wat is dat nou voor vraag, wie lust zoiets nou niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Ga dan maar naar een andere SC.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Het is ook geen voorwaardequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Witte of groene thee bij Zotheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Wat is dit voor dictatuur?
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan maar naar een andere SC.
Toegelaten, welkomquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.
Oasis is chill.. Ben er verder geen fan van, maar goed. Ik weet tenminste nog dat Noel Gallagher de songwriter en gitarist van Oasis is.. En broer van Liam natuurlijk
Ik geloof nooit dat jij originele dagdagpunten geeft, dat zijn vast nepperds.quote:
Ohhhh je hebt ook wittequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Witte of groene thee bij Zotheid.
kankerajax. PSV EINDHOVENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Ik dacht dat in de KLB SC alleen maar Ajacieden zaten?
Gezelligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh je hebt ook witte![]()
Zal ik mijn klas meenemen?
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig
Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in je klas?
Ja. Kom, gaan we samen naar een leuke SC en nemen we de rest mee, kunnen NG en Jorlol hier samen blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |