Wolvendagen en ik gaan super worden!!1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ik luister naar het radiostation van wolvendagen.
En heeft ze een beetje een zwoele stem, als DJ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Omgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ja White Lies kwam al voorbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wolvendagen en ik gaan super worden!!1
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En heeft ze een beetje een zwoele stem, als DJ?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja White Lies kwam al voorbij.
[..]
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.
Juist.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
Je komt er maar niet tussen, hè...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een borsten conversatie hier.
En niet eens zozeer door de mannen he, dat is het mooie eraan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een borsten conversatie hier.
ik anders welquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Je komt er maar niet tussen, hè...
Snap je 'm? [ afbeelding ]
I keep my distance but you still catch my eye.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, PUH-LEASE Fas. Dood aan dat nummer.
Hoelaat kom je donderdag langs Zwolle?quote:
Die laatste foto is stoer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb ik toch een uitmuntende smaak.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Jude Law is sowieso stoer. Hihihi.
*weke knieën krijgt*
Als ie voor mij zou gaan wel, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
Jude Law heef trouwens zelf ook goede smaak.
I know!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen, je luistert vet gave muziek.
Als hij ons allebei zou zien, zou hij nog heel eventjes twijfelen, denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ie voor mij zou gaan wel, ja.
Maar I see what you mean. Zijn outfits zijn ook altijd
.
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als hij ons allebei zou zien, zou hij nog heel eventjes twijfelen, denk ik.
Net als ik zou twijfelen als ik jou en Jude zou tegenkomen.
Sorry NG, het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat vind ik dan ook weer een minpunt aan deze SC. Al die kutplaatjes.
Ciaoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik Step Brothers kijken. :w
Adios!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry NG, het zal niet meer gebeuren.
[..]
Ciao.
Ok, boss!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Voor deze keer note ik je niet, is wel een waarschuwing.
Homoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet niet hoe laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
Hee D_A hoelaat ben je thuis donderdag?
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet ik dat ook weer voor de volgende keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.
opkankeren dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer voor de volgende keer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Omg, wat een geweldig nummer.
Met dank aan wolvendagen.
quote:
De SC is ontstaan door plaatjes, zeur niet zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat vind ik dan ook weer een minpunt aan deze SC. Al die kutplaatjes.
Je kent het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Nothing compares to you ook natuurlijk.
En een breezert ananasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent het.
Ja nothing compares to you blijft een toppertje (ik zei toppertje).
Nee, open er een topic over.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
wie de fuck ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
Sinds het weekend zie ik hier wel meer duistere figuren rondlopen.quote:
Hoi 4EBE. Daten?quote:
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds het weekend zie ik hier wel meer duistere figuren rondlopen.
Dat is discriminatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.
Als dat bij alle SC's zo wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.
Waar komt dat nou weer vandaan?quote:
Niet, het kaf van het koren scheiden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is discriminatie![]()
Wat wil je weten?
KANKERKACHEL?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?![]()
Ik ga douchen![]()
*Kachel op + 20 graden zet.
opzekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef Zotheid het volgende:
Wat is Pink Floyd toch ook kankergoed!
Uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?![]()
quote:Ik ga douchen![]()
Ik weet ook wel iets waar je warm van wordquote:*Kachel op + 20 graden zet.
quote:
Jorwol, Man, dichtbij Amsterdam, The Killers, Feyenoord. Zoiets?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, het kaf van het koren scheiden.
Algemene info en waarom je in de SC post.
Nee, deze doet het welquote:
Okequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jorwol, Man, dichtbij Amsterdam, The Killers, Feyenoord. Zoiets?
En waarom ik in de SC post? Omdat het kan.
Nu jij weer knul
Oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uit de grond van mijn hart.
[..]
Mag ik mee?
[..]
Ik weet ook wel iets waar je warm van word
Omdat het kan? Flikker op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nu jij weer knul
Spring je ook van een flat af, omdat het kan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke
Oke
Oke
The Killers zijn tof, kudo voor jou
Feyenoord, daar krijg ik wel eenvan op mijn gezicht.
goed antwoord.
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.quote:
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Tja, dat Feyenoord is drama inderdaad. Ben er helaas al gewend aan geraakt. Winnen van de Graafschap is zowaar verrassend
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |