gezien en geslotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Aangezien ik de lapo had heb ik een nieuwe aangemaakt.
[KLB FB] Waar Adelante een poging doet tot normaal gedrag.
Nou, ik vind het zo ook prima. Maar als ik de laatste post maak en daarin vermeld dat ik het nieuwe topic wel open dan is het toch niet zo moeilijk om daar even op te wachten?quote:
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef dagdag het volgende:
De regel was toch dat een topic een KLACHT moet bevatten.
er staan wel 60 topics met maar 1 regel.
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.
Begrijpend lezen is een bitch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?
nja laat ook maar
Moeten alleen niet teveel topics met 1 regel komen zoals
Baaaaah
Oh dus jullie zoeken een modquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een bitch.
Je voorbeeld is dicht btw. Tis niet dat we hier 24/7 zijn hè.
Hoiquote:
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
Ondeugend heeft vroeger in totaal 18 topics van mij gesloten.
Geen andere mod evenaart dat.
Tevens als ik nu zie wat voor debiele topics ik vroeger opende, is dat best sneu
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Moet ik dan meesnuiven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)
Nee kwam door remlof die zei 3 keer ban .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Huh ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zie het als licht laten zien idd.... lolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
Ondeugend heeft vroeger in totaal 18 topics van mij gesloten.
Geen andere mod evenaart dat.
Tevens als ik nu zie wat voor debiele topics ik vroeger opende, is dat best sneu
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik support je dagdag, laat ze maar een poepje ruiken
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daar bereik je een hoop meequote:
Maar of je d'r trots op kunt zijnquote:
JAWOHL !!!!!!!!!!!!!!!! 1!!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Loila-Lum het volgende:
Nazi's!
Ja daar lijkt het hier wel op. Incompetente SS'ers zitten hier.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Loila-Lum het volgende:
Nazi's!
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef TCDD het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het hier wel op. Incompetente SS'ers zitten hier.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?
Beetje lafjes niet ?
Booohoooquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan melden, maar ik ben niet zo blij met het topic: "Die eeuwige discussie" van Deepart, ik doe zelf nogal flauw over taalfouten, maar om dan kanker en aids naar mn hoofd te krijgen vind ik toch wel een beetje ver gaan....
Was gewoon volledig je eigen schuldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan melden, maar ik ben niet zo blij met het topic: "Die eeuwige discussie" van Deepart, ik doe zelf nogal flauw over taalfouten, maar om dan kanker en aids naar mn hoofd te krijgen vind ik toch wel een beetje ver gaan....
Het is toch allemaal watquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Samson het volgende:
Ok, goed om te weten dat als je in een klaagbaak topic gaat reageren het volgens de mods hier dan normaal is om kanker en aids naar je hoofd te krijgen. Vooral zo doorgaan modjes, op jullie kun je bouwenIk had gehoopt dat er nog enig respect etc zou bestaan, zelfs in klaagbaak
Zeg, ik post dit hier niet ter attentie van jou, maar voor de mods, dus ga ff ergens anders ziekenquote:
daar ben ik me van bewust, maar bedankt iigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Een beetje bijgeschaafd, maar je verdient zelf ook niet de chiqueheidsprijs, samson
Wat een gangster met bad attitude ben jij zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:10 schreef Samson het volgende:
[..]
daar ben ik me van bewust, maar bedankt iig
Komop zeg, dit is KLBquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Samson het volgende:
Ok, goed om te weten dat als je in een klaagbaak topic gaat reageren het volgens de mods hier dan normaal is om kanker en aids naar je hoofd te krijgen. Vooral zo doorgaan modjes, op jullie kun je bouwenIk had gehoopt dat er nog enig respect etc zou bestaan, zelfs in klaagbaak
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Durf je ook met je originele account te posten of zal ik je maar gelijk naar de kloonshredder gooien ?
Beetje lafjes niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |