quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Adelante het volgende:
Vriendelijke reacties en terechte preken zullen gegeven worden door:
En omdat elke fatsoenlijke OP tieten bevat:
Ik weet niet, k had em uit je fobo gehaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat een kerel in de OP ?
Wat een gevreet heeft die zeg
10 KG plamuur op dr gaffel.
Kan wat mij betreft prima hier. Beetje serieuze discussies tussen het luchtige is lang zo gek nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:57 schreef zagevent het volgende:
Dubbele standaard van links
Hoort dit niet stiekem thuis in POL?
Zal ik doen,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:51 schreef ondeugend het volgende:
Dat vinden wij ook, plaats een TR dan weten we ook welke topics we gemist hebben.
liefs ondeugend.
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
mijn topic wordt verkracht
Back to reality
Dit vind ik niet kunnen, respectloos enzo. 48 uur ban voor KLB?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
Daar krijg ik wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Da's hetzelfde als kinderlokken en roepen dat je een kauwgomballenfabriek hebt, deze niet blijkt te hebben en het niet kan kan geloven dat het kindje dat jij probeerde te lokken niet met je mee naar huis gaat.
Ander wachtwoord mailen, opgelost.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu wel even serieus, ik was een keer chillen bij De_Ananas thuis, toen heb ik daar ingelogd, maar m'n ww staat er ook nog in. Nu loopt D_A kansloze posts te plaatsen onder mijn username.
Ik heb 2x iets gezegd manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu wel even serieus, ik was een keer chillen bij De_Ananas thuis, toen heb ik daar ingelogd, maar m'n ww staat er ook nog in. Nu loopt D_A kansloze posts te plaatsen onder mijn username.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef TNA het volgende:
bnérs die meeliften op rampen
Ik vind het eigenlijk wel een terechte klacht.
dat kan makkelijk in een centraal gelegen topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef postmortum het volgende:
bnérs die meeliften op rampen , waarom is die dicht ? Zonder enige verklarende reden ?
ik snap je nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[KLB SC #946] If the plane goes down, damn
En dit moet de echte 945 zijn.![]()
Faalhaas Acinonyx had een topic nummer overgeslagen, kijk moar:
[KLB SC # 942] Van m'n kinderen blijf je af!! :(
[KLB SC # 944] Waar NG lege keukenrollen pijpt
![]()
Dus nu moet de huidige naar 945 want van incorrecte data krijg ik kriebels!111!1!1!
Kriebel
quote:
maar dat nummer van deze SC klopt toch wel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Acinonyx heeft een nummer overgeslagen, hij is van nummer 942 naar 944 gegaan.
943 heeft dus nooit bestaan.
Ofwel het vorige topic met nummer 945 was eigenlijk 944.
En het het huidige 946 is eigenlijk 945.
Nee, door Acinonyx lopen we nu 1 topic nummer voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
maar dat nummer van deze SC klopt toch wel?
Nee hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
'Nee, die is niet leuk''
Kom op, dit is toch een goede klacht?
Als jij vorige week een vies wijf hebt geneukt, dan heb je nu nog geen uitslag van de betreffende test.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:05 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ernstig ziek ben. Ik moet het even van me af schrijven en open er dus een topic over. Waarom wordt dit binnen 10 minuten gesloten?
ervaring?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als jij vorige week een vies wijf hebt geneukt, dan heb je nu nog geen uitslag van de betreffende test.
Kortom je topic is poep.
Geen dank
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef Devvie het volgende:
Pas TT van de SC even aan aub.. er zijn blijkbaar modjes die niet met mij om kunnen gaan..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Er hoefde enkel een typo uit de TT gehaald te worden.
als ik nou dat vorige week gedeelte vervang door een iets langere termijn, mag-ie dan weer open?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef ondeugend het volgende:
Verstand.. zou jij ook eens moeten gebruiken.
TT is weer zoals Devvie 'm bedoelde.quote:
Nee het blijft gewoon een stom verzinsel, niet leuk en je zegt geen potver3 als je een levensbedreigende ziekte oploopt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
als ik nou dat vorige week gedeelte vervang door een iets langere termijn, mag-ie dan weer open?
Dankje. Het wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
TT is weer zoals Devvie 'm bedoelde.
het ging nergens over, t was een kutklacht, niemand ging ontopic, er zat nog een subbash in en niemand had eigenlijk zin in dat topic maar ze postte er maar in, hopeloos topic dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef Banzaiaap het volgende:
Snap het slotje op mijn topic niet?
Telfort en hun smsbundels..
Hmm, mja wat bepaald of het een goede klacht is of niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:29 schreef murp het volgende:
[..]
het ging nergens over, t was een kutklacht, niemand ging ontopic, er zat nog een subbash in en niemand had eigenlijk zin in dat topic maar ze postte er maar in, hopeloos topic dus
nee, maar zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hmm, mja wat bepaald of het een goede klacht is of niet?
Je wil zeggen dat dit goede klachten zijn?
Hoe lang is een Chinees
De parfum van een uitgelebberde kut
Tis toch niet meer te geleuvennn
Nico Dijkshoorn
Adriana Lima getrouwd ()
ik ben een hulp-KLB modquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:37 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]Sinds wanneer ben jij eigenlijk KLB-mod?
nopequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oh, nou ga dan maar gauw terug naar ONZ, open ik een nieuw anti-telfort topic, aight?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef padlarf het volgende:
Mag ik murp even complimenteren voor het snelste slotje ooit?
Uit pure awe(weet even eht goeie nederlandse woord niet) zal ik de komende weken niet meer baggerenquote:
die qoute ik danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uit pure awe(weet even eht goeie nederlandse woord niet) zal ik de komende weken niet meer baggeren
Ja, maar dan gaan we weer een topic volblaffen met filmpjes en one-liners. Je kent het wel, je doet het zelf ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef Juicyhil het volgende:
Mensen die Nerdcore haten
WTF Bio, dit was een positief topic itt dat topic dat jij voorstelde.
Dat je het weet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
Voor de archieven:
Op vrijdag 27 februari 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "[KLB FAP SC #952] Mênnus fappen." -> "[KLB FAP SC #952] Waar McFearless maagd is en de rest homoseksueel"
Je moeder!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt nog wel een keer een meisje tegen dat je wel wil doen
Oeh dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef padlarf het volgende:
Vrouwen die onbekende namen aanhalen
topic wordt verpest met miereneters
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.quote:Vervolgens sloeg ik die teef helemaal de kanker in !
Ik vind het een waardeloos topic, maar die zin lijkt me geen reden om 'm dicht te gooien, het is gewoon een bewuste anticlimax van het verhaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
omdat je bij voorbaat je topic zelf verpest door de opmerking:
[..]
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.
Neen. Zoals je kunt zien gaat enkel de eerste poster er specifiek op in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
omdat je bij voorbaat je topic zelf verpest door de opmerking:
[..]
je weet dat heel KLB daar op verder gaat en niet op de klacht ingaat.
Dicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef postmortum het volgende:
linkje naar een trojan horse blijkbaar
Godverdomme, ik wil vissen kijken...
dit is geen banaavraag , maar stond daar geen ban op eerder ? linken naar virussen ?quote:
Nee, want er staat in de OP dat het linked naar een virus. Niks sneaky aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit is geen banaavraag , maar stond daar geen ban op eerder ? linken naar virussen ?
Het is een vraag, geen verwensingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:01 schreef dagdag het volgende:
Vanavond spacen
Doodsverwensing en daar ben ik verdrietig door.
Ja, 't schijnt dat de ONZ users KLB herontdekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Tegenwoordig meer dagboek reacties dan dagboek topics
Poepgevoelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, 't schijnt dat de ONZ users KLB herontdekken.
Wat was het dan? Post hier even opnieuw dan kan ik het ook zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:31 schreef Adidah het volgende:
Jezus zeiksnor. Ben je ongesteld of zo?
Olifant Annabel valt in gracht en gaat dood :(
Alberto Stegeman replie, nit de moeite waardquote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat was het dan? Post hier even opnieuw dan kan ik het ook zien.
Dankquote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alberto Stegeman replie, nit de moeite waard
Wie is Alberto Stegeman nou weer?! Ik was serieus verontwaardigd dat dit in Nederland kon gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alberto Stegeman replie, nit de moeite waard
Haha, wat een harkquote:Op maandag 2 maart 2009 09:17 schreef Trannellius het volgende:
Rich Calibier is users aan het PM'en om te zorgen dat hij volgende maand user van de maand wordt. Hoogst irritant.
Aangezien het vrij duidelijk om een KLB hype gaat, en ik geen idee heb waar ik het anders moet vermelden doe ik het maar hier.
Heb je mijn PM dan nog niet gehad?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Dit is niet de plek om daarover te klagen
Met de nadruk op DAAROVERquote:
Waar is die ene user ook alweer. Met die UI van Stacey erop. Hij opende dezelfde soort topics als Crane. Hij had een goede muzieksmaakquote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ik zag dat Emimich weer los is, dus een wijze les swarmi, niet inhoudelijk opdie gast reageren, het is bijna een soort van Crane
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ik was serieus! Ontzettende honger!
Alleen maar omdat het geen samenvatting, paint en bonusklachten bevatte zeker?
Swa, ik heb je gemist man!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ik zag dat Emimich weer los is, dus een wijze les swarmi, niet inhoudelijk opdie gast reageren, het is bijna een soort van Crane
Ik zou zweren dat hij en crane kloons zijn van een en dezelfde persoonquote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:04 schreef Juup© het volgende:
Ik zou zweren dat hij en crane kloons zijn van een en dezelfde persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg een vaag vermoeden van een lemming, maar als jij me kan overtuigen dat dat niet het geval is zal ik overwegen het topic te herzienquote:Op maandag 2 maart 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ik was serieus! Ontzettende honger!
Alleen maar omdat het geen samenvatting, paint en bonusklachten bevatte zeker?
Je dicht jezelf teveel eer toe. 1 Ontgroeningstopic vond ik meer dan genoeg. Deze is gewoon op waarheid gebaseerd en heeft helemaal niets met jou van doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kreeg een vaag vermoeden van een lemming, maar als jij me kan overtuigen dat dat niet het geval is zal ik overwegen het topic te herzien
Enthousiasme denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en dan nu de uitleg over het hoe en waarom? [ afbeelding ]
quote:
Ik wou 'Ah bahquote:
Wat stond daar? Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wou 'Ah bah' posten', maar het topic zat al op slot.
Een heel vies plaatje, that's all.quote:
wees blijquote:
Tubgirl in het kwadraat! Rommel dat het gaf!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
is de boodschap anders niet duidelijk?
Dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien met hoofdletters willen typen?
Dan krijg ik het idee dat je echt een mod bent en niet gewoon in een plas blauwe verf bent gevallen.
Wie is hier zwakbegaafd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus?
Ik neem niets aan van mensen die overkomen alsof ze zwakbegaafd zijn.
Wel een komma.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
je punt is gemaakt, maar ik gebruik hem niet
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
je punt is gemaakt, maar ik gebruik hem niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde, dit maakt je toch een stuk minder autoritair.
Het schijnt dat sommigen dat nodig hebben om een en ander te compenseren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat autoriteit blijkbaar over hoofdletters en leestekens gaat tegenwoordig.
dat getuig van enig leveservaringquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat autoriteit blijkbaar over hoofdletters en leestekens gaat tegenwoordig.
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben het oneens met zijn beleid
Iedereen post plaatjes op KLB, dus ik ook
[..]
Dat ik geen cranefoto's mag plaatsen kan ik nog enigzins begrijpen, maar wie bepaald dat ik geen baasplaatjes mag posten?
Niemand, ook geen swarmahoer
Volgens hem kon ik hier terecht, dus ik verwacht nu een helder argument van dhr swarmahoer zonder dat mijn post steeds wordt bewerkt![]()
Misschien moet je gewoon eens wieberen met dat bazengebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
*zucht*
Nogmaals..
[..]
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje op
ik heb in dat topic antwoord gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
*zucht*
Nogmaals..
[..]
Ipv er serieus op in te gaan gooien ze er meteen een slotje op
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
onder de mods is besproken dat deze plaatjes niet meer hoeven, dus daarom is hij gewijzigdik bedoelde idd klb fb, maar zo is het opgelost denk ik, anders pm maar
dan open je er een in MUZquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee swarma, doe eens open gooien. Potentieel discussietopic over muziek. Hoogstaand KLB-topic.
Mensen die toffe muziek dissen
-edit-: O ja, alsjeblieft.
Dat je dit nog vraagt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee swarma, doe eens open gooien. Potentieel discussietopic over muziek. Hoogstaand KLB-topic.
Mensen die toffe muziek dissen
-edit-: O ja, alsjeblieft.
nee, powned is een 1 aprilgrapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Punt voor de newbiemod.
Jij hebt potentie. [ afbeelding ]
Ben je trouwens al lid van PowNed?
die had ik gemist, was een topic voor mij denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daar loop je dan met je tattoo
Waarom blijft dit topic in godsnaam open? Omdat het een dagdag topic is?
D_A, ik hou van jequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Swarmadrol, is dit je toetensebord?
Sssht, dat mag je niet zeggen, wordt gecensureerd:quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Swarmadrol, is dit je toetensebord?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
-edit-
Blijf nou niet aan de gang met dat gezemel.
Ik weet niet wat daar stond.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sssht, dat mag je niet zeggen, wordt gecensureerd:
[..]
ging over de discussie van mijn hoofdlettergebruik idd.. en natuurlijk heeft iedereen hier een universitaire studie afgerond en een iq van boven de 140, maar het gaat om de boodschap, niet om de hoofdlettersquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar stond.
Maar tering Jantje zeg, dat ze in ONZ zo mongolide zijn dat ze geen hoofdletters gebruiken kan ik nog wel begrijpen maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Typ dus alsjeblieft gewoon normaal swarmadrol
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Inderdaad, dagdag is toch een ingenieur?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar stond.
Maar tering Jantje zeg, dat ze in ONZ zo mongolide zijn dat ze geen hoofdletters gebruiken kan ik nog wel begrijpen maar wij hier in KLB zijn allemaal welbespraakte mensen die normaal ABN praten en allemaal een universitaire opleiding hebben afgerond.
Typ dus alsjeblieft gewoon normaal swarmadrol
Staat toch duidelijk in de sluitpost? Ik kan overal wel een topic over gaan openen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef jordeeeh het volgende:
Reclame van Conimex.
Waar slaat het nou weer op dat die dicht moet dan? Heb je ooit die kutreclame gehoord?
Er komt zo vaak een topic voorbij over een klacht van een reclame. Moet k eerst 300000 regels, de samenvatting, de klacht en de subklacht in een topic zetten ofzo?
Dit klinkt als slowchat bowa, kijk maar uit want zometeen is je post weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg jongens. Het is woensdag. Dag van de liefde.
Geef elkaar een pakkerd en ga door met leven.
Het is gewoon niet topicwaardig man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
Jezus, krijg ik daar al een note voor!!!
M'n klacht was gewoon valide, er is geen reden om m dicht te gooien. Geef eens een goede reden waarom die klacht niet topicwaardig is?
Heus wel want die reclame is fucking ranzigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon niet topicwaardig man.
Tenks.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Maar ben in een goeie bui (voor wat het waard is) en zal je topic heropenen.
Beetje wel, maar die lokte je (wel of niet terecht) zelf uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tenks.
Mag de note dan ook weg? Was wel een beetje een onzin note,
Mja truequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje wel, maar die lokte (wel of niet terecht) zelf uit.
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja true
Maar lang niet iedereen krijgt voor zo'n reply een note.
Don't feed the troll with notes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel. Zuigen, trollen, één pot nat.
mag wel gewoon blijven?quote:
Hou je bek of reageer gewoon met normale feedback.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
Ja, je past je in EEN topic GVD maar eens aan de stijlvereisten aan!
Groetjes,
Adelante
Waarom zou ik optyften uit de FB?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
Nee, tyf op uit FB, ik heb er al weer spijt van dat ze je unbanned hebben. Maar de eerste notes zijn er gelukkig al weer.
Ik doe m'n best om gewoon normaal mee te posten, maar als echt elk bericht van mij om niks verwijdert wordt raak ik ook pissig. Al helemaal als ze geen normaal antwoord kunnen geven.quote:
Ja, dit ging toch weer ergens anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je de feedback verlaat en vervolgens nog 5 keer posten.
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zou dat moeten?
Tis niets meer dan een krachtterm
Als scheldwoord is het wat anders he!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.
Remlof past het wel gewoon aan..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als scheldwoord is het wat anders he!
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Remlof past het wel gewoon aan..
conclusie: baggermods
Ik heb een klacht en ik gebruik ipv de worden "kanker stage" de woorden "kanker fietser" dit is in jullie ogen dus nu geen scheldwoord maar een krachtterm.. Remlof denkt hier echter anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.
Goh door welke opmerking van je zou dat nou komen.quote:
Welke zullen we doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
Ik heb die met die spin al gedaan!quote:
Nee welke zullen we wel toelaten?quote:
oke ziektes vallen af!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee welke zullen we wel toelaten?
Tyfus maar niet... daar is een verre voorouder van me aan overleden in 1411
Nee dat is KPD taal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
oke ziektes vallen af!
geslachtsdelen kan dat?
Hoezo krijg ik daarvoor een note met als beschrijving 'fotobashing'?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ KLB SC # 979] Waar FOK! slaapt, maar wij wakker worden..
Mag mijn foto daar weg? Ik heb die nog nooit op Fok! geplaatst, hij komt van mijn hyves af en ik wil 'm hier liever niet terug zien.
En kan Emimich niet een note of een waarschuwing krijgen ofzo? Hij heeft dit soort acties wel vaker.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee welke zullen we wel toelaten?
Tyfus maar niet... daar is een verre voorouder van me aan overleden in 1411
Ik had meerdere notes kunnen plaatsen, want je maakte domweg diverse users belachelijk met gebruik van hun foto's. En ook al is het twee uur 's nachts, die paar regeltjes die in de KLB SC OP staan, kun je toch wel naleven, niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik daarvoor een note met als beschrijving 'fotobashing'?![]()
Ik heb niet iemand die op die foto staat gebasht.
Droeftoeter moetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
mag droeftoeter wel? Dat zijn jullie hier zeg
Los van de vraag of het al dan niet toegestaan is om foto's te plaatsen, is het domweg incorrect wanneer men stelt dat ik users belachelijk geprobeerd heb te maken door middel van het plaatsen van die foto's. In deze heb ik qua intentie en uitvoering een onbeschaamd blazoen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
Ik had meerdere notes kunnen plaatsen, want je maakte domweg diverse users belachelijk met gebruik van hun foto's. En ook al is het twee uur 's nachts, die paar regeltjes die in de KLB SC OP staan, kun je toch wel naleven, niet?
In je intentie grappig te zijn, ben je over een schreef gegaan die je je zelfs nu niet beseft. Dat geeft niks, dat kan eens gebeuren. Maar als moderator zijn er dan om de uitvoering te corrigeren en daar een waarschuwende opmerking aan te verbinden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van de vraag of het al dan niet toegestaan is om foto's te plaatsen, is het domweg incorrect wanneer men stelt dat ik users belachelijk geprobeerd heb te maken door middel van het plaatsen van die foto's. In deze heb ik qua intentie en uitvoering een onbeschaamd blazoen.
Vind deze post ook niet echt noodzakelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef Veive het volgende:
Kan er iemand van de moderators even kijken naar: Slavernij-aanhangers die onafhankelijken voor gek verklaren?
Ik ben van mening dat de manier waarop onze grote verlosser Salvad0r reageert, een beetje buiten de grens van het redelijke valt.
Hij mag zijn standpunten ofc hebben, maar om mensen die het niet met hem eens zijn uit te gaan schelden vind ik niet écht noodzakelijk.
Hi-la-risch!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vind deze post ook niet echt noodzakelijk
Nee, niet origineelquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
De snackbar
Waarom is mijn topic nou eigenlijk gesloten. Nauwlijks discussie over friet/patat(op ananas na) en er werd ook niet geslowchat.(topic was anderhalf uur open, das nog geen reactie per minuut)
Mag van mij gerust dicht blijven maar dit slotje slaat nergens op.
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
met die laatste reacties ging het alweer de verkeerde kant op, en dit was al het 2e friet/patattopic in korte tijd vandaag..
er is ook niet echt een zinnige discussie over te voeren, ieder had zn zegje al gedaan dus leek het mij een mooi punt om het te sluiten...
ik had m op kunnen ruimen, maar je kan zelf wel inschatten hoe het met friet/patat topics gaat.. dus vandaar de keus voor het slotje
je hebt ook gelijk, maar denk jij dat het topic open kan blijven zonder dat er patat/friet posts gemaakt worden...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.
Daarnaast. Een friettopic en een topic over dinerende paupers is niet echt hetzelfde.
En je zegje al gedaan
De KLB SC is nog steeds open en daar komt sinds topic 1 al niets zinnigs uit
SC staat voor SLOWCHAT snap je, ik neem aan dat jij met vrienden ook niet altijd over zinnige dingen praat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.
Daarnaast. Een friettopic en een topic over dinerende paupers is niet echt hetzelfde.
En je zegje al gedaan
De KLB SC is nog steeds open en daar komt sinds topic 1 al niets zinnigs uit
Ik snap dat, maar het is niet bepaald in lijn met wat de KLB is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SC staat voor SLOWCHAT snap je, ik neem aan dat jij met vrienden ook niet altijd over zinnige dingen praat.
Wat een achterlijke opmerking zegbovendien is er in de meeste klb slowchats genoeg zinnigs te vinden
!
Het is prima in lijn met KLB, dat jij dat niet ziet, overigens komen heel veel users die in KLB SC zitten nog steeds in KLB zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap dat, maar het is niet bepaald in lijn met wat de KLB is.
Niet dat de rest van de KLB dat is, maar goed
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
en de klb sc mag van mij ook dicht maar dan ontstaat er een rel
Zo, die is snel van mening veranderd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
sc hoort er nu eenmaal bij, en daar zit een vaste kliek users in
alle slowchats gaan trouwens nergens over, als t maar gezellig is
Sorry verkeerde kloon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nog steeds een compliment voor De_Boswachter. Ik zie genoeg kuttopics dichtgaan.
Neehoor. Waarschijnlijk gewoon niet gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Hij heeft zijn quotum voor dit jaar al gehaald.
*de baggeraar aanslingert.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:03 schreef Adelante het volgende:
30 slotjes, ik kan er een weekje tussenuit
Check MED eerst even misschien!quote:
Was maar een fopje hoor. Ik had me beloofd te gedragen.quote:
juist..quote:
Idd ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
juist..
Bij deze wil ik je graag nomineren voor een tijdelijke ban wegens het verbaggeren van de KLB door het posten van enkel een 'a' in meerdere topics. Dit zijn posts waar niemand wat aan heeft, en deze post zijn dus overbodig. Doe de groeten aan NG en de andere SC'ers als je in de kantine zit..
xxx
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Het is het vreugdetopic, en ik word blij van schaarsgeklede tieners.quote:
De bedoeling van la topique is dat er dingen gepost worden die je meegemaakt hebt, en waar je blij van werd. Niet dat je dingen post waar je blij van wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is het vreugdetopic, en ik word blij van schaarsgeklede tieners.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
I'm just the messenger.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt z'n argumentatie niet echt ten goede
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat 1 deel wel genoeg was, meer is er niet over te zeggen, kom anders maar in fb of per pm met een goede regen
Omdat er genoeg over te vinden en gepraat is in FB.quote:
linkquote:Op zondag 8 maart 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat er genoeg over te vinden en gepraat is in FB.
waar is dat fb dan?quote:
Waarschijnlijk heeft die gast 500 euro betaaldquote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef J.Herrer het volgende:
Die lulhannes probeert het ook elke keer opnieuw met elke keer een nieuw account
Wat een lulhannes
Dan heeft hij nu voor 13,88 jaar een pimp abonnementquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die gast 500 euro betaald
als je eens in je AT rondkijkt zonder te posten en verder te gaan:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
Gasten
Ik zit hier een paar uur en ik heb alweer een note aan mijn broek. Waar heb ik dat aan te danken
Geef je nou voor zulke dingen al een note?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je eens in je AT rondkijkt zonder te posten en verder te gaan:
'Klote-Boskalis' Het verhaal van een dronken baggeraar
Het kan, in VBL noten ze voor minderquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef je nou voor zulke dingen al een note?
Wat jordeeeh zegtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je eens in je AT rondkijkt zonder te posten en verder te gaan:
'Klote-Boskalis' Het verhaal van een dronken baggeraar
grappig dat je wist wat er stondquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef je nou voor zulke dingen al een note?
en wat je vind mag je houden, zeg het dan gewoon niet, makkelijk zat toch ? vervuilen en verbaggeren is niet gewenstquote:Op maandag 9 maart 2009 00:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat jordeeeh zegt![]()
Ik zei alleen dat ik het een waardeloos topic was, hoevaak wordt dat wel niet gezegd?
Echt zinnig was het topic ook niet, gezien ook het aantal reacties.
ik heb ze in de nieuwe geplaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |