quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Adelante het volgende:
Vriendelijke reacties en terechte preken zullen gegeven worden door:
En omdat elke fatsoenlijke OP tieten bevat:
Ik weet niet, k had em uit je fobo gehaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat een kerel in de OP ?
Wat een gevreet heeft die zeg
10 KG plamuur op dr gaffel.
Kan wat mij betreft prima hier. Beetje serieuze discussies tussen het luchtige is lang zo gek nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:57 schreef zagevent het volgende:
Dubbele standaard van links
Hoort dit niet stiekem thuis in POL?
Zal ik doen,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:51 schreef ondeugend het volgende:
Dat vinden wij ook, plaats een TR dan weten we ook welke topics we gemist hebben.
liefs ondeugend.
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
mijn topic wordt verkracht
Back to reality
Dit vind ik niet kunnen, respectloos enzo. 48 uur ban voor KLB?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
Daar krijg ik wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Da's hetzelfde als kinderlokken en roepen dat je een kauwgomballenfabriek hebt, deze niet blijkt te hebben en het niet kan kan geloven dat het kindje dat jij probeerde te lokken niet met je mee naar huis gaat.
Ander wachtwoord mailen, opgelost.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu wel even serieus, ik was een keer chillen bij De_Ananas thuis, toen heb ik daar ingelogd, maar m'n ww staat er ook nog in. Nu loopt D_A kansloze posts te plaatsen onder mijn username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |