Wat doe je dan ook in België.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Djeez het volgende:
In België heb ik eens ranzige Lay's chips gehad. Was eentje met augurkensmaak,
Vergeet de borrelnootjes niet als alternatief voor chips.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Cheese Unionzak ligt open naast me
Cream n Chiveskan ik nergens meer vinden
Ketchupidd uber lekkah maar vinden doek em ook nergens
QFT, kan je hier gewoon kopen hoor, gaan ze heus niet uit het assortiment halenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
In België kan je het overal kopen. Ik heb een pak Superchips met Ketchup smaak in mijn kamer liggen.
niet te pruimen zo vies!quote:
Zie mijn reactie 2 posts terug. TS is gewoon een buitenlanderquote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb weer zakken gevonden!!
ik was gistermiddag in leiden en daar hadden ze bij de AH een heel vak vol met die zakken..
ik heb er 5 meegenomen
Ik was blij man. Niet normaal![]()
en waarom honden @ hierboven en andere topics?
Het pssttt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie 2 posts terug. TS is gewoon een buitenlander
Waar in Zoetermeer woon je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Goofisch het volgende:
Nou hier in zuid holland zoetermeer nergens meer...
centrum.. spazio living boven de brandstorequote:
Maarssenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
In Maarssen ook gewoon bij de AH alsmede de Dirk verkrijgbaar
Die is zo goorquote:
Nee, ik vind ze lekker. Maar ik vind ze al een maand ofzo niet meer, niet bij de AH, niet bij de Plus, niet bij de Super...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef misterwiseguy het volgende:
Die is zo goor![]()
Eniste chips zowat die ik heb weggegooit, wat een bende. Zou ik de arma straatkindertjes nog niet voorschotelen.
Ach ik heb er verder weinig mee (Maarssen), maar 't winkelcentrum daar is momenteel 't makkelijkst te bereiken, vanuit Utrecht Lage Weidequote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maarssen
Maar dat geheel terzijde. Ik heb die tomato ketchup chips nooit gegeten, ik zal het eens proberen.
Je woont in Lage Weide? Dat is toch alleen maar industrieterrein.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach ik heb er verder weinig mee (Maarssen), maar 't winkelcentrum daar is momenteel 't makkelijkst te bereiken, vanuit Utrecht Lage Weide
Klopt, ik woon er dan ook anti-kraakquote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je woont in Lage Weide? Dat is toch alleen maar industrieterrein.
quote:Ik heb van mijn 2e tot 18e in Maarssen gewoond, nostalgie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |