quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry NG, het zal niet meer gebeuren.
[..]
Ciao.
Ok, boss!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Voor deze keer note ik je niet, is wel een waarschuwing.
Homoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet niet hoe laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
Hee D_A hoelaat ben je thuis donderdag?
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet ik dat ook weer voor de volgende keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.
opkankeren dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer voor de volgende keer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Omg, wat een geweldig nummer.
Met dank aan wolvendagen.
quote:
De SC is ontstaan door plaatjes, zeur niet zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat vind ik dan ook weer een minpunt aan deze SC. Al die kutplaatjes.
Je kent het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Nothing compares to you ook natuurlijk.
En een breezert ananasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent het.
Ja nothing compares to you blijft een toppertje (ik zei toppertje).
Nee, open er een topic over.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
wie de fuck ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
Sinds het weekend zie ik hier wel meer duistere figuren rondlopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |