Hoezoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.
Je moet nog een keer klikken dat die full screen is, dan rechtermuisknop --> eigenschappen --> link kopiėren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog best mooi.
Hey m'n borstenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog best mooi.
GTSTquote:
Dat doet het dus niet slimmerik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je moet nog een keer klikken dat die full screen is, dan rechtermuisknop --> eigenschappen --> link kopiėren.
quote:
Wel bij mij...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet slimmerik.
Ah, ok.quote:
Ach ja ik weet 't niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij kijkt altijd zo zwoel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch sneu als je zoiets hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bowien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja ik weet 't niet.![]()
Ik verlang terug naar de tijd van Dian en Bowien.![]()
En Meta, Hedwig en oom Harmsen.![]()
Wat zijn dat voor een klerenhangers?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, die tijden zijn lang vervlogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik naar de tijd van Arnie en Peter Kelder!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vielen mij als eerste opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze vind ik ook nog best mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |