Goeie!!!!11 Origineel ook!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Handar het volgende:
Iedereen weet dat TS wat aandacht te kort komt en verder zit KLB idd vol met nog meer van die kleine kinderen met een denk niveau van een peuter.
Dat weet iedereen inderdaad. De reden dat je het toch nog post is?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Handar het volgende:
Iedereen weet dat TS wat aandacht te kort komt en verder zit KLB idd vol met nog meer van die kleine kinderen met een denk niveau van een peuter.
De reden is dat ik het nog even fijntjes wil aanstippen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat weet iedereen inderdaad. De reden dat je het toch nog post is?
Hoi, hier mijn mening.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Goofisch het volgende:
Ben gewoon van mening dat als je een klacht heb over anderen jezelf maar moet aangeven hoe je het beter kan doen..
Doe je dat niet ben je in mijn ogen een zielig iemand die andere gaat afzeiken om zichzelf beter te doen voelen.
In dat geval poste is het omdat ik idd nieuwschierig ben naar hoe ts het zelf dagelijks aanpakt. En als ik daar dan naar vraag word er gelijk gezegd dat dom ben enzo en gaar topic niet moet verpesten..
In mijn ogen duidelijk een geval van "ik ben ontevreden over mezelf en zoek meer zelfvertrouwen door andere af te gaan zeiken"
en idd weer politiek correct..![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Goofisch het volgende:
Ben gewoon van mening dat als je een klacht heb over anderen jezelf maar moet aangeven hoe je het beter kan doen..
In dat geval poste is het omdat ik idd nieuwschierig ben naar hoe ts het zelf dagelijks aanpakt. En als ik daar dan naar vraag word er gelijk gezegd dat dom ben enzo en gaar topic niet moet verpesten..
In mijn ogen duidelijk een geval van "ik ben ontevreden over mezelf en zoek meer zelfvertrouwen door andere af te gaan zeiken"
en idd weer politiek correct..![]()
haarquote:Op zondag 1 februari 2009 12:28 schreef B.E.D het volgende:
TS zit hier politiek correct te doen, door zijn eigen fouten goed te praten.
Haha, je bent lelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Alsof je zelf enorm mooi moet zijn om een mening te hebben over anderen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Pieter-utd op 01-02-2009 19:44:03 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |