Waarom niet. Ze hoeven hun eigen tetsels1 toch niet te posten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoel ik ook niet, het ging me er meer om dat je of geen of geen realistische reactie gaat krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn dat voor vlekken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
Eww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn dat voor vlekken?0 topics op naam. 14.gif
Picfail ftw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
IEW wat een vieze tepels.
Nou vooruit, ik zal ze even naar je sturen.quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Leer eens foto postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom kun je niet linken vanaf die site?
nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik mag toch ook wel genieten en lekker voetbal kijken
Er staat linksonder "get link code for this image"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom kun je niet linken vanaf die site?
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..].
OMG, Jack! Hoe hij kijkt, daar kan echt niemand aan tippen
. 'Ghehe, ja Ludo, ik bang je ex-wife'
![]()
waar gaat dit in godsnaam over?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.
Leer eens linken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog best mooi.
Je moet de tweede hebben: "Hotlink a clickable thumbnail on a Forum or Message Board!"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf ik snap niets van die links daar.
Komt vast omdat je rechts bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf ik snap niets van die links daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |