wat is dat nou voor vraag, wie lust zoiets nou niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Ga dan maar naar een andere SC.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Het is ook geen voorwaardequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Witte of groene thee bij Zotheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Wat is dit voor dictatuur?
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan maar naar een andere SC.
Toegelaten, welkomquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.
Oasis is chill.. Ben er verder geen fan van, maar goed. Ik weet tenminste nog dat Noel Gallagher de songwriter en gitarist van Oasis is.. En broer van Liam natuurlijk
Ik geloof nooit dat jij originele dagdagpunten geeft, dat zijn vast nepperds.quote:
Ohhhh je hebt ook wittequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Witte of groene thee bij Zotheid.
kankerajax. PSV EINDHOVENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Ik dacht dat in de KLB SC alleen maar Ajacieden zaten?
Gezelligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh je hebt ook witte![]()
Zal ik mijn klas meenemen?
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig
Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in je klas?
Ja. Kom, gaan we samen naar een leuke SC en nemen we de rest mee, kunnen NG en Jorlol hier samen blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
Ik vind Oasis opzich wel grappig hoor maar ik luister er niet vaak naar, eigenlijk nooit. Ik heb 1 nummer van ze en ja je raad het al het is WONDERWALLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Kom, gaan we samen naar een leuke SC en nemen we de rest mee, kunnen NG en Jorlol hier samen blijven.
Je had moet zeggen dat je aan Admin gemeld hebt dat hij kanker zei.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.
Doet ie ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Net of NG dat bepaalt![]()
Nee hij is nog steeds niet welkom.
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Praat je altijd in de derde persoon?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.
Er is nu een nieuw meisje bij gekomen, maar die telt voor twee.
En eet chips in de klas
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Johquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Is er een verband tussen voor 2 tellen en (veel) chips eten (in de kas)?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.
Er is nu een nieuw meisje bij gekomen, maar die telt voor twee.
En eet chips in de klas
Ik heb een speciale band met D_Aquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.
Ha! Ik verwerp jullie autoriteit!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.
Spange tangas....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is er een verband tussen voor 2 tellen en (veel) chips eten (in de kas)?
Zitten er ook nog spange tangas tussen of is het dikke poep?
Videoband? Die hoef ik dan niet te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met D_A
Ik las Spangas.quote:
En met de oude garde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met D_A
Flauwertje. hihiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Videoband? Die hoef ik dan niet te zien.
Ja ik ben de Koningin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Praat je altijd in de derde persoon?
Ik ookquote:
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ha! Ik verwerp jullie autoriteit!
*ahum* jouw autoriteit
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.
Oh echt?quote:
Ja doei, ik ga niet op die link klikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/spange-tanga
Ik zag laatst zo'n Spangaskind irl!quote:
Ja.quote:
Ja schat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet op die link klikken.
Je typt maar Nederlands
PK en NG, leuk stelletje zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.
Nog meer discriminatie!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Aantal posts: 416 (gemiddeld 1 per dag)
Nee, toch niet toegelaten, sorry.
quote:
Nee, eenmaal toegelaten is toegelaten. Daarna is er geen weg meer terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Aantal posts: 416 (gemiddeld 1 per dag)
Nee, toch niet toegelaten, sorry.
Die lekkere blonde, hoop ik?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n Spangaskind irl!
Nu zeg je het weerquote:
Hoe laat moet je morgen op school zijn?quote:
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?quote:
Nee, het was zo'n gast.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, eenmaal toegelaten is toegelaten. Daarna is er geen weg meer terug.
[..]
Die lekkere blonde, hoop ik?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
Discriminatie is samen met naakt en minderjarig het fundament van de SCquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen op school zijn?
QFTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?
Bwheheh, ik heb al heul lang wat met M!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?
We zouden samen kunnen reizen!quote:
Naar zeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Discriminatie is samen met naakt en minderjarig het fundament van de SC
Gelukkig wel.quote:
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou dit topic zelf geopend kunnen hebben
HEUY!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...
Meerdere mannen FTW
Dat kan niet... Toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
We zouden samen kunnen reizen!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...
Meerdere mannen FTW
kutn00b is 1 woord!!!11quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.
En de mannen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef BobbyB het volgende:
En nieuwelingen moeten hun tieten posten.
Hail ! Koningin, ik ben Koning Chu, van welk land bent u verschoten ?quote:
Helaas, heb geen manboobsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar zeg.![]()
[..]
![]()
En nieuwelingen moeten hun tieten posten.
Ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.
Het land daarnaast, wij zijn buren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hail ! Koningin, ik ben Koning Chu, van welk land bent u verschoten ?
Nee, want zo te zien is het een vrouw dus n00b met kut dus kut n00b.quote:
Die ook. Of die van hun moeder en/of zusjequote:
Ik ken iemand die dat wel heeft...quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, kanker godverdomme een keer op van m'n account, kankermongool
Weet ik nietquote:
Ja gaat niet mijn pc hier posten hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat wel heeft...![]()
Wie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, kanker godverdomme een keer op van m'n account, kankermongool
heul niet ! N00b met kut is n00bin !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want zo te zien is het een vrouw dus n00b met kut dus kut n00b.
[..]
Die ook. Of die van hun moeder en/of zusje
Bakkes denk bola deluxequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon opdonderen van mn account.
En welk land is dat ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het land daarnaast, wij zijn buren.
Aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |