gezien en geslotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Aangezien ik de lapo had heb ik een nieuwe aangemaakt.
[KLB FB] Waar Adelante een poging doet tot normaal gedrag.
Nou, ik vind het zo ook prima. Maar als ik de laatste post maak en daarin vermeld dat ik het nieuwe topic wel open dan is het toch niet zo moeilijk om daar even op te wachten?quote:
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef dagdag het volgende:
De regel was toch dat een topic een KLACHT moet bevatten.
er staan wel 60 topics met maar 1 regel.
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, zelfs een topic met enkel een smiley KAN topicwaardig zijn. Ligt aan de situatie, de reacties, het onderwerp etc etc.
Begrijpend lezen is een bitch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dus ik mag voor elke smiley een topic maken?
nja laat ook maar
Moeten alleen niet teveel topics met 1 regel komen zoals
Baaaaah
Oh dus jullie zoeken een modquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een bitch.
Je voorbeeld is dicht btw. Tis niet dat we hier 24/7 zijn hè.
Hoiquote:
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
Ondeugend heeft vroeger in totaal 18 topics van mij gesloten.
Geen andere mod evenaart dat.
Tevens als ik nu zie wat voor debiele topics ik vroeger opende, is dat best sneu
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Moet ik dan meesnuiven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)
Nee kwam door remlof die zei 3 keer ban .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Licht gezien? Dronken? Snuif in je neus?
Huh ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie (van horen zeggen uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |