lontje het wel deed
Van 3 meter hoog op de grond te springen zonder echte schoenen aan..... en ook niet eff door men knieen buigen ofzo
Een kogelstoot bal van 7.3 kilo keihard tegen een basketbal aangooien die half leeg was..... ding kaatste 10x zo hard trug tegen men gezicht, wat resulteerde in een mooi mozaik
oh .... en ik was eerst met een vriend(je) een "fikkie" aan het stoken, maar der kwam een man aan, dus maakte wij het vuur uit(dachten wij dus) en rende weg, 10 minuten later liepen we weer langs, stond heel de schutting en al in de fik.....
(ik was toen ook een jaar of 10 ofzo -.- )
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:20:29 #246
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_68009832
In een over-actieve bui zwaaide ik in de badkamer met een handdoek in het rond (echt geen idee waarom) en slingerde daarbij een pot van het badkamerkastje. Laat ik nou net met mijn voet onder het kastje staan.

Resultaat: blauwe tenen
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_68010413
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerst met een potlood een heel lastig hoekje met verwarmingsbuizen en een deurpost en een scheeflopende gangmuur enzo, uitmeten en uittekenen op een plank laminaat, dan met een figuurzaag een kwartier bezig zijn al die kleine hoekjes en bochten enzo uit te zagen; om er dan bij het inpassen achter te komen dat je de plank de hele tijd keurig ondersteboven hebt gehouden.
Dat, maar dan 3 keer
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:42:17 #248
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68010644
Met vuur ben ik vroeger ook dom geweest. Ik woon aan de bosrand, en mijn vriendjes en ik hadden in het bos onze 'geheime plek' (bleek later gewoon iemands grond te zijn, vandaar dat er een hek omheen stond). Hier gingen we altijd heen, fikkie stoken, stiekem roken etc. Normaal was het wel veiilig met vuur, want er lag een oud verroest vat dat we als vuurkorf gebruikten. Totdat we een keer op het briljante idee kwamen spiritus mee te nemen. Vuur werd veel te hoog dus wij (erg slim) snel weggerend. Ik ben nog steeds blij dat het niet uit de hand is gelopen, want toen we later terugkwamen was een boom die daar stond helemaal zwart (tot op 6 meter hoogte), net als de takken eromheen.
Verrder heb ik nog wel meer domme dingen gedaan, maar dat was achteraf allemaal niet zo'n ramp en kon het ook niet worden.
pi_68013464
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef MyDyingBride het volgende:

Ook bijna de busbaan opgereden. Navigatiesysteem zei dat ik moest afslaan naar rechts.
Nou, dat is vast niet het domste dat je ooit hebt gedaan. Dat overkomt iedereen weleens, met of zonder navigatiesysteem.

Ga ook eens in het Verenigd Koninkrijk rijden! Daar zijn ze wat minder fanatiek met het plaatsen van verkeersborden en het zetten van wegmarkeringen. Rij je al een mijl op een baan, staat er ineens 'buses only' op de weg. Blijk je al die tijd op een busbaan te hebben gezeten zonder dat het ergens (duidelijk) werd aangegeven.
pi_68014217
ik heb geblowd had ik NOOIT moeten doen!! roken trouwens ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')